Date: 2010-11-10 | Time: 22:11:00

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
2

The next Mrs. Bieber Episode 24

Han hade gjort frukost på sängen.
- Vad är klockan?
- Snart halv tolv, du har sovit hur länge som helst. Jag har till och med varit i väg på en interjuv så och det ända vi snackade om var oss. Så jag är ganska så slut om man säger så.
- Trots det orkar du göra frukost till, moii?
- Ja klart, jag gör vad som helst för min babe.
Han kom och satte sig i sängen jämte mig och gav mig brickan. Jag tog en jordgubb som var doppade i choklade, tog en tugga. Sen hann jag inte mer för Justin tog det sissta.
- Men hurru, sa jag på skämt.
Han bara himlade med ögon...

...och rufasde till mitt hår. Han skrattade så gulligt att jag nästan dog. 
  Jag fick nästan lite ont i magen när jag kom att tänka på att jag skulle vara tvungen att åka hem i morgon. Jag ville inte lämna Justin. Jag ville inte att han skulle spendera med tid med Jasmine än mig.
- Justin, har Jasmine, alltid varit en bitch? frågade jag helt plösligt.
- Haha, va? inte mot mig?
- Okej, för hon är värsta bitchen mot mig för att vi är tillsammans.
- Hon är nog bara avundsjuk. Men jag bryr mig inte.
- Dissen! svarade jag och kastade en jordgubbe så att den trädda Justin´s mun och han svalde den med en duns. 

Efter ett par underbara dager med Justin i Tyskland, var det dax att åka hem. Jag ville inte, jag ville vara kvar. Men det gick inte och det visste jag. Så det spelade ingen roll hur mycket jag tjatade. Menn jag skulle ju få träffa han igen om drygt en vecka i New York. Så det var bara att tagga till 1000 till det.
- Jag saknar dig redan, bby! sa han och tog min resväska och gav den till mig.
- Jag saknar dig med, älskar dig.
- Love you too!
Han kysste på och kramade mig sen hårt. Jag fick tårar i ögonen. Jag ville inte åka!

Veckan verkligen sniglade sig fram och jag ville bara till New York. På något sätt kände jag att det  var bra att jag hade mycket i skolan nu, för då hade jag något att fokusera på istället för att bara tänka på Justin. Han ringde lite då och då. Men det blev mest sms. Han skulle åka till New York i morgon, hade han sagt och jag skulle komma om fyra dagar. Mamma och pappa trodde på mig även den här gången när jag sa att jag skulle iväg med Lilly. Dem var verkligen korkade. 
  I skolan märkte jag hur alla kolllade på mig. Mina kompisar pratade inte med mig längre, eftersom jag var tillsammans med Justin. Jág förstod inte riktigt varför dem inte pratade mig. Jag menar jag kan inte hjälpa att jag blev kär i han och han i mig. Det var ju bara ödet som kunde bestäma sånt.
- Hannah?
Min lärare hade precis frågat mig någonting och jag hade bara suttit och dagdrömt och hade inte ens hört vad hin hade sagt.
- Eh va?
- Är du med eller? sa hon bittert.
- Ja då. Jag har bara lite trött.
- Ja du har inte tid att var det nu.
- Jag vet förlåt, vad var det du för något?
- Kan du nämna några däggdjur?
Biologi, skolans värsta ämne där vi också hade skolansvärsta lärare, jag hatade han.
  Däggdjur vad var det nu igen? Var det sånt som födde levande ungar?
- Hästar, grisar eller något kanske. Jag vet faktiskt inte.
- Ja men det var rätt. Bra Hannah.
- Tack, svarade jag inte för att jag brydde mig ett dugg.
Efter skolan pluggade jag på mitt kemiprov som jag skulle ha på fredag. Också ett tråkigt ämne.

Justin

Jag sakande Hannah så himla mycket. Jag ville bara ha henne här vid min sida. Jag blev alltid så mycket gladare och positivare med henne vid min sida. Hon var det bästa som hade hänt mig. Jag är super glad att Usher att sagt till mig att gå just den vägen. För annars  hade jag aldrig fått träffa henne. I bland har man verkligen tur.
  Jasmine stod jämte mig med en mikrofon i handen och lyssnade på "overbord(s)" melodi. Vi repade inför den sista konsert här i Tyskland och jag hade bestämt att det skulle bli den bästa ever!
Att det hade kommit  ut i media att jag och Hannah dejtade. Hade gjort mycket sakerm tusen gånger svårare. Jag kunde nu knappt visa mig på stan och nu är jag ändå i Tyskland. Jag kunde knappt tänka mig hur det skullle vara i USA. Jag ville inte ens veta. Men jag skulle få reda på det snart. Och snart skulle jag få träffa Hannah. Längtade!
- Am overbord! sjöng jag och Jasmine. Hon sjöng fint, men om jag ska vara 100% ärlig så tycker jag nästan att Hannah sjönger bättre. Om Hannah någon gång skulle bli stor inom musikevärlden, skulle jag göra en duett med henne. En romantiskduett och en romantiskmusikvideo. Den skulle vara i både vanligt och i svartvitt filmen. Jag såg den i huvuudet, när jag tänkte på det.

- Bra jobbat Justin! sa Jasmine, till mig efter showen.
- Tack det samma.
Jag gjorde en high five med Scooter. Han var lika glad som jag när det hade gått bra för mig på en konsert.  Jag hade i kväll till och med tagit upp ett fan på scén. Det hände inte ofta.
  När vi kom tillbaka till hotellrumt. Fick jag nästan en klump i magen. Jag såg Hannah ligga i sängen i sina sexiga turkosa underkläder och säga: " Justin, kom, jag är redo nu" men jag insåg snabbt att det inte var det. Utan det var...

Comments
Written by: Emma

OMG om det var bitchen jasmine sö kommer jag dööda henne dom får inte göra nått !!!! <3

2010-11-10 @ 22:23:02 - URL: http://fotoemmas.blogg.se/



Written by: Anonym

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!! Jag måste få se nästa episoden!!!

2010-11-10 @ 22:30:10 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback