Date: 2010-12-13 | Time: 20:03:36

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
2

The next Mrs. Bieber Episode 79

Hannah gick och byte på till ett par jeans och ett sötlinne. Lika söt som vanligt. När vi åkte till affären där signeringen skulle vara hade jag känslan i magen att något skulle hända. Men jag visste inte vad. Det var något i allafall...



Det var fullt med fans även här. Dem hade satt upp galler så att ingen skulle komma för nära oss. Det var värsta tryckte. Jag gick längs gallret och skrev autografer. Plöstligt var det någon som tryckte på bak ifrån, så att Hannah kom i kläm. Hon skrek till.
- Aj! skrek hon.

Jag sprang fram till henne. Jag tog mina armar om henne och vi sprang in i byggnaden. Kenny kom fram till oss. Hannah höll sig för armen och varje gång hon eller jag snuddade vid den skrek hon till.
- Gör det ont? frågade Kenny.
- Ja, snyftade Hannah.
- Kom så går vi och tar en smärtstillande.

Hannah tog en tablett i handen la den på tugnan och skjölde ner den med vatten. Hon harklade sig bara för att det var så äckligt.
- Är du okej? frågade jag och tittade på henne med en orolig blick.
- Ja jag klara mig, gå och signera nu. Jag är här om det är något.

Jag gav henne en snabb puss på munnen och gick sedan ut till rummet där det var ett bord där jag skulle sitta och signera. Tjejerna kom fram var och en. Jag signera deras bok och tog en bild med dem. En del bad om en kram och fick det. Jag kunde inte riktigt koncentrera mig för jag var så orolig för Hannah. Men jag gjorde mitt bästa. Jag såg att Hannah tittade ut ifrån rummet där hon var. Hon gjorde tummen upp och då förstod jag att hon mådde bra.
- Justin, hallå? sa ett fan.

Jag vaknade hur mitt tänkade och skrattade till.
- Oj förlåt det var inte mening.

Jag singerade hennes bok och gav henne en stor kram. När den stora kön höll på att ta sluta kände jag hur mitt huvud började att värka. Jag hade knappt druckit något på 3 timmar och inte ätit något heller. När den sista person kom upp så kom även Hannah ut ut sitt rum.
- Hej, sa jag och gav henne en puss.
- Hey! svarade hon.

Hon kramade om mig.
- Kan jag få din autograf också? frågade fanet.

Hannah lös upp och tog i mot min penna och skrev en autograf på insidan utav boken.
- Tack!

Vi ställde upp alla tre och tog ett kort.
- Har du fortfarande ont i armen?
- Nej det är inte så farligt.
- Okej bra!

Vi åkte tillbaka til hotellet och tittade på film. Båda två var helt döda och orkade inte göra någonting.

Hannah

Jag kände hur min arm började att värka igen. Den gjorde mer ont nu än vad det hade gjort innan. Vi tittade på "harry potter och den flamnade bägaren" vi åt popcorn och hade det mysigt. Men jag kunde inte slappan av för att jag hade så ont i min arm!


Jag la mitt huvud på Justin's axel.
- Justin, det gör ont!
Han tittade på mig med orolig blick.
- Vi kanske borde åka till sjukhuset och kolla upp det?
- Mm.

Vi åkte iväg med en gång. Vi fick vänta i hela 2 timmar innan dem kunde titta på mig.
- Så var har du ont någonstans? frågade doktorn.
- I armen, jag kan inte röra den.

Justin satt i en stol i samma undersökningsrums om jag. Han hade oroliga ögon. Jag tittade på han och sa med blicken att han skulle lugna ner sig. Han gjorde det.
- Det ser ut som att du har brutit armen, så du måste gipsa, sa doktorn.
- Fan!


Cpkort episode men hinenr inte skirva mer!

Comments
Written by: Karin

Stackars hannah :(

Skit bra! :D

Mer mer mer! Haha

2010-12-13 @ 22:27:14 - URL: http://kaaaarinn.blogg.se/



Written by: ...

neeeej, hon får inte ha brutit armen! snälla meeeeer nuuuuu! snälla,snälla,snälla du! du är bäst om du skriver ett till nuuuu! :D

2010-12-14 @ 06:56:58 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback