Date: 2010-12-23 | Time: 19:19:58

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
4

The next Mrs. Bieber Episode 90

Jag drog henne närmare mig och kramade henne hårt. Jag la ett tjockt täcke om henne och satte mig sen i förar sättet och körde hem. Nu körde jag mycket saktar för det hade börjat snö igen.



Det tog nästa tre timmar innan vi kom hem igen. Det hade blåsit upp till storm och det hade snöat så mycket att det knappt gick att köra. Jag bara upp Hannah till lägenheten. Mamma och Kenny satt i vardagsrummet och pratade. Båda två flög upp ur soffa när jag kom in. Hannah hängde i min famn. Hon var helt död, kändes det som. Jag gick in med henne i badrummet och försökte att vecka henne men hon vaknade inte.
- MAMMA! skrek jag.
Mamma kom inspringade i badrummet, med Kenny efter sig.
- Vad är det? frågade hon oroligt.
- Hannah vaknar inte, skrek jag.
- Lägg henne i bakkaret så att hon får varmt vatten på sig.
Jag la henne i badkaret och sprutade varmt vatten över hela hon. Till slutade hostade hon till precis som att hon hade varit nära på att drunkna. Hon hostade och tittade på mig.
- Fan vad jag fryser, sa hon.
- Här, sa Kenny och sträckte henne en handduk.
Hon la den sig omkring.
- Tack!
Jag hjälpte henne upp och så gick vi in i vårt sovrum. Hon byte om till torra kläder och satte sig sen i sängen.
- Justin?
- Ja vad är det? frågade jag och gick och satte mig jämte henne.
- Jag är lite orolig över en sak.
Jag kände att jag fick lite panik. Jag hade ju ingen aning om vad det var. Men jag fick ändå panik.
- Vad är det?
- Jag tror jag är gravid, IGEN!
Jag drog händerna genom mitt hår. Jag kände hur argheten växten inom mig. Hur fan hade jag lyckats med det. Vi hade i och för sig missat kondom någon gång. Men ändå. Sån jävla otur kan man väl ändå inte ha. Och hon tog väl p- piller eller?
- Hur fan då? frågade jag.
- Jag vet inte Justin.


Okej nu snackar vi kort inlägg men hinner inte mer, pöss

Comments
Written by: Clara

omg, När kommer nästa typ? :D !!

2010-12-26 @ 21:34:29 - URL: http://claran.blogg.se/



Written by: frida

vill ha nästa nu!! grymt bra!!:)

2010-12-27 @ 12:14:32 -



Written by: Anonym

snälla skriv 91 nu!!!

2010-12-27 @ 16:26:51 -



Written by: Hanna:)

Nästa snart hoppas jag, längtar:)

2010-12-27 @ 18:26:31 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback