Date: 2010-12-19 | Time: 21:25:24

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
3

The next Mrs. Bieber Episode 84

Ett pippade ljud hördes. Jag och Hannah låg i varsin säng i ett rum jag inte kände igen. Jag luktade. Det luktade sjukhus. Då mindes jag vad det var som hade hänt. Jason. Jag minns varje slag. Den jävlen! Varför hade han gjort så? det var ju bara onödigt.
Hannnah vaknade upp och såg yr ut.
- Justin jag....



-...jag känner mig yr.

Jag log mot henne. Även fast jag inte såg mig själv visste jag att leendet såg fejk ut.
- Ta det bara lungt, sa jag.

Vi somnade om båda två. Jag vaknade någon timme senare. Min mamma var där. Hon drack kaffe. Hon tittade upp på mig när jag öppnade ögonen.
- Mår du bra? frågade hon oroligt.
- Ja jag är okej, jag är bara orolig för Hannah.
- Läkarna sa att det inte var någonb större fara. Hon skulle bara ta det lungt och inte anstränga sin mage typ. Jag tycker det låter lite konstigt men det var vad dem sa. Jag tror att hon hade ett brutet revben om jag inte minns fel.

Jag blev genast orolig. Jag tittade på Hannah. Hon såg ut som en liten ängel trots den stora blåtiran runt hennes ena öga. Hon andades långsamt. Plösligt ryckte hon till och reste sig snabbt upp i sängen.
- JUSTIN! vad är du? skrek hon.
- Ja vad är det? sa jag oroligt.
- Åh bra du lever. Jag drömde att du vara död.

Jag började att småskratta. Hon tog sin kudde och kastade den på mig.
- Sluta din lilla tönt, sa hon.
- Tönt kan du vara själv.

Jag reste mig upp och gick och la mig i Hannah's säng. Jag lyfte upp henne lite lätt och la henne i min famn.
- Jag låter er två va ifred, sa mamma och gick ut.

Jag log i mot henne som tack.
- Justin lova att du inte dör, sa Hannah och tittade på mig.
- Jag hade gärna lovat det, men alla dör någon dag, sa jag.
- Jag vet....suck det är hemskt. Jag vill leva med dig i all evighet.
- Det kommer du. Vi kommar att vara tillsammans i himmelriket också. Oror dig inte. Vi kommer alltid att vara tillsammans, det kan jag lova dig.

Jag pussade henne på panna, hon log. En läkare kom in i rummet med en mapp i handen. Han öppnade den och tittade på alla papper som var där i.
- Jaha Hannah och Justin, jag heter Sam Jacksson och jag är eran läkare eller doktor eller vad ni nu vill kalla mig.
- Okej, trevligt att träffas, sa Hannah.

Han log.
- Hannah det är så att du har ett fått ett rejällt slag i magen och du kommer snart att märka det när ditt smärtstillande har slutat att fungera. Men det det är ingen större fara, bara tänk på att ta det lugnt. Och Justin, som du säkert märker så är din högre hand väldigt öm. Det beror på att du har en spricka i armen. Och även du måste tänka på att ta det lungt.
- Okej, sa vi båda två.

Några dagar senare

Efter några dagar fick vi åka hem. Vi åkte dirket hem till Atlanta. Till våran nya lägenhet. Dem ända möblerna som var där var en säng. Men den vara bara tillfällig. Hannah stod mitt i lägenheten med öppen mun.
- Herregud! skämtar du med mig eller?
- Vad är det nu då?
- Det här är fan den finaste lägenheten jag någonsin har sätt. Den är ju större än mitt hus!

Jag skrattade och gick fram till henne kysste henne på munnne.
- Vad bra att du gillar den, sa jag. Kom så ska jag vissa sovrummet.

Vi gick bort till sovrummet. Hannah log som en sol när hon kom in.
- Åh så fint! Här ska våra vackra barn bli till! sa hon skämtsamt.
- Haha, det hoppas jag! sa jag och kysste henne igen.
- Justin i morgon tycker jag att vi åker och köper möbler till våra nya lägenhet och mat till vårat kylskåp, hihi. Jag älskar att handla mat.
- Det låter nice! men nu tycker jag att vi ska sova klockan är redan ett!

Kort men hinner inte skriva mer!

Bra/dålig?

Kommentera!

Comments
Written by: frida

meeer!! den e skit bra!!!:D

2010-12-19 @ 22:24:22 -



Written by: Hanna:)

meeeeeer,jättebra:):):)!!!!!!:)

2010-12-20 @ 06:18:17 -



Written by: Anonym

den är skit braa!!! :D<33

2010-12-20 @ 07:20:10 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback