Date: 2010-11-12 | Time: 21:04:56

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
8

The next Mrs. Bieber episode 27

Han pussade mig och sträckte sen upp armarna i luften och la sig ner i sättet. Han såg nästan ut som en "liten" docka som låg och sov. Eller jag tror att han sov för han typ, snarkade lite. Han var så söt, att jag knappt kunde sitta still.

När vi kan till hotellet, stod det ännu fler fans papprazis där. Jag såg knappt någonting för alla blixtarna. Men jag såg i allafall Justin och det var huvudsaken.
Jag gick in på en Justin Bieber blogg, som jag hade följt i snart ett år nu, efter att jag har fått bieber fever. Då var jag bara ett vanligt fan som önskade och drömde om att få träffa Justin i verkligheten. Och jag hade ju tydligen lyckats kanske bra med den punkten.
Det var bilder på mig och Justin över allt. Det var en bild på våran kyss, redan! Det hade inte ens gått en timme typ. Jag kunde inte fatta att jag var ett av dem största om inte detta största snacket på internet nu. Det var verkligen helt sike.
- Justin, vakna vi är framme?
Han vaknade och tittade yrvaket på mig.
- Ah, va?
- Vad söt du är. Vi är framme.
Han reste sig upp och gick ut. Jag följde efter han.
När vi efter nästan en kvart hade kommit upp till vårat hotellrum igen, så var vi båda trött så vi la oss ner i sängen och somnade.
Jag vaknade före Justin, så jag tog hans macbook och twittrade.
@JustinBieber is really cute when he is slepping:*
Tweet
Jag fick svara ifrån några med en gång. Dem flesta skrev något i stil med, Vaddå skryta! Jag ska död dig, Justin är min!
Jag brydde mig inte om att svara. Jag var smart nog att veta att vad jag än skrev skulle, det bli värsta catfighten. Och det orkade jag inte med.
- Hannah? sa Justin yrvaket.
Jag tittade bort i mot Justin´s håll. Han tittade på mig och log. Han orkade i och för sig knappt hålla uppe ögonen. Men han var söt.
- Yes, my love. Jag log till han.
- Kom jag behöver en kram.
Jag gick ner ifrån stolen som jag satt på och nästan hoppade fram till han.
- Oh, du kan få mer än så.
Jag satte mig på säng kanten och började att kyssa an intensivt. Han nästan slängde ner mig på rygg. Han började att pussa mig på halsen och jag började att stöna lite. Efter ett tag kysste jag han på halsen och han stönade han med. Han började att dra av mig mitt linne jag hade på mig. Och jag hans t-shirt. Hans mage var lika snygg som vanligt. Han låg uppe på mig och började att knäppa upp min shorts. Jag var förupptagen med att kyssa han att jag inte märkte det. Fast jag brydde mig inte.
- Jag älskar verkligen dig Hannah.
- Jag älskar dig med.
Jag började att stöna lite mer när han drog sin hand över min rygg och ner över min rumpa.
Knack knack
- Oh shit! Det är nog min mamma.
Justin tog på sig sin tröja medans jag la mig under tänkte och försökte ta på mig mina shorts. Han öppnade dörren och där stod Scooter.
- Justin, du måste skynda dig. Du ska iväg på en boksignering.
- Okej, jag kommer strax.
Han stängde dörren igen och gick fram till mig.
- Jag är ledsen. Men jag måste gå, jag har en signering av min bok. Men jag kommer hem ikväll och då kan vi gå ut och äta en romantisk middag eller gå på bio eller någonting.
- Okej. Det blir säkert bra! sa jag och pussade han på munnen och log sedan.
Han blinkade med ena ögat åt mig och bytte sedan om till ett par svarta sneakers, ett par vanliga jeans(som han var läskigt snygg i) en vit t-shirt och en gråmunktröja.
- Här ta den här till, sa jag och gav han en blå mössa.
- Thanks, bby!
- Så lite så, love yah!
- Love you more.
Han kysste mig en sista gång och gjorde en släng puss innan han stängde dörren...


Comments
Written by: Maja

Vad bra en till ikväll snälla!? PS. BÄÄÄÄÄÄÄST <3<3

2010-11-12 @ 21:15:05 -



Written by: Karro ;)

Så bra den är!:)

2 till inlägg ikväll kke?(a)

2010-11-12 @ 21:22:28 - URL: http://Http://iindianknas.blogg.se



Written by: Anonym

plss en tillll

en låååång

2010-11-12 @ 21:48:37 -



Written by: Emma

skit bra minst typ 2 idag ??? :D

2010-11-12 @ 21:55:45 - URL: http://fotoemmas.blogg.se/



Written by: Liann

Bäst!! 7ktbra!

2010-11-12 @ 22:05:36 -



Written by: Karro ;)

sv: yippieyaho! Du menar episode 28 vavava? ;) (a)

haha tack så mycket, ska försöka :) mår bättre av att läsa så du kan hjälpa mig genom att skriva många fler inlägg ikväll..(a)



kram på dig med, ha det toppen ! :)

2010-11-12 @ 22:12:20 - URL: http://Http://iindianknas.blogg.se



Written by: leila

meeeer!

2010-11-12 @ 22:17:21 -



Written by: Anonym

OMB SÅÅÅÅ BRAAA!! Snälla skriv en till ikv! :D

2010-11-12 @ 23:05:44 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback