Date: 2010-12-06 | Time: 22:07:19

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
6

The next Mrs. Bieber Episode 73

Jag satte på duschen och tog av mig mina kläder. Hannah gjorde det samma. Hon var galet snygg.
- Åh så skönt, sa hon.

Jag tryckte upp henne i mot duschväggen och kysste henne passionerat....



Jag tog upp hennes ena ben och höll i det. Hon stönade lite när jag började att kyssa henne på halsen. Hon lutade huvudet lite bakåt.
- Aaa! stönade hon.
- Hannah?

Det kom in någon genom dörren. Jag släppte fort taget om Hannah och tog två handukar och gav en till Hannah. Hannah tog den om sig och pussade mig på kinden, och blinkade med ena ögat och gick ut ur duschen.
- Hej mamma! vad är det?


Hannah

Mamma stod ute i hallen.
- Hej, det är mat om en kvart om ni är hungrig, sa hon.
- Okej tack, mamma!

Justin kom ut ur duschen med en handduk runt midjan. Hans snygga mage gjorde mig fan kåt. Jag blev nästan galen av att se på den. Jag vill bara kyssa ihjäl han.
- Hej Mrs. Smith! sa han och gjorde sin haitflip så att det skvätte vatten.
- Hej Justin, allt bra? sa mamma och tittade på mig.
- Yes, you?
- Great! svarade mamma. Men jag måste gå nu så vi ses sen.

Mamma gick ut och stängde dörren om sig.
- Ska vi fortsätta där vi slutade? frågade Justin.
- Vi hinner tyvärre inte, vi ska äta om en kvart.
- Synd!
- Du vet det finns en sak som heter kväll, sa jag.

Han skrattade och gick fram till mig och kysste mig. Hans blöta hår blöte ner min kind som hade blivit torr igen. I morgon var det julafton tänkte jag. Undra vad jag skulle få av mamma och pappa. Jag hade önskat mig en Ipad och ett par gucci skor. Jag hade velat ha dem jätte länge. Och Justin..? Han hade ju köpt en lägenhet. Han hade ju knappst köpt något mer åt mig. Det var mer än väl det han hade köpt.
- Justin, jag vill verkligen köpa något till dig i julklapp, säg något som du önskar dig.
- Dig, har jag ju sagt, sa Justin, pussade mig på  kiden och gick bort till sin väska.

Han tog upp ett par jeans i svart och en vit t-shirt. Han tog på sig sitt svart halsband och gick sedan in på toan och blåste håret. Jag tog på mig ett par grå leggings, ett svart linne och en grå stickade kofta. Jag satte upp håret i en tofs. Jag tog på lite mascara och satte i ett par vanliga pärlor i mina öron.
- Klar? frågade jag Justin och tittade in genom dörren.
- Japp, svarade han och tog min hand.

Vi satte på oss våra jackor och gick sedan ut i kylan. Det var svinkallt. Hela min släkt satt redan kring matbordet och åt. Mina små kusiner skrek när dem såg Justin. Jag bara log och himlade med ögonen. Justin busig som han var blinkade med ena ögat och sa:
- Love you! till dem.

Båda två var typ nära på att svimma. Jag fick tillbaka kännsla av när Justin hade sagt att han älskade mig första gången. Den hade varit undebar. Det hade gjort mig hel. I det ögonblicket hade jag varit den lyckligaste tjejen i hela världen. Det var jag i och för sig nu med och jag blev galen varje gång han sa det. Men den gången hade verkligen varit speciell.
- Så Justin, du är alltså en sångar, frågade min kusiners pappa.
- Yes!
- Går det bra för dig?

Men snälla? Han är fan världens kändaste 16åring så ja det borde ju gå ganska så bra för han. Så ja det borde ju gå GANSKA så bra för han.
- Ja det kan man väl säga.

Jag såg att Justin log. Han tog upp sin mobil. Och skrev något på den.
Har du sagt att vi ska gifta oss?
Skrev Justin och visade för mig. Jag skakade på huvudet. Nej det hade jag glömmt. Det kanske jag borde göra. Och att vi skulle flytta ihop.
- Jag har allt man kan önska sig, la han till efter att jag hade gett han klartecken att det var okej att berätta.
- Så ni har alltså ett seriöst förhållanden? frågade han.

Var han seriöst dum i huvudet? skulle han annars ha åkt till Sverige för att få tillbaka mig? nej inte dirket.
- Ja vi ska gifta oss på alla hjärtansdag nästa år, svarade han.

Alla blev stumma och gapade med stora munnar. Det var som att dem hade sett ett spöke. Jag får medge att det såg väldigt roligt ut. Jag kunde inte hålla mig för skratta.
- Hananh, det har du inte berättat, sa mamma nästan lite svårt.
- Nej, jag har inte tänkt på det. Förlåt. Och ja just det, vi flyttar till våran egen lägenhet efter att vi har varit i Svergie.
- Vi måste landa i England en snabbis också. Jag har några interjuver, en konsert och så. Men efter det så.
- Åh, England! ja! Jag älskar det, sa jag.
- Bra! svarade Justin.

Justin tog min hand och la upp den på bordet. Jag kom på att jag inte hade på mig min ring. Jag hade inte haft på mig den sen vi hade bråkat innan jag hade åkt till Sverige. Den var i mitt smyckeskrin i stugan. Justin tittade på min hand.
- Vad är din ring? viskade Justin i mitt öra.
- Den är i mitt smyckeskrin. Förlåt!
- Det är ingen fara, sa han och log.

Han leende var så perfekt. Hans läppar var perfekta. Hela han var perfekt. Från top till tå. Ja jag menar det verkligen. Hela han var verkligen det!

Efter lunchen gick jag och Justin bort till oss igen.
- Du Justin jag drar in till stan för att köpa något till dig, sa jag och tog på mig mina skor igen.
- Men jag har ju sagt att du inte behöver det, sa han och gjorde sin hairflip. Jag rös varje gång.
- Men jag vill.

Innan han hann säga något gick jag ut genom dörren och körde in i mot stan. Jag gick i massa affärer. Vad skulle jag köpa till han? jag kom inte på någoting. Han hade ju i stort sätt allt...? eller?

vad tycker ni alla Hannah ska ge till Justin?

Comments
Written by: Anna

haha, ingen aning...

2010-12-06 @ 22:43:08 - URL: http://theannalife.blogg.se/



Written by: Anonym

ett halsband med deras datum på som dom blev tillsammans på.:D

2010-12-07 @ 06:41:58 -



Written by: Från okänd person... elr? ;DD

Kanske en hund!Som dom ska ha i deras nya lägenhet?? ;DD <3



//okänd... Elr...? ;DD

2010-12-07 @ 17:00:28 -



Written by: Julia

asbra , mer :)

har ingen aning om vad hon ska köpa :)

2010-12-07 @ 17:12:22 - URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/



Written by: alicia

mer

2010-12-07 @ 17:59:50 -



Written by: Anonym

ett halsband som anonym saa :P o en heeett kvälll!!! på natten

2010-12-07 @ 21:10:52 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback