Date: 2010-11-08 | Time: 22:49:00

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
3

The next Mrs. Bieber Episode 18

Jag tog en klunk och en till. Under tiden tog jag fram min mobil, loggade in på twitter. Varför i helvete rent ut sagt hade Jasmine skrivit så. Nu skulle varenda, i alla interjuver jag skulle på här i Tyskland fråga om vem min tjej va. Om det kom ut vem det var så skulle Hannah aldrig få vara i fred. Jag tyckte på ett sätt synd om henne för att hon dejtade mig.
- Jag måste verkligen gå på toa.
- Men Justin.
- Jag måste!
Jag gick ner ifrån scenen och gick sedan backstage och gick in på toan. Jag satte mig på toalleten och bara tänkte.
Jag slog in Hananh telfon numer och väntade på svar.
- Hej, svarade hon.
- Hej, du jag måste...

Justin

-...berätta en sak.
- Jag vet redan, Justin. Jag såg er när jag åkte hemifrån dig. Du och Jasmine.
- Hannah, du måste förstå mig att det var ett otroligt stort misstag och jag ångrar det.
- Jag vet Justin. Men jag hinner inte prata nu.
- Why?
- Jag kollar på klänningar till en skolbal.
- Okej, men jag måste få prata med dig ordentligt om det här, så jag ringer ikväll.
- Dte behövs inte, jag kommer till Tyskland om en vecka och då kan vi prata. Hejdå.

Hon la på. Jag visste inte riktigt hur jag skulle reagera på hur hon hade sagt allt. Var det bra elller dåligt? eller innebar detta att det av slut och att hon skulle komma till Tyskland för att dumpa mig? Jag hade ingen aning. Jag hoppades på att det var positvit och att hon var villig att förlåta mig.

Jasmine

Vad tog Justin vägen egentligen? Vi skulle ju repa på "overbord" nu. Varför tog det så lång tid? Jag läste igenom mina sms och såg att Justin hade messat mig.
Varför skrev du så där på twitter? Du vet ju att det blir kaos om det kommer ut. Det var verkligen lågt gjort utav dig.
Jag ville ju bara ha Justin för mig själv och inte att hon där andra, vem det nu var? skulle ta han. Jag hade ju faktiskt träffat han först. Och han hade ju kysst mig i "baby" videon. Och han hade ju själv sagt att det var ngt specillet med den kyssen. Varför var det nu helt random ute med mig? Jag hade ju faktiskt stöttat han genom mycket.

Hannah

Jag och Lilly tittade på några klääningar till och sen gick jag och Lilly och tog en fika.
- Ska vi fika här? frågade hon.
Vi gick förbi cafét där jag för första gånge hade fikat med Justin. Jag kom ihåg allt i minsta detalj.
- Nej, vi tar där bort istället.
Jag pekade på ett litet café som hade stans godaste varm choklade. Lilly brydde sig inte nåt vidare om att vi gick ditt istälellet. Både jag och hon tog en varmchoklade och en kanelbulle.
- Så vem var det som ringde innan?
Vem skulle jag säga att det var?
- Eh, det var mamma. Hon undrade om jag hade hittat något.
- Okej.
Varken jag eller Lilly hade något att säga, så vi satt bara tysta. Det enda jag vile var att träffa Justin och få allt uträtt. Jag ville verkligen att allt skulel bli som det var innan.

Jag vet att det var en ganska så konstig episode. Men jag har ingen fantsi för stunden...

Comments
Written by: Anonym

Kom igen! Den är ju tyep lika bra som Bieberstorys! Meeeeeeer

2010-11-09 @ 07:15:49 -



Written by: Anonym

SLUTA SKRIV! JÄVLA WANNABE, DU SUUUUUUGER!

2010-11-09 @ 15:55:56 -



Written by: tilde.moa

Du som skrev "SLUTA SKRIV! JÄVLA WANNABE, DU SUUUUUUGER!" kan dra åt helvete! Du är säkert bara avis eller gillar inte Justin Bieber!

2010-12-09 @ 20:16:46 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback