Date: 2010-12-20 | Time: 22:47:12

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
5

The next Mrs. Bieber Episode 87

Jag tog hennes ansiktet mellan mina händer och kysste henne passionerat. Jag tryckte upp henne i mot väggen.
- Jag tar trean, sa hon mitt upp i kyssen.

Hon skrattade lite lätt...



Jag fortsatte att kyssa henne. Mer och mer passionerat. Helt plösligt hoppad hon upp och satte sina ben runt min midja samtidgit som hon kysset mig. Jag bar henne in i sovrummet och la henne ner i sängen. Vi kysste ännu mer.

Hannah satte sina händer under min tröja. Jag tog mina händer på henne midja och drog ner hennes byxor. Vi satte hos sakta upp och drog av varandras tröjar. Hannah knäppte upp sin bh. Jag la henne ner i sängen igen och smekte hennes bröst. Hennes bröstvårtor hade nu blivit hårda. Jag kände att jag började att få stånd. Jag sträckte mig efter en kondom.
- Här jag kan sätta på den, sa Hannah.

Jag gav den till henne. Första runkade hon av mig lite och satte sedan på den. Sen drog jag av henne trosorna och stoppade in den. Vi red fortare och fortatre hela tiden. Jag började att bli svettig, men ville inte sluta för att det var så skönt. Jag kände hur alla Hannah's muskler spändes och hon fick orgasm.

Ringring

Min mobil som låg på nattusbordet ringde.
- Skit i, sa Hannah.

Jag höll med och fortsatte att rida henne. Men telefonen slutade aldrig att ringa.
- Seriöst, vem fan är det som ringer, sa jag irriterat.
- Här!

Hannah sträckte sig efter telefoen och gav den till mig. Jag drog ut den och svarade sedan i telefonen. Hannah kröp ner under täckte.
- Ja hallå? sa jag irriterat.
- Hej Justin, det är Caitlin.

Jag suckade.
- Jaha?
- Kan inte du komma hit, jag vill prata med dig.
- Kan inte nu, men jag kan komma i morgon. Ska jag komma vid elva?
- Ja för jag har en sak att berätta.
- Okej, vi ses i morgon.

Jag la på.
- Vem var det? frågade Hannah.
- Det var Caitlin. Jag ska till henne i morgon.
- Okej, svarade Hannah sen pratade vi inte mer om det.
- Är det okej för dig?
- Ja varför skulle det inte vara det?
- Nej jag vet inte, jag ville bara vara säker.
- Det är lungt, jag ska bara gå och duscha.

Hon tog täckte runt sig och gick in i badrummet. Jag la mig ner i sängen och la armarna under mitt huvud och tittade bara rakt upp i taket. Jag bara låg där och tänkte. Undra vad det var som Caitlin skulle berätta. Jag ville veta. Och det skulle jag också. I morgon.

Hannah kom ut igen i en vit handduk runt. Hon var galet snygg.
- Duschen är ledig!

Jag gick fram till henne för att ge henne en kyss. Men när jag skulle kyssa henne vände hon kinden till.
- Vad är det Hannah? det är något som är fel.
- Nej det är inget, gå och duscha nu.
- Bara om jag får en kyss, sa jag och puttade med läpparna.

Hon gav mig BARA en puss och gick sedan och la sig i sängen. Jag såg på hennes ansiktsuttryck att det inte var någon idé att försöka med något mer.

Jag lät vattent rinna ner över kroppen ett långt tag. Jag var för slö för att sträcka mig efter schampoot. Men tillslut gjorde jag det ändå.

När jag var klar virade jag en handduk runt midjan och gick ut till sovrummet. Hannah låg i sängen och läste.
- Hej gumman! sa jag.
- Hej.

Vad var det med henne egentligen? Hade jag gjort något eller? Inte vad jag visste.
- Asså Hannah seriöst vad är det?
- Det är inget, lägg dig nu, vi måste sova. Du ska ju träffa CAITLIN i morgon.

Om det var Cailtin som var den svaga punkten skulle jag bli riktigt sur. Hon hade ju inte gjort något!

Kort episode men måste duscha sen sova.

Bra/dålig?? vill veta.

Kommentera!!!

Comments
Written by: Anonym

sjukt bra! meeeeeeeeer! :D

älskar din novell! jag läste först många noveller om justin men nu har jag bestämmt mig för att bara läsa din för det blev för mycket att hålla reda på så jag valde din för att den är bara föööör bra! :DD

2010-12-21 @ 06:15:19 -



Written by: Hanna:)

bra,meeeer:):)

2010-12-21 @ 06:29:42 -



Written by: Anonym

Meeeeer nu!!!!! <3

2010-12-21 @ 07:17:17 -



Written by: frida

meeer!! grymt bra!!:)

2010-12-21 @ 08:36:28 -



Written by: Anonym

bra såklart!! :D

2010-12-21 @ 12:55:09 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback