Date: 2010-12-29 | Time: 18:19:44

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
10

The next Mrs.Bieber episode 93

Jag tog hans hand. Han tittade på mig med uppspelat men samtidigt frågade blick. Menar du allvar ungefär.Han ställde ifrån sig sitt glas och gick  vi bort till toan och låste in oss. Han trycket upp mig i mot vägen och började att kyssa på passionerat....
¨




Han drog ner mina trosor och sina egna byxor. Då öppnade någon dörren. Det var Selena. Hennes mun var vid öppen.
- Förlåt! skrek hon och sprang ut och stängde dörren.

Justin tittade på mig. Både två började att gapflabba. Haha!
- Pinsamt! skrattade han.
- Kan man säga, sa jag och kysste han. Vi kanske borde återgå till festen?
- Ja det kanske vi borde. Vi kan fortsätta när vi kommer hem, sa han och blinkade med ena ögat.

Jag gav han en snabb puss och tog sedan på mig mina trosor. Jag gick ut första och en liten stund efter kom Justin ut. Jag gick bort till baren och beställde en öl och letade sedan efter Justin. Men jag kunde inte han. Inte Selena heller.

Jag stod kvar vid baren och drack min öl. Sean kom fram till mig och gav mig en stor kram.
- Hey! sa han.
- Heej, svarade jag.
- Roligt att du kom.
- Kul att jag fick komma. Har du sett Justin?
- Ja jag såg han kom upp på taket med Selena, tror jag.

Jag stelnad till. Selena? Why?
- Var går man upp på taket någonstans? frågade jag.
- Där, sa Sean och pekad på en dörr.

Jag gick bort till den och gick uppför en lång trappa och kom tillslut upp till taket. Jag såg Justin och Selena stå mitt i mot varandra och snacka. Jag gömde mig bakom en pelar så att dem inte skulle se mig. Jag fick vara helt tyst för att höra vad dem säger. Dem snackade om tourén och om varför Selena inte skulle få följa med. Hon såg rikigt ledsen ut över att inte få följa med. Justin tog sina händer på hennes axlar och drog henne till sig. Han gav henne en kram. Sen försökte hon att kyssa han och han drog sig undan.
- Det är just därför du inte kan följa med Selena. Om Hannah ser oss så skulle hon fan döda oss, sa Justin.

Jag blev stum. Vad hade dem gjort för något. Hade dem bara strulat eller hade dem gjort mer än så? jag blev genst orolig och sprang där ifrån. Jag glömde att ta i mot dörren så den stängdess med en duns. Jag sprang ner och ner till toan.

Justin 

Jag hörde en duns och tittade bort i mot dörren. Jag såg en bit av en kläning som till hörde Hannah men som snabbt försvann. Ajdå. Det var inte bra, inte alls bra! Jag släppte taget om Selena och sprang ner. Jag såg Hannah sväng in i mot toalletterna. I samma sekund som hon skullle låsa in sig på toan fick jag tag i handtaget och hindrade henne.

Hon vände sig om och såg först då att det var jag.
- Justin släpp mig, sa hon och stretade imot.

Men jag lyckades hålla kvar. Hon var röd i ögonen av gråt.
- Jag måste få förklara.
- Det behövs inte Justin, jag vill inte höra.
- Men du vet ju inte ens hälften!
- Vad finns det att säga Justin, vad finns det? du ljuge rju fan hela tiden för mig. Jag orkar inte mer Justin. Jag orkar inte.
- Men det är ju inte som du tror, inte alls som du tror. Tro mig.
- Okej, berätta Justin.
- Jag och Selena har haft en grej. Men det var innan jag hade träffat dig. Och när jag träffade dig förändrades allt. Du förändrade mig Hannah och jag är otroligt glad för det. Och nu på senaste har hon ringt och velats träffats flera gånger och jag har sagt ja. Jag har hela tiden trott att vi har varit vänner. Men tydligen inte. Hon ville att vi skulle vara mer än så. Och jag sa som jag sa för att hon håller på hela tiden. Förlåt. Jag är verkligen ledsen.
- Det är okej.

Jag tog henne i min famn och gav henne en puss på pannan. Selena kom gångde i mot oss med en blick som såg dödande ut.
- Vad är det? frågade jag.
- Justin, jag trodde att vi hade någonting. Jag skullle ju följa med på din tour och allt, sa hon.
- Ja men då hade du fel!

Hon vände på klacken och gick därifrån.
- Jag är verkligen ledsen Hannah.

Hon tittade upp på mig och log. Jag gav henne en lång kyss. Vi gick bort till baren.
- Får jag bjuda på en drink? sa jag.
- Ja tack, sa hon.

Jag beställde två stycken shoots. Dj:n satte på sexy bitch och alla blev galan och började att dansa. Jag och Hannah dansade tätt intill varandra. Jag tittade på min klockan. Tio minuter i tolv var den. Bara tio minuter kvar av 2010! Jag tog tag i Hannah's arm och dorg med henne upp på taket. Vi tittade ut över atlanta. Sen stod vi bara där såg varandra rakt in i ögonen och bara log. Hannah's ögon var så vackara att det gjorde ont i hela mig.

- TIO...NIO...ÅTTA...

Ropade dem nereifrån. När klockan var tolv fylldes hela himmlen av raketer. Och jag tog Hannah's huvud mellan mina händer och kysste henne. Kyssen var perfekt. Vilket betydde att detta år skulle bli PERFEKT!


Kort men hinner inte mer. Kommer mer i morgon. Men om ni vill ha den i morgon så får ni kommentera!!

Comments
Written by: Neejra<3'

Suuuperbra<3

2010-12-29 @ 18:31:08 -



Written by: Anonym

meeeer, snälla!!!! :D älskar din blogg!! <3

2010-12-29 @ 19:01:40 -



Written by: Anonym

eeeh hallå hade dom inte låst dörren till toaletten nyss? :O

2010-12-29 @ 19:16:50 -



Written by: Anonym

meeer ^^<3

2010-12-29 @ 20:14:01 -



Written by: JulizZZZZ

Bästa ni mst skriva mer!

2010-12-29 @ 20:17:25 -



Written by: Anonym

Meeeeeeer!!

Jaa, hade dom inte låst dörren? :0

2010-12-29 @ 20:29:22 -



Written by: frida

meeer!! skitbra":)

2010-12-29 @ 21:27:41 -



Written by: Emelie

jätte bra !!!:D

2010-12-29 @ 21:29:00 -



Written by: Anonym

FAIL!!! dom hade ju låst dörren! lol ;P

2010-12-30 @ 09:13:27 -



Written by: Anonym

bäst lite fail med att dom låste och selena uppnade dörren

2010-12-30 @ 11:02:56 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback