Date: 2010-11-09 | Time: 13:00:00

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
8

The next Mrs. Bieber Episode 19

Jag pekade på ett litet café som hade stans godaste varm choklade. Lilly brydde sig inte nåt vidare om att vi gick ditt istälellet. Både jag och hon tog en varmchoklade och en kanelbulle.
- Så vem var det som ringde innan?
Vem skulle jag säga att det var?
- Eh, det var mamma. Hon undrade om jag hade hittat något.
- Okej.
Varken jag eller Lilly hade något att säga, så vi satt bara tysta. Det enda jag vile var att träffa Justin och få allt uträtt. Jag ville verkligen att allt skulle bli som det var innan.

Veckan flog förbi och snart var det dags för mig att åka till Tyskland och träffa Justin. Vi hade bara pratat lite på telefon. Men det kändes ändå så som att det skulle gå bra att hämta han.
  Jag hade sagt till mamma och pappa att jag Lilly skulle åka till Tyskland och undersöka lite till ett projekt i skolan. Och korkade som mina föräldrar är så lät dem mig åka hur lätt som helst. Jag behövdes bara berätta vad jag skulle bo så var det fixat.
  Och skicklig som jag är så hade jag turen att Lilly skulle iväg till Tahiland just denna veckan. Ibland hade man verkligen tur.
- Mamma, taxin är här nu.
- Okej, ha det så bra, sa hon och pussade mig på panna och gav mig ett kurvert med pengar i. Mamma och pappa var alltid livrädd att jag skulle bli utan pengar när jag var iväg någonstans så på mina 16år hade jag tjänat en hel del på att bara resa bort. Men det gjorde inte dirket någonting. Att ha mycket pengar tackade man ju inte nej till.

Jag tog fram min Iphone och slog in Justin´s telelfon numer.
- Hallå? sa någon med svag röst.
Var det Justin, eller var det någon annan?
- Justin?
- Ja?
- Oj, förlåt väckte jag dig. Det var inte meningen.
- Nej då. Det var ingen fara jag skulle ändå gå upp nu, så det var tur att du ringde.
- Okej. Men jag ville bara säga att jag åker hem ifrån nu, så vi ses på flyplatsen.
- Okej, kan inet vänta på att få träffa dig, bby!
- Me too, puss.
Jag la på.

Justin
På flygplatsen

Jag stod några få meter ifrån där Hannah snart skulle komma. Jag kunde knappt berga mig. Jag hade verkligen längtat efter henne.
  Jag hade tagit idag tagit på mig kläder som inte var min still och en mössa så att ingen skule känna igen mig. Ville inte dra åt mig massa folk, nu när jag och Hannah för första gången skulle ses tillsammans.
 Där var hon. Nej det var någon annan. Där, nej inte hon heller.
- Bu
- Ah!
Jag vände mig kvickt om och där stod hon. Snyggare än någonsin och log som en sol. Trots att jag hade kysst Jasmine och gjort bort mig totalt.
  Jag böjade mig ner och kysste henne på munnen. Mina händer gled atomatiskt ner emot Hannahs rumpa. Men jag hann hejda mig innan min mamma kom och skulle ta med oss ut i taxin.

Vi kom fram till hotellet och min livvakt tog Hannah väska. Vi gick åkte upp i hissen, vilket jag hatade. Men jag ville inte gå i unegför 200000000trappor.
- Så Hannah. Det kanske är dags för oss att prata om det som har hänt, förslog jag.
- Ja det kanske vi borde göra.
Vi satte oss både i våran säng. Den var stor och mjuk.
- Varför gjorde du det engetligen Justin?
- Om jag ska vara ärlig, så vet jag inte. Men jag tror att det är för att jag ville vara säker på att jag gjorde rätt sak och verkligen sa att jag älskade dig. Och det gjorde jag.

Hannah
Jag ville i det ögonblicket bara slänga mig runt hans hals. Kyssa han och sen göra saker som jag inte ens fick lov att göra. Men jag hejdade mig själv i sissta sekund.
- Kan du förlåta mig Hannah?
- Ja det kan jag, sa jag och kysste han.
Han kysste mig tillbaka och det blev mer och mer passionerat. Efter ett tag låg jag på han och han hade sina händer på min rygg....


Comments
Written by: Anonym

Fel rubrik. ska va 19?

2010-11-09 @ 15:26:11 -



Written by: Anonym

Okej, de är rätt nu :) best story!!

2010-11-09 @ 15:43:13 -



Written by: Maja

Bästa en till idag snälla!?<3

2010-11-09 @ 17:44:48 -



Written by: Anonym

Mer nu idag snällaaaah!!!!

2010-11-09 @ 18:11:21 -



Written by: Anonym

Jätte bra :)

2010-11-09 @ 18:15:05 -



Written by: Ida

meer!?

2010-11-09 @ 18:55:00 -



Written by: Anonym

OMB, kan inte vänta tills nästa episod !! :D

2010-11-09 @ 19:13:17 -



Written by: Emma

gaaah meeeer nuuuu !!! <3

2010-11-09 @ 19:35:36 - URL: http://fotoemmas.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback