Date: 2010-11-07 | Time: 16:40:45

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
0

The next Mrs. Bieber Episode 13

Tjej som stod där, blev alldels chockade och bara tittade på han som att han var dum i huvudet. Han kom tre minuter senare tillbaka med en glas så stor att man inte hade behövt äta på en hel vecka om man hade ätit en sån.
- Heerugud så mycket glass!
-Haha, jag vet, sa han och....

... tittade på mig med ett vackert leende på läpparna. Jag log tillbaka och gick och satte mig vid ett bord lite längre bort.
  Justin kom 5 mintu8r senare med en glass så stor att jag nästan svimmnade. Jag blev nästan spy färdig av att bara kolla på den. Men det såg ändå så gott ut.
- Här.
Han sträckte fram en skedde och gav mig en puss på kinden. Jag tog i mot skedden och tog en liten bit av en kula med smak av vattenmelon. Den var faktikst rikigt god.
- Asså, hur fan ska vi orka äta upp allt det här? frågade jag och tittade på alla glass med stora ögon.
- Ja du, det vettefan. Men om inte så är det ju bara att slänga det. Huvudsaken är att jag får smaka på alla smaker. 
- Haha, du är bra udda du. 
- Du är för söt när du skrattar alltså.
Han böjde sig över bordet och pussade mig på munnen. Jag tittade på sen omkring och till min lättnade var det bara gamlingar där. Så jag tror inte att det var någon av dem som visste vem självaste Justin Bieber var. Men det var ju bara tur just nu. 
Efter ungefär en 40 minuter var både jag och Justin så mätta av vi var när på att spy. Vi orkade inte ens att resa på oss och gå och sätta oss i bilen.
- Du, sa jag.
- Ja?
- Kan inte vi hyra en skräckfilm och åka hem til dig och kolla på den?
- Jo visst.
Justin la en 20 på bordet och vi gick. Jag kände hur allt i magen var när på att åka upp när jag satte mig i bilen.

   När vi kom en till Justin igen efter att ha varit och hyrt en av dem 7 SAW filmerna satte vi oss i soffan och andades ut.
- Hur fick du idé egentligen att köpa så mycket glass?
- Asså jag vet inte riktigt? Jag bara fick värsta rycket.
- Haha!

Justin gick fram till DVD:n och satte in filmen. Sen kom han tillbaka och satte sig. Jag la mitt huvud på hans bröstkorg och han ströck över min arm. Jag rös till lite lätt och var så glad att jag låg i Justin´s famn och myste.
  Filmen var bra. Men verkligen mentaltsjuk. Jag kunde inte fatta hur folk kom på att göra såna här filmer? Det måste verkligen vara sjuka i huvudet.
- Aa!
Både jag och Justin skrek till.
- Fy fan vad äckligt, sa han och kramade om mig, nästan som han var rädd att killen på filem skulle hoppa ut genom tvrutan och komma och ta oss och göra samma sak som han nyss hade gjort med tjejen på filmen.
- Asså, helvete asså, så himla sjukt äckligt. Jag tror jag dör.
Jag förstod han. Det var så äckligt att jag fick kvälningar.

Filmen började att lida mot sitt slut och jag hade somnat i Justin´s famn.


Justin

Hannah var verkligen söt när hon sov. Tänk att hon var min nu. Bara min. Tänk om det skulle vara hon och jag för alltid. Jag gillade ju henne verkligen. Och det verkade ju som att hon gillade mig. Så det är ju inte helt omöjligt.
  Jag gick upp ur soffan samtidigt som jag la ner Hannahs huvud på en kudde i soffan. Gick och hämtade min Macbook och loggade in på twitter.

Saw, is really the most sick film I ever seen! Sick!

Jag tryckte på tweet och läste sedan några av alla miljoner tjejer som följde mig och som jag följdes tweets. Jag hade redan så många som jag följde att jag inte orkade följa några mer just nu.
 Jag bytade även bakgrundsbild till skivomslaget som skulle vara på mitt album till mitt aucoustic album som snart skulle släppas. Undra om han skulle gilla det. Och undra vilken låt hon mest tyckte om. Hoppas hon kommer att gilla min nya låt också.






Comments
Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback