Date: 2010-12-23 | Time: 08:54:17

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
12

The next Mrs. Bieber Episode 88

Om det var Cailtin som var den svaga punkten skulle jag bli riktigt sur. Hon hade ju inte gjort något!



Jag la mig tätt in till henne och pussade henne på kinden. Men hon puttade bort mig. Jag satte mig upp i sängen och tände lampan.
- Hannah nu berättar du annars blir jag ritkigt irriterad!
- Vad då får inte jag har några hemligheter? inte för att det är någon hemlighet. Men nej Justin lägg dig ner.
- Varför är du så här helt plötslig? vi just värsta grymma sexet och nu så är du helt....wierd?
- Men det är inget, lägg dig nu.

Jag la mig ner och slutade att bry mig för ett tag. Egentligen ville jag inte lägg mig. Jag ville veta vad det var. Men jag visste att det inte var någon idé.

När jag vaknade nästa morgon ganska tidigt. Jag vände mig om för att krama Hannah och ge henne puss. Men hon var borta. Jag gick upp ur sängen och såg att Hannah satt i tv rummet och tittade på tv.
- God morgon sötnos! sa jag och log.
- God morgon! sa hon. Men hon tittade inte ens på mig. Hon var inne i tv.

Nä nu fick det räcka. Jag gick fram till tv och stängde av den.
- Men vad fan gör du? är du helt körd eller?
- Ursäkta? vad är det med dig?
- Inget fortfarande, ska inte du till Caitlin nu?
- Jo, men inte innan du berättar för mig vad som är fel.
- Men det är ju inget som är fel så jag kan inte säga något.


Jag pustade och gick sedan och åt frukost och gjorde mig iordning. Sen tog jag mina bilnycklar och åkte i väg till sjukhuset. Caitlin låg i sängen och sov. Jag satte mig på en stol jämte sängen. Det var varmt i rummet så jag tog av mig min jacka.
- Caitlin? frågade jag när hon vaknade till.
- Justin, hej! vad bra att du är här!

Jag log för jag på inte på något att svara.
- Mm, sa jag tillslut.

Jag tog hennes hand mellan mina. Den var iskall.
- Oj vilken kall hand du har.
- Jag vet.

Vi satt där ett tag och bara småpratade.
- Så vad var det du ville berätta?

Caitlin såg mig rakt in i ögonen och jag blev helt stum. Hennes ögon var så fina. Jag böjde mig lite lätt framåt. Våra läppar var bara några få centimeter ifrån varandra. Caitlin la sin hand om min nacke och trycket sitt huvud närmare så att våra läppar möttes. Kyssen var perfekt.
- Nejnej vänta lite här nu, sa jag. Vad håller jag på med?
- Du kysste mig just, sa hon och försökte kyssa mig igen.

Jag skakade huvudet och reste mig upp. Nej det här var inte bra, inte alls bra!
- Jag är ju tillsammans med Hannah, inte dig!
- Men det var det jag ville prata med dig om Justin. Min känslor för dig finns kvar. Jag vill vara med dig Justin. Ingen annan. Utan bara dig.
- NEJ!

Jag sprang ut ur hennes rum och satte mig i bilen och slog händerna i ratten. Jag lutade huvudet imot nackstödet.
- FAN! FANFANFANFANFANFAN! skrek jag.

Min mobil ringde.Jag tog upp min mobil ur fickan. Det var Kenny. Undra vad han ville.
- Ja hallå? sa jag.
- Justin hej det är Kenny. Du måste komma till dig med en gång det är kris.
- Är det något med Hannah?
- Skyndda dig bara, det är allvarligt!

Jag satte gasen i botten och körde hem. Hjärtat pumpade i 10000 km i tmmen. Jag pakerade bilen slvarigt utanför och sprang upp till våran lägenheten. Jag öppnade dörren. Kenny står rakt framför mig med en ledsen min.
- Vad är det?
- Hannah är...

Jag sprang bort till soffan där jag sett henne senast. Men där var hon inte. Jag letade i hela lägenheten men där var hon inte. Jag gick bort till garderboen. ALLA hennes kläder vara borta. Jag kände hur tårana brännde bakom ögonlocken. Varför hade hon gett sig av?
- Kenny var är hon?
- Hon ringde mig och bad mig att komma. När jag kom hade hon redan packat. Hon gav mig den här lappen sen gick hon. Jag försökte stoppa henne men det gick inte.

Jag tog i mot en liten rosa lapp. Jag tryckte den i mot näsan. Den luktade till och med Hannah. Jag fick tårar i ögonen igen.

Hej Justin!

När du läser det här så är jag säkert redan en lång bit på vägen. Jag ville bara säga att jag...jag vet faktistk inte riktigt vad jag vill säga. Men jag har vilket falls om helst gett mig av. De som väntade skulle bara ha gett dig problem och förstört allt. Men jag ville ändå säga hejdå.

Jag vet inte vad jag ska. Men någonstans där jag kommer att klara mig.

Jag kommer att alltid att älska dig Justin det vet du. Det går inte att förneka.

- Din Hannah

Den två sitta raderna sved. Jag började att gråta floder. Jag kände mig som en tjej.
- Kenny vet du var hon är?
- Nej jag har ingen aning, Justin. Om jag visste skulle jag ha sagt det.
- Mitt liv är över. Om inte Hannah är här så finns det ingen anledning till att jag också ska finns.

Hannah

Det var skog på båda sidorna av vägen. Det snöade lite lätt och det var ganska så halt. Jag körde sagta för att inte slira. Jag såg att en mack låg på min sida av vägen så jag körde in till dig.

I kassan stod en gammal tant i tomteluva.
- Hej gumman, vad önskas?

Hennes röst var så mjuk och vänlig att jag bara ville krama henne.
- Jag ville ha en kaffe och så en klycklingbaugett, tack!
- Det ska bli.

Hon gjorde i ordning min beställning och jag satte mig på en stol så länge.

Min mobil ringde. Dolt numer.
- Hallå? sa jag.
- Hannah lägg inte på vad du en gör.

Jag suckade. Det var Justin.
- Vad Justin? lämna mig ifred.
- Här gumman din beställning är klar, sa tanten bakom kassan.
- Vem var det? var är du?
- Jag är ingenstans Justin. Det var ingen.
- Jag ville bara veta att du var oskad.

Det sista stack till i hjärtat. Även fast jag hade lämnat han och bara gett mig av, brydde han sig fortfarande om mig. Jag fick tårar i ögonen som brände.
- Jag mår bra Justin, sa jag snyftande.
- Gråter du? 
- Nej, sa jag och började att gråta ännu mer.
- Hannah är du okej? var är du?
- Justin allt är bra? jag vet inte vad jag är. Men jag klara mig, jag lovar.
- Säg vad du är?
- NEJ!

Jag började att gå ut i mot bilen.
- Hannah snälla säg var du är.

Jag hoppad in i bilen och stängde bildörren med en smäll.
- Du kör bil, då kan du inte vara så långt bort, säg var du är?
- Justin nej det går inte. Jag vill vara ifred.
- Varför Hannah? Varför? vad har jag gjort?
- Du har inte gjort något, jag orkar bara inte längre.
- Hannah jag måste veta, sä....

Jag la på och la huvudet på ratten. Jag var blöt i hela ansiktet av tårar.


Bra/ dåligt?

Vad tror ni kommer att hända mellan Justin och Hannah?

Kommentera!!!

Comments
Written by: Hanna:)

jag tror att dom kommer bli tillsamans igen.

Meer nästa episode snälla:):)

2010-12-23 @ 09:33:06 -



Written by: FAAAAAAAAAN! MER MER MER MER MER!

FAAAAAAAAAN! MER MER MER MER MER!

2010-12-23 @ 10:02:20 -



Written by: Anonym

Sjukt bra

mer mer,<3

2010-12-23 @ 10:11:09 -



Written by: Astrid

meeer :D:D

2010-12-23 @ 10:21:40 -



Written by: Anonym

asså jag fattar inte vad han har gjort? :00 men snälla, det är jättebra så snälla meeeer! :DD

2010-12-23 @ 10:43:18 -



Written by: Anna

meeeeeeeer! :D idag idag idag!

2010-12-23 @ 10:56:19 - URL: http://theannalife.blogg.se/



Written by: frida

vill ha meeer nu!:) skitbra!!:)

2010-12-23 @ 11:21:29 -



Written by: anna

skriv meeeeeeeer, det är sssåååå spännande :D

2010-12-23 @ 11:23:42 -



Written by: Anonym

OMG!!!!! Han borde fan söka upp henne som värsta stalkern xD<3

2010-12-23 @ 11:28:42 -



Written by: Anonym

omg, omg, omg!! :O

mer, mer, mer!! :D

2010-12-23 @ 11:53:20 -



Written by: Hanna:)

Meeeeeeeer,snälla:)

2010-12-23 @ 14:52:06 -



Written by: Anonym

www.justindbnoveller.blogg.se



tjejen som skriver är grym! läs läs läs.

2010-12-23 @ 15:37:35 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback