Date: 2010-11-13 | Time: 22:50:39

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
6

The next Mrs. Bieber Episode 34

Hon snubblade till på maten som vi stod på och hamnade i min famn. Och tittade mig djupt in i ögonen....

Jag såg rakt in i hennes vackra ögon. Hon log.
- Där fick du allt, sa hon och kastade o´boy pulver i mitt ansiktet.
- Ah!
Jag sprutade grädde på henne. När hon vände sig om för att ta mer pulver lyfte jag upp henne och bärde bort henne.
- Haha, Justin, lägga av!
Hon skrattade. Hon var så söt. Jag bar in henne i badrumet och satte henne i badkaret. Jag satte på vattnet och sprutade på henne. Hon skrek och skrattade på samma gång. Man såg igenom hennes vita linne. Hon hade samma bh på sig som hon hade haft i Tyskland. Den turkos. Det var tiden då allt var bra. Varför var det inte så längre?
- Justin! sa hon skarpt.
- Ja?
Jag blundade snabbt och ångrade det i samma sekund. För då stog och kranen ur min hand och sprutade på mig.
- Haha, sluta.
- Eller inte.
Hon fortsatte. Hon tog min arm och drog ner mig i badkaret och blötte ner hela mig.
- Ey, jag tror vi behöver duscha, sa hon efter ett tag och stängde av kranen.
- Det tror du allt va? Jag vet att vi behöver det.
Hon ställde sig upp och gick ur badkaret.
- Vad håller ni på med här inne egentligen? frågde hennes mormor som måste ha hört oss.
Vi både började bara att skratta.
- Ja, ni får allt städa ordning efter er, sa hon och stängde dörren efter sig.
- Haha, fan vad vi ser ut, sa jag och tittade mig själv i speglen.
- Nä, du är lika söt som vanligt.
- Sluta, jag är inte söt.
- Skojar du eller? Du är fan den sötaste tjejen jag någonsing sett i hela mitt liv.
Hon blev genrad. Hon satte på duschen och tog av sig sin kläder så att hon bara hade underkläder på sig. Jag rös till. Hon var sexigare än någonsin. Lite här och var på armarna var det grädde och i håret med.
- Kom så får jag tvätta ur ditt hår, sa hon.
Jag gick in i duschen. Hon schamponerade mitt hår, och det var så skönt. När vi hade duschat klart tog vi varsin stor handduk om oss och gick in i sovrummet. Vi byte om till pyjamas och la oss i sängen.
- Innan, vi somnar Hannah, så måste du veta en sak.
Hon tittade upp ifrån sin mobil.
- Jaha vadå för något?
- Jag tänker inte ge upp. Jag tänker fighta om ditt hjärta till jag dör om jag blir så tvungen.
Hon svarade inte utan la bara ifrån sig mobilen och somnade med ett leende på läpparna. Hon pratade i sömnen. Hon nämde mitt namn lite då och då. Hon sa en gång att hon älskade mig. Då sken jag som en sol. Fast jag visste ju att hon bara hade pratat i sömnen. 
Vi vaknade nästa morgon hand i hand. Hon låg med sitt huvud på min bara överkropp.
- God morgon, sötnos, sa jag och tittade henne.
Hon släppte genast taget om min hand och gick upp ur sängen. Han hade bara en stor tröja och trosor på mig.
- Du är så gullig när du sover. Du pratar i sömnen.
- Åh, nej! Jag sa inget pinsamt va?
- Haha, nej inget jag inte redan visste om.
- Som vad?
- Att du älskade mig.
Jag såg att hon nästan fick lite panik.
- Gör du det? frågade jag.
Hon tog ett djupt andettag och tittade på mig.
- Ja det gör jag och kommer alltid att göra. Men jag är inte kär i dig. Och därför kan det inte vara som det var innan.
- Okej.
Jag suckade och la mig ner i sängen igen. La armarna under huvudet och tittade rakt upp i taket.
It´s a big big world
and it´s easy to go lost in
Sjöng jag tyst för mig själv. Jag älskade dem raderna i den låten.

Kort episode. Men hinner inte skriva mer nu i kväll(tidsintsällt inlägg)


Comments
Written by: Liann

Fuck va bra!! I <3 this!!

2010-11-13 @ 23:03:52 -



Written by: Coolizzz

Oooohhhh så spännande!

asså i love this. Skriv minst 1000 episoder till så kommer jag att läsa alla. De är såå spännande.

Om de inte blir tillsammans i novellen så blir jag sur haha!

2010-11-13 @ 23:07:11 - URL: http://coolizzz.blogg.se/



Written by: Emma

så jävla bra !!



fan 1000000 till !!! :D

2010-11-13 @ 23:51:52 - URL: http://fotoemmas.blogg.se/



Written by: Kaji

sv: Javisst, men jag fixar bara header och bakgrund, men om du är intresserad kan du kontakta min mail: [email protected] :)

2010-11-14 @ 00:32:22 - URL: http://kajis.blogg.se/



Written by: manal & Isabell- a blog about jb

OMMMG VAD BRA :O



checka in vår jb blogg. jag lovar du kmr inte ångra dig! om du bara kollar:) KRAM

www.thisisaboutjb.blogg.se

2010-11-14 @ 09:18:43 - URL: http://thisisaboutjb.blogg.se/



Written by: Maja

En till nu!!!! Jag måste läsa! PS. BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST

2010-11-14 @ 10:21:18 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback