Date: 2010-12-05 | Time: 11:29:43

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
7

The next Mrs. Bieber Episode 70

Hannah reste sig upp ur sängen och tog sin väska. Vi gick ut i det kalla igen och bort till ett söt litet hus. Det var tända ljus och kaminen var också tända. Det var varmt. Hannah slängde ner sin väska på golvet, vände sig om och tryckte upp mig i mot vägen.
- Jag vill ha dig nu....

....viskade Hannah i mitt öra. Jag bet mig i läppen och log.

Hon började att kyssa mig på munnen passionerat. Jag hade mina händer på hennes rygg. Jag lät dem glida ner i mot rumpan. På skänt klämde jag lite lätt på den. Hon slutade att kyssa mig och tittade på mig. Hon skrattade till och fortsatte sedan att kyssa mig. Hon gick längre och längre ner på halsen. Vi fortsätte att hångla medans vi gick bort i mot sängen. Jag drog av Hannah's klänning och hon min t-shirt. Jag puttade Hannah lite lätt ner i sängen. Jag pussade henne på magen. Hon stönade lite lätt. När jag kom ner till byxorna så drog jag av dem. Hon hade ett par snygga ljusrosa spettstrosor. Jag kände hur jag började att få stånda. Jag slutade för ett ögonblick att kyssa henne och gick sedan bort till min väska. Jag tog upp en kondom.
- Tur att du hade en. Jag har ingen med mig, sa hon och tittade på mig när jag kom gångde i mot sängen igen.

Hon tog tag om min nacke och drog mig ner i sängen och började att kyssa mig igen. Hon drog av mig mina byxor och sedan mina kalsonger. Jag drog av hennes trosor och satte sedan på mig kondomen. Jag stoppade in den och red henne lite lätt. Hon rev mig på ryggen och stönade högt.
- Hådare! skrek hon.

Jag gjorde som hon sa. Det var en fantatisk kännsla även fast jag hade gjort det innan. Jag började att stöna jag med. Jag bet mig i läppen. Hannah var läskigt snygg och jag gjorde mig galen. Jag kysset en lätt på munnen. Även hon bet sig i läppen.

- Wow! det...
Hon pustade ut.
- ...det där var underbart. Det bästa jag varit med om, sa hon.
- Jag håller med, sa jag.

Jag la täckte över oss båda och vände sedan på mig i mot henne och pussade henne på näsan. Hon log. Hon kliade sig i pannan.

- Justin det är bara tre dagar kvar till julafton och jag har inte köpt något till dig....
- Det behövs inte, det räcker med att du finns här med mig. Och jag har köpt...

Hannnah tog ett djupt andetag och log som en sol.

- Vad har du köpt, sa hon ivrigt.
- Jag har köpt en lägenhet till oss i Atlanta.

Hannah fick tårar i ögonen.
- Va, men Justin.
- Jag vill ha dig för mig själv. Nu har vi en egen lägenhetn som vi kan göra precis vad vi vill. Det är en takvåning. Det finns både bubbelpool och en vanlig pool. Plus att jag har en egen studio där du kan spela in låtar.

Hon blev helt tyst och tittade bara på mig....

Kort episode, men hinner inte skriva mer nu. Kommer mer i kväll, jag lovar:D

Comments
Written by: Hannah

OMA MER NU!!!!!!!! <3<3

2010-12-05 @ 11:52:32 -



Written by: Justin Bieber novell-blogg

Ett tips, någon dag kanske på en helg eller när du är hemma och är sjuk eller så. Då kan du väl skriva så många inlägg som möjligt och spara som utkast eller tidsinställa de inläggen.?

2010-12-05 @ 11:53:12 - URL: http://justinbiebernoveller.webblogg.se/



Written by: Anna

omg :D

2010-12-05 @ 12:48:53 - URL: http://theannalife.blogg.se/



Written by: Anonym

Oh gud, jag vill veta vad som händer. ser verkligen fram mot nästa episode!

2010-12-05 @ 14:18:07 -



Written by: Anonym

omg!!!!!! mer snälla hon säger ja?

2010-12-05 @ 14:39:37 -



Written by: Anna

omb :D mer ! :D

2010-12-05 @ 17:42:14 - URL: http://theannalife.blogg.se/



Written by: amanda

meeer :D:D

2010-12-05 @ 18:28:28 - URL: http://aamandaolivia.devote.se



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback