Date: 2010-11-09 | Time: 22:00:00

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
1

The next Mrs. Bieber Episode 21

När vi väl var framme vi arena så fick dem kör mig till bakdörren så att ingen skulle se mig. Det kändes väldigt coolt på något sätt.
När jag kom in på scen som för stunden var helt tom, var det en otrligt cool känsla. Jag hade själv ståt på en scen några gånger. Med mitt "band" eller jag och Emma och Lilly hade gjort några egna låtar och så det varit några olika talang tävlingar som vi hade varit med i. Jag hade alltid spelat bas och sjungt med i refrängerna. Det hade varit riktigt skoj. Men med åren hade vi slutat med det för att vi tyckte att det var pinsamt.
- Hannah?
Jag tittade upp.
- Vem var det som sa något? 
Det var....


...Jasmine. Undra vad hon ville mig egentligen.
- Kan jag få prata lite med dig Hannah, sa hon och bitchblikade mig ännu en gång.
Jag blev nästan lite rädd. Men jag gick ner ifrån scén och gick till henne. VI gick backstage och hon tittade kosntigt på mig.
- Så, vad är det? frågade jag.
- Så det är alltså, du som är Justin´s nya tjej?
- Eh, ja jag antar det? hurså?
- Tycker att du hålla dig bort ifrån han. Han kommer bara göra dig besviken. Han gjorde så till mig med.
- Vet du vad Jasmine, jag tror seriöst inte på dig. Och om du nu anser att Justin är så, så får du tycka det. Men det gör inte jag. Och jag vet att du säger så bara för att du är avundsjuk, så back off!

Jag vände på klacken och gick där ifrån. Justin repade upp på scén- Just nu sjöng han,  "stuck in the moment". Lika bra som vanligt.
  Vi var säkert i arena i två tre timmar. Efter det åkte vi och köpte McDonalds. Och sen åkte vi tillbaka för då avr det dax för konsert och jag hade fått lov att vara backstage med Pattie. Och jag var faktiskt lite nervös, över det hela. Jag hade ju aldrig varit på en konsért med Justin Bieber innan. Så det kändes väldigt roligt.
- När var det som du träffade Justin egentligen? frågade Pattie,  mitt upp i "baby" jag blev nästan lite sur på henne för jag ville verkligen inte missa någonting.
- Hm?
Jag var tvunegn att tänka.
- Lite mer än en månad sen, om inte mer. Jag kommer faktiskt inte ihåg om jag ska vara ärlig.
- Ojdå, du måste du verkligen vara specille Hannah.
- Varför tror du det, jag är nog bara en helt vanlig tjej, som hade tur att träffa din underbar son. Du har gjort ett bra jobb med honom.
- Tack, sa hon och gav mig en kram. Men med tanke på att du bara har känt han idrygt två månader och du är hät i Tyskland, så måste du betydda väldigt mycket för han. Han har aldirg tagit med en tjej så här någon annan gång. Jag vet inte om han har berättat det. Men var jätte ledsen över att få lämna dig hemma i USA?
- Jag vet, han betydder mycket för mig och han är det bästa som har hänt mig.

Hon svarade med ett leende och sen tittade vi på Justin.
- Så vad tyckte du om showen? frågade han.
Hela han var alldelse svettig. Men det var bara sexigt. Så det gjorde ingeting. Han kramde mig snabbt och tog sen en vattenflaska och tog en klunk.
- Ja, den var la helt okej...
- Helt okej?
- Nej jag skoja bara, det var jätte bra!
Jag rufsade till hans hår och han tog i min hand och pussade mig på munnen. Jasmien tog lite längre bort och var arg, som vanligt. Pattie såg också att han pussade mig. Men hon verkade bara glad. Jag tror faktiskt att hon gillade mig. Och det var väl bra eller?
 Vi åkte tillbaka til hotellet. Både jag och Justin var trött så vi somnade med nästan än gång.
Vi vaknade nästan morgon tidigt. Jag låg på Justin´s bröstkorg och bara njöt. Han luktade gott.
- God morgon, sunshine! sa han och tittade in i mina ögon.
- God morgon, my love.
Han kysste mig på munnen och gick sedan upp ur sängen. Han var utantröja och hans mage var lika snygg som vanligt.
  Han gick in och ducha för han skulle iväg på en intervju för en tyska tvkanal. Justin hade sagt att jag kuden gå på stan eller något så länge. Jag hade ju faktiskt med mig en hel del pengar och att shoppa var ju inget man dirket tackade nej till.
- Jag drar nu, hej då! sa han och gick ut genom dörren til vårat hotellrum.
- Hejdå!
Han gick ut genom dörren, men kom strax där på tillbaka och kysste mig. Sen sprang han ut.


Kort episode, men kommer nog mer i kvälll tror jag. Om jag hinner:D

Comments
Written by: Emma

yey gör en till snälla !! :D

2010-11-09 @ 22:20:27 - URL: http://fotoemmas.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback