Date: 2010-11-04 | Time: 10:23:18

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
0

The next Mrs. Bieber Episode 10

Han la på.
- Hur gjorde du egentligen för att få stanna här?
Han tog ett djuptandetag och efter det....

...började han att prata. Han berättade allt som han hade sagt och det hade inte hjälpt något av det. Pattie hade varit fullt bestämd att Justin skulle hänga med och spendera tid mid sina vänner och familjen. Men dagen när dem skulle åka hade hon märkt hur ledsen han var och låtit han stanna hemma. Vad gulligt att han hade varit ledsen för att han skulle vara tvungen att lämna mig. Han var verkligen typ värsta perfekta killen ändå.
- Naaw, vad gullig du är som, grät för att du inte fick stanna här med mig. Du är bara för söt.
- Haha, ja visst är jag? sa han kaxigt och sträckte på sig för att vissa att han ville ha en puss.
Jag pussde han mjukt på munnen och blundade. Hans läppar var ovanligt mjuka och smakde mint.
- Men du stanna så kan jag hoppa bak i baksättet och byta om, sa jag.
- Okej.
Jag tog på mig ett par leggings och en söt top ifrån Topshop. Vi stannade sedan vid en lite italiensk resturnag.
- Så vad vill du ha för något? frågade han när vi satt vid ett gulligt lite bord för två personer, längst bak i resturangen.
- Hm, jag vill nog ha pasta med köttfärsås.
- Haha, du kör på traditionella saker du. Själv ska jag ta den där, sa han och pekade på en rätt som jag inte ens kunde uttala.
- Haha, låter bra tycker jag.
En servitris kom och pratde engleska men på italenisk brytning. Han tog vårna beställning och kom in med våra dryck en minut senare. 
 Ring, ring

- Hey bro!
- Hej Justin, var är du? du sa ju att vi skulle träffas på Karin´s café för en timme sen och snacka om ditt album.
- Oh shit, det hade jag glömt. Ska vi ta en fika i morgon diskutera det?
- Nej, jag jag kan inte i morgon. Är det okej och jag kommer hem till dig nu?
- Asså jag är inte hemma.
- Okej, men då får du ta och komma hem, annrs så kommer vi inte att kunna hålla datumet då det ska vara klart.
Han suckade.
- Okej, jag kommer på en gång dårrå. Han la på. Hannah jag är hemskt ledsen. Men jag måste hem och det är nog bäst om du åker hem. Det är top hemligt.
- Så du kan inte lite på mig eller?
- Joklart jag kan, men jag kan inte låta dig vara med. Inte ens min mamma får det.
- Okej, får jag skjuts hem?
- Jag hinner inte. Men här får du pengar till en taxi.
- Tror du inte att jag har egna pengar eller?
- Jo men jag tycker att du ska lägga dem på något annat.
- Men nu väljer jag att lägga dem på taxi, hejdå!

Jag vände på klacken och gick med tunga steg ut genom resturangen dörrar. Där det stod säkert 15 stycken paprazzi. Nej fan, dem visste att Jusitn var där.
- Hannah, Hannah! skrek dem.
Fan också!
Jag bara log och gick i genomm folkmassan.
- Hur var det att vara på dejt med Justin Bieber? Är han bra på kyssas?
Jag var för trött för att ens bry mig så jag räckt upp min högra hand och en taxi stannade. Jag sa min adress och han körde iväg.  Allt jag hade i huvudet var Justin. Undrar om han var sur på mig nu.
  Jag vände mig om för att se om jag hade någon bil bakom mig och ja det hade jag. Flera stycken. Hela tre stycken och alla var från olika tidningar och tvbolag. Fan helvtes jävla skit. Hur skulle det här sluta?


Comments
Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback