Date: 2010-11-13 | Time: 14:06:00

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
7

The next Mrs. Bieber episode 30

- Hannah, sa Lilly helt oväntat.
Hon kom in springande i mitt rum.
- Du måste se det här...

Jag tittade på henne med stora ögon. Vad var det nu?
- Gå in på Jasmines twitter! nästan skrek hon till mig.
Jag gjorde som hon sa.
- Vad ska jag göra nu då?
- Tryck på den länken.
Jasmine hade lagt upp en bild på...Vad fan var det här?!
Justin

Jasmine kysste mig på passionerat på munnen.
- Jasmine, lägg av då. Då är bara så jävla dum när du gör så. Så lägg av!
- Men Justin, jag älskar ju dig!
- Jaha, synd för dig. För jag älskar inte dig.
Jag gick ut ifrån hennes rum och slämde igen dörren i en smäll. Jag var så arg och sur på henne för att hon alltid gjorde så. Hon var ju liksom verkligen en snygg tjej. Och det gjorde bara allting så himla mycket svårare för mig.
- Mamma! kan jag få bo i ett annat hotellrum? jag orkar inte bo, här brevid Jasmine!
- Vadå? Vad har hänt nu?
- Hon är dum i huvudet! Jag ville ha ett eget hotellrum.
- Okej, då!
När jag kom in i mitt nu rum, slängde jag mig i sängen och slog hårt i kudden. Jag var så arg och ville bara träffa Hannah och kyssa sönder henne.
Jasmine

Vad var det Justin inte förstod? Jag var ju tusen gånger bättre än Hannah, på nästan allting. Jag kunde sjunga, var snygg och hade det där lilla extra. Varför ville han inte bara erkänna det för sig själv? Jag vet att han också tycker att det är så. Men varför erkände han inte det? Det störde jag mig så otroligt mycket på.
Hannah

Det var en bild på Jasmine och Justin när dem...hånglade! Jag visste att detta skulle hända. Jag hade känt på mig det. Jag förstod mig bara inte på Justin. Vad han tvungen att ha en tjej vid sin sida hela tiden? Varför kunde han inte bara vänta i tre dagar till?
Jag suckade djupt och ett tår rann ner för min kind. Jag ville ju ha Justin. Jag ville att vi skulle gå på balen tillsammans och efter det...
- Hannah är du okej? frågade Lilly.
- Nja, jag har ju mått bättre och...nej jag är inte okej. Jag fattar inte Justin? Varför gör han så här?
- Han är bara en vanlig kille, som är inte efter en sak!
- Jävla idiot. Men du måste gå nu innan mamma och pappa kommer hem igen.
- Okej, jag är inne på skype så ring om du ville.
Jag nickade till svar. Tårarna rann ner för kinderna. När Lilly hade gått tog det inte lång tid innan mamma och pappa kom.
Jag sprang ner i köket.
- Mamma och pappa!
Dem tittade upp på mig.
- Ja? frågade mamma oroligt.
- Får jag åka till mormor och morfar ett tag och bo där.
- Vad är det som har hänt?
Pappa tittade på mig, som att jag var dum i huvudet.
- Jag ville bara åka här ifrån och inte vara här när Justin kommer tillbaka. Jag vill för mig själv ett tag.
- Och, då vill du och till Texas?
- Ja, så långt bort det går. Jag ville inte direkt åka till mina kusiner till Sverige?
- Jaja, som du vill. Jag går och ringer mormor och morfar med än gång, sa mamma och gick i mot telefonen.
Jag gick upp på mitt rum och packade mina saker. Jag tog med mig min data.
- Det gick bra, du tar nästa flyget här ifrån om två timmar.
- Okej, sa jag. Men får jag tillbaka min mobil nu?
- Ja, här!
Pappa gav mig den. 53 missade samtal från Justin och ett annat numer. Jag hade fått några sms också. Men jag orkade inte kolla vad det stod. Jag raderade dem och åkte till flygplatsen.
- Hej Hannah! sa min mormor när jag hoppade ut ur bilen.
- Hej mormor!
- Gud vad stor du har blivit.
- Hihi, kanske det. Du har blivit ännu kortare ser jag.
Jag och mormor hade tävlat om vem som var längst sen jag var 10 får det var då vi började att bli jämn långa. Men nu var jag nästan 15cm längre än henne.
Mormor hade gjort bullar och hallonsaft som vi satte vi åt på altanen. Deras hund Texas, hoppade upp i mitt knän. Hon var så söt. Jag älskade henne.
- Hur har det gått med CeCe?
När jag var liten hade jag bott här varje sommar. Och då älskade jag hästar.
- Jodå. Det har gått bra. Hon börjar ju bli gammal nu. Men hon är fortfarande snabb som vinden.
- Jaså, det är hon. Får ta och rida sen då.
Justin

Jag prövade att ringa Hannah igen.
- Hallå?
Hon svarade!
- Hej Hannah, varför har du inte svarat jag har ringt flera gånger? jag har varit orolig.
- Okej, så synd för dig. Men jag hinner inte prata nu. Hejdå.
Jag suckade. Vad var det med henne nu då?

Comments
Written by: Anonym

skit bra ni esååå bra !! mer mer mer!!!

2010-11-13 @ 14:15:43 -



Written by: <3 Liann

Så obeskrivligt bra! EN AV DOM BÄSTA! <3

BIEBERLOVE. Sen måste hon åka till Justin och berätta!

2010-11-13 @ 14:30:08 -



Written by: biebernoveller

sv: tack! jag vet inte, det ploppar upp. Men det är lite svårt och komma på när alla snor dom hela tiden

2010-11-13 @ 14:40:28 - URL: http://bieberstorys.blogg.se/



Written by: Karro :)

nytt episode snart?? (A) :D

2010-11-13 @ 15:12:47 - URL: http://iindianknas.blogg.se/



Written by: Emma

AAAAAHN JAG DÖÖR MEEEEER NUUUUUUUU !!!!!! <333333

2010-11-13 @ 15:26:42 - URL: http://fotoemmas.blogg.se/



Written by: amanda

åh jag älskar denna typ av storys!



sv: Hej! ja det gör jag verkligen! ja det ska jag allt ta och kolla in!

Haha, kram! :D

2010-11-13 @ 15:56:48 - URL: http://aamandaolivia.devote.se



Written by: Karro :)

lägg in MER MER MER MER, NU! (A)

väntat i nästan 2timmar nu!! (A) ;:D

2010-11-13 @ 16:01:08 - URL: http://iindianknas.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback