Date: 2010-12-08 | Time: 20:14:52

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
10

The next Mrs. Bieber Episode 75

Jag sprang in i sovrummet och hämtade en dunntäcke. Jag sprang sedan bort med den till han och la de om han. Jag pussade han på munnen.



Han log och kramade om mig. Hans kalla kropp nuddade vid min, jag rös till av kallheten. Jag ledde han fram till fåtöjen som var framför fåtöljen och satt han där i. Jag gick in i köket och gjorde varm choklad till han.
- Åh tack älskling, det är tur att jag har dig, sa han och tog en liten försiktig klunk av sin varma choklad.
- Ja visst är det, sa jag och böjde mig ner, pussade han lätt på kinden och rufsade till hans underbara hår. 

Jag gick in i vårat sovrum och bäddade sängen. Jag hade ändå så inget att göra. Jag tände levande ljus som luktade vanilj. Det luktade otroligt gott. Justin kom in genom dörröppningen med koppen i handen, insvept i täcket.
- Det luktar som "dig" här ingen, sa han och drog in luft genom näsan.
- Hihi.

Jag log. Jag hade nu bäddat klart sängen och det såg rikigt fint ut. Finare än vanligt. Jag tog upp några kläddsplagg som låg på golvet och gick in på toan och la dem i tävttkorgen.
- Justin, när det som vi ska äka hem? frågade jag och tände ett till ljus.
Han tog en till försiktig liten klunk och tittade sedan på mig.
- Hm, dagen efter julafton. Eller jag måste det. Men om du inte vill följa med så behöver du inte det?!
- Men det är klart, jag vill!
- Bra, vi ska ju till England.
- Nice!

Vi gick bort och satte oss i tv rummet i soffan och tittade på tv. Klockan var elva och bara en timme kvar tills det var julafton. Sweet!
Jag tog Justin's macbook och loggade in på twitter. Jag tittade på follwers, OMG jag hade nu 10.000 som följde mig ungefär. Men gud hur kom det sig. Jag såg att massa folk hade tweetat till mig. Alla hade skrivit något i stil med: grattis till skivkontraket!
Jag blev helt paff.
- Justin, har du gått ut med att jag skulle få ett skivkontrakt?

Han tittade konstigt på mig och log. Den lilla skitungen. Jag knuffade till han. Då log han bara ännu mer.
- Your badas! sa jag och slog till han på armen lite lätt.

Han bara skrattade och började att kittla mig. Typiskt jag var ju så jävla kittlig. Jag började att gapflabba när han började kittla mig på magen. Jag fick knappt någon luft.
- Justin sluta, sa jag skrattande.
Han fortsatt ändå.
- Justin!

När jag till slut fixk tag i hans armar så tittade jag han djupt in i ögonen. Han log. Hans ögon var vackra än någonsin och glittrade. Jag kunde inte mot stå han. Jag böjde mig fram och kysste han nätt på munnen. Kyssen var perfekt. Mer än perfekt super perfekt! En av dem bästa någonsin. Justin tog sin hand på min rygg och tryckte mig närmare han. Jag rös till.
Flashback!
Nu var vi tillbak till i början när vi var tillsammans när jag rös som bara den varje gång han nuddade vid mig. Det var exakt samma kännsla och den var underbar.

Justin drog sina stora händer genom mitt hår. Det var skönt. Han reste sig upp mig lyckades ändå fortsätta att kyssa mig. Han lyfte upp mig i hans famn och bärde in mig i vårt sovrum samtidigt som han kysste mig. Han la mig försikigt ner i sängen som att han var rädd att jag skulle gå sönder. Han smekte mig kind och kysste mig. Han la sig på mig och började knäppa upp min tröja. Jag satt mina händer innanför hans tröja och smekte hans underbara rygg. Jag kände hur han rös till och hur han började att få stånd. Han knäppt upp min bh och smekte min bröst. Han tittade på dem nästan som att dem var allisen eller något? något han aldrig sett. Något han gillade. När jag började att knäppa upp hans byxor kände jag hur han även började göra det på mig. Jag drog min hand på hans snygg rumpa.
   Jag tog in handen innanför hans kalsonger och började att runka av han. Han började att stöna. När jag var klar drog han av mig trosorna och stoppade in den. Han red mig lite lätt. När han böjde sig ner för att kyssa mig kände jag hur hans svettiga pannan snuddade min. Sexigt! Jag smekte min bröst igen. Fast denna gång tittade han inte lika konsigt på dem. Jag stönade jag med. Efter ett tag kände jag hur varje muskel i kroppen spändes och jag fick orgams(biebergasm) Justin kom lite efter mig.

Nu gick det fortare. Mycket fotare. Svettet rann om mig och Justin trots att det var isklallt ute och ganska så kallt inomhus också. Justin kysste mig på munnen och tog sedan ut den. Vi båda var anfådda och flåsade högt.
- Wow! wow! WOW! sa Justin.
- Ja det kan man lungt säga! tack för det där asså, sa jag och vände mig i mot han.

Han tittade in i mina ögon. Han klappade mig på kinden och pussade mig på näsan. Jag började att fnissa lite lätt. Jag tittade på klockan. Halv tolv. Oj vi hade höllt på länge, rekord! Hihi...
Justin gick och tog en dusch undertinden som jag läst lite i en bok. När han var klar tog jag en dusch.
- God jul, älskling, sa han och öppnade en chokladask med choklad som var formade som hjärtan i.
- God jul på dig med, sa jag och kysste han på munnen.

Klockan var exakt tolv...

Inte så lång episode, men kommer inte på ngt mer förtillfällt. Kommer nog en till i kväll så håll ögonen öppna. Vi ses!

Vad tyckte ni om den, bra/dålig?

Comments
Written by: Anonym

den var super bra! lägg upp en till snart :D

2010-12-09 @ 19:52:41 -



Written by: Anonym

jättebra :D

2010-12-09 @ 21:48:05 -



Written by: ...

Jäkligt bra!! :DD Fast dom tog ju aldrig på kondom! ;OO

2010-12-10 @ 13:46:38 -



Written by: tilde.moa

Mer xD <3

Läste ju klart på en dag och är redan förälskad 8D <33

2010-12-10 @ 15:12:59 -



Written by: hannnääää

2010-12-10 @ 22:46:17 -



Written by: hannnääää

omg! Den är så gryyym 8D<33



Tillde Haaajjjeee<3

2010-12-10 @ 22:47:17 -



Written by: tilde.moa

Bara så du vet har din Novell gjort mig kåt 11 gånger idag xS <3

2010-12-11 @ 02:10:38 -



Written by: Anonym

BRA! :)

2010-12-11 @ 12:12:26 -



Written by: Justin Bieber novell-blogg

Det har gått ett par dagar sen senaste inlägget, kommer det mer någon gång?

2010-12-11 @ 13:57:19 - URL: http://justinbiebernoveller.webblogg.se/



Written by: esme

skriv meeer!

2010-12-11 @ 14:38:20 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback