Date: 2010-11-13 | Time: 21:53:00

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
3

The next Mrs. Bieber Episode 33

Jag hann inte prata klart innan våra läppar mötes...

Kyssen var så perfekt att det nästan gjorde ont. Han hade sina händer på min midja. Det droppade vatten ifrån hans hår på mig. Han kramde om mig, och jag rös till.
  Jag puttade bort han.
- Hannah? vad är det seriöst?
Jag tog bort lite vatten ifrån min kind. Tittade djupt in i Justin's bruna ögon.
- Du fattar inte det ens själv! Du är så jävla dum! Fy fan, asså. Du tror bara att du kan komma här och kyssa mig och sen så kommer det bara att bli bra?
- Nej, det tror jag inte. Jag  har ingen aning ens vad det är som är fel?!
- Är du seriös, så är det nästan lite läskigt.
- Ja det är jag. Jag har inte gjort något fel, vad jag vet!

Jag skade bara på huvudet. Jag orkade inte ens kolla på han. Vad var det för fel på han?
- Justin, innan du har kommit på vad det är, så vill jag inte se dig.
- Men jag vet ju inte vad jag har gjort fel.
- Det kanske inte är vad du har gjort. Utan vad ni har gjort!

Han drog sin hand genom håret samtidigt som han vred lite på huvudet. Det droppde vatten från hans hår och han såg ut att frysa.

Justin

Vad vi hade gjort? Å nej, inte igen. Eller nej vänta. Hur skulle hon ha fått reda på att Jasmine hade kysst mig? Det var ju i så fall om...Nä hade hon verkligen sagt det till hon. Fy fan!
- Hannah?

Hon vände sig surt om och tittade på mig.
- Ja?
- Är det där med att Jasmine har kysst mig eller vad är det?
- Att Jasmine har kysst dig? Det var nog mer du som kysste henne. Jag har sett bilder.

Jag kände hur jag höll på att koka över. Hade Jasmine tagit kort med sin webcam samtidigt. Nej seriöst, hon är verkligen helt dum i huvudet.
- Det var hon som kysste mig. Jag lovar.
- Det har du gjort många gånger, Justin och se vad vi står. Jag hade aldrig varit här om det inte hade varit för din kyss. Då hade jag varit i Atlanta i skolan nu, med mina kompisar.
- Hannah, jag svär på mitt liv att jag inte kysste henne. Tror du seriöst om jag inte var kär i dig att jag skulle ha åkt hit?
- Men Justin, jag orkar inte mer. Jag orkar inte med att du ska såra mig och sen komma tillbaka som allt att vad bra. Jag orkar inte med det. Men bara för att vara snäll kan du få bo här i natt och låna duschen så att du blir varm.
- Okej.

Jag lyssnade på henne. Jag hörde på hennes röst att hon inte ville att det skulle vara oss två längre. Jag hade sumpat det. Nej, nej, nej. Det fick inte var sant. Jag älskade ju henne. Jag ville ha henne. Jag ville göra allt med henne och uppleva allt.
- Kom! sa hon.
Jag följde efter henne och gick in i huset. Jag duschade och gjorde mig i ordning. Hennes mormor och morfar var verkligen snälla. Hennes mormor gjorde dem godaste kanelbullarna jag någonsin hade ätit.
- Här får du lite kläder du kan låna, sa hennes mormor och gav mig en hög med några shorts och några t-shirtar.
- Tack, det var vänligt.
Jag gick in till Hannahs rum. Hannah hade sagt att vi skulle låtsas som att allt var bra, annars skulle hennes mromor ringa hennes föräldra. Jag gjorde som hon sa för jag ville inte såra henner mer än jag redan hade gjort.
  Det började att bli mörkt ut och vi satt i köket och spelade kort.
- Nä klockan är mycket, så jag tror jag går och lägger mig, sa henne morfar.
- Det gör jag med, sa henne mormor.
Dem både reste sig och gick sin väg. Både jag och Hannah slutade och spela och satt hel tysta. Jag ville bara kyssa henne och det var svårt att stå i mot.
  Hannah gick till kylen och tog fram en sån där flaska med färdig grädde in och gjorde O´boy!
- Vill du också ha?
- Ja visst, svarade jag.
Jag reste mig och ställde mig jämte henne. Hon hade luktade gott, en blandning av hallon och vanlij.
  Helt plösligt sprutade hon grädde på mig.
- Nä det där ska du få för!
Jag tog flaskan ifrån henne och spruttade på henne. Hon skrattade så där gulligt som bara hon kunde.
- Ah! skrek hon, fast med ett glad ton.
Hon kastade lite O´boy pulver på mig.
- Åh, nu jäklar! sa jag och spruttade ännu mer på henne.
Hon snubblade till på maten som vi stod på och hamnade i min famn. Och tittade mig djupt in i ögonen....

Tror inte det blir någon mer idag. Men kommer nog några i morgon efter typ 3, för jag har massa att göra. Få se om jag orkar att skriva så det blir några tidsinställda. Vad tycker ni?
Kommentera gärna vad ni tycker och tror kommer att hända. Peace!!♥

Comments
Written by: Emma

jättebra !!! snälla lägg in minst 3 imorn och kanske en till idag ..?

2010-11-13 @ 22:20:58 - URL: http://fotoemmas.blogg.se/



Written by: Coolizzz

Tack så mycket för att du la ut en till idag.

De är verkligen jättebra hoppas att det kommer många fler. Helst många på samma dag! =)

2010-11-13 @ 22:36:48 - URL: http://coolizzz.blogg.se/



Written by: Liann

Dom kommer inse att dem är gjorde för varandra o bli tsm igen! :D LoVe!!!

2010-11-13 @ 22:45:33 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback