Date: 2010-11-13 | Time: 18:17:38

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
6

The next Mrs. Bieber episode 31

Jag suckade. Vad var det med henne nu då?

Det var en sak jag inte förstod och det var hur känner alltid kom på något som var fel med en sak. Det var allt något.
- Varför? varför? sa jag för mig själv!
Jag tittade på mig själv i speglen. Jag såg ut som ett spöke, jag var likblek i ansiktet av trött het. Och för att jag hade gråtit.
Hannah

Nu hade jag i alla fall pratat med han och han lät, precis som vanligt. Var han verkligen het dum i huvudet som trodde att allt var bra? varför var alla killar idioter och trodde att vi tjejer inte hade några känslor. Dem trodde bara att om dem sa något gulligt så skulle allting ordna sig. Men riktigt så lätt är det inte. Vi har känslor och dem är väldigt lätta att såra.
- Jag går bort till stallet, sa jag till mormor som satt och stickade i tv rummet.
- Ja gör det. Jag börjar med maten vid 6 så då kan du väl komma in vid kvart i sju
- Okej.
Jag gick ut till stallet. CeCe var så söt där hon stod och åt hö.
- Kom nu då CeCe.
Jag sadlade henne sen red vi iväg till en sjö och tittade lite där. Jag hade med min mobil i alla fall någoting skulle hända. Inte för att jag tror det. För det hände aldrig någonting här.
  Jag tog upp mobil. Ett missat samtal från mamma. Jag slog in hennes numer. Det gick tre signlar sen svarade hon.
- Hej gumman! Hur är det?
- Jo det är bra!
- Okej, Justin ringde hit innan. Och undrade om det hade hänt något med dig.
- Okej..? varför frågade han det?
- Han sa att du hade sagt att du inte hann prata och en massa sånt.
Jag suckade.
- Okej, men jag hade snackat med han. Men jag vill inte snacka med han för tillfället för han är helt dum i huvudet.
- Hannah, så säger man inte.
- Jo, hejdå.
Jag la på och red iväg hem åt igen. Det hade börjat att mörkna lite nu så jag red lite fortare.
När jag kom hem igen loggade jag in på datan. Justin hade lagt upp en video på Twitter.
Han snackde först lite om Japan och om hur coolt det var här. Och sen typ om du snälla och udnerbara alal hans fans var. Och att han älskade dem. Och sen om mig.
- Hannah, du är en underbar person, och jag älskar dig. Bara så du vet. Du är my favorit girl, xx Justin.
Sen slutade den med att han gjorde en släng puss. Naaw vad gullig han är. Men nej, jag skulle inte förlåta han så lätt. Han hade gjort fel och han måste inse det. Innan dess är jag inte ens säker på att jag vill veta av han.
Han ringde mig. Men jag tryckte på upptaget. Jag orkade inte snacka med han.
- Hannah det är!
- Jag kommer.
Jag stängde igen min data och gick till köket.

Justin

Vad kan man mer göra en att säga att man älskar en. Jag hade slut på idér. Jag var fast här i Japan tre dagar till och kunde inte göra något annat än att försöka ringa henne innan dess.
  Jasmine som jag för tillfället verkligen hatade efter bilden hon hade lagt upp. På flera tusen sidor på internet stod det, Justin is a player! He is so stupid. Porr Hannah... och så vidare. Jag orkade inte ens bry mig om det. För just nu var det bara Hananh jag tänkte på. Och sä länge hon inte svarade skulle jag fortsätta att ringa.
 Jag drog handen genom håret och skrev.
What have I do wrong?
Tweet

Hannah

Justin fortsatte att ringa och ringa. Men jag tryckte på upptaget hela tiden. Jag ville inte prata med han. Även fast jag ville ju prata med han. Det var så svårt. Jag förstår inte varför livet skulle vara så jävla komplicerat. Kunde det inte bara var lätt? Nej klart det inte kunde.
  Vi åt under tystnad. Och jag pillade bara i maten för jag hade ingen matlust.
- Är det något fel på maten? sa mormor irriterat.
- Nej, jag har bara ingen matlust.
Hon skakade på huvudet och tittade på mig lite surt.


Kommentera gärna vad ni tyckte. Om ni har några idéer så får ni gärna skriva dem:p
Jag vet att det är konstig episode, kommer nog en till i kväll.


Comments
Written by: Coolizzz

Snälla lägg upp flera, 100000 episoder! De är så spännande att läsa! =)

2010-11-13 @ 18:43:19 - URL: http://coolizzz.blogg.se/



Written by: Liann

Skitbra!! Meeeer

2010-11-13 @ 18:57:32 -



Written by: Emma

jag tycker den var jättebra men dom måste prata på nått sätt så dom kan snacka om allt och sen får vi väl se eller så kan justin komma hem efter dom där 3 dagarna och få reda på att hannah är i texas och sen kan åka dit eller nått? x)

2010-11-13 @ 19:15:22 - URL: http://fotoemmas.blogg.se/



Written by: Maja

Meeeeeeer en till ikväll!!!!! PS. BÄÄÄÄÄÄÄÄÄST <3<3

2010-11-13 @ 19:35:59 -



Written by: Anonym

skriv mer! håller med emma om att dom måste prata på något sätt :D

2010-11-13 @ 20:05:01 -



Written by: Anonym

Hej, du skriver jätte spännande och så men kan du kanske skriva honom där det ska vara honom och inte han överallt för det blir lixsom konstigt att läsa det blir fel... Menar ingenting elakt ;) <3

2010-12-03 @ 11:09:10 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback