Date: 2010-11-15 | Time: 10:00:00

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
6

The next Mrs. Bieber Episode 38

Jag låg i min säng och tittade på tv. Jag tänkte på om jag och Hannah någonsin skulle få till det? Jag var ju säker på att jag ville att min första gång skulle vara med henne. Men jag vill ju att det ska vara specillet. Men jag undrar om Hannah vill? det kändes så ibland fast ändå inte. Hon hade ju backat ut några gånger när jag försökt. Så jag vet inte hur jag ska få till det. Enligt en del infromation så ska det ju vara typ romantiskt förre. Eller har jag fel? 
 

Jag vaknade nästan morgon och kom på att jag inte hade någon kostym jag kunde ha på mig på balen, i morgon. Och jag hade inte beställt sån där blomma man skulle ha på kostym och som Hannah skulle ha på sin handled. Det verkade bli en dag som jag skulle ha mycket och göra. 
  Jag gick in i badrummet och duschade drog på min några kläder och gick ner i köket och åkt pannkarkor som mamma hade gjort. Dem var lika goda som vanligt.
- Mamma, sa jag.
- Ja min vän, sa hon mjukt och tittade på mig.
- Jag måste till stan och köpa en kostym och beställa en blomma till Hannah.
- Vad ska ni göra?
- Hon bjöd med mig på sin skolbal i morgon.
Jag gjorde min berömda hairflip och tog en klunk mjölk.
- Men Justin, var det så smart. Jag mernar det kommer ju vara så många tjejer där som är galna i dig. Du kommer ju att krossa både Hannahs och tjejerna som är galna i dig dejter.
- Men jag får la ha på mig glassögon eller något? det är la inte så svårt eller.
- Ja du gör som du ville.
Jag gick bort till hallen tog mina bilnycklar och öppnade dörren.
- Mamma? tycker du att jag och Hannah ska vänta med att ha sex?
Jag såg hur mammas ansiktutryck ändrades snabbt.
- Justin, du vet vad jag har sagt. Du ska inte göra något som varken du eller Hannah är redo för. Och om inte hon är redo så ska du inte tvinga henne.
- Okej, tack mamma! Älskar dig!
- Älskar dig med, men Justin kom ihåg om ni har det, använd kondom!
Hon blinkade medd ögat, som att hon inte hade sagt det till mig tusen gånger innan, liksom?
Jag åkte till den första blomster butiken jag hittade och beställde en blomma. Det fick bli en vitros. Sen åkte jag vidare till en kostym affär och köpte en kostym.
  Jag åkte och tänkade på vägen hem. Jag gick in i den lilla butiken som låg i jämte. Köpte en chokladebit. När jag stod jämte kassan såg jag att det hängde en massa kondomer där som man kudne köpa. Jag mindes mammas ord, använd kondom!
  Jag tackade mig själv och gud för att jag hade tagit på mig solglasögon och en mössa i dag så att man inte såg att det var jag.
- Åh just det, ett paket kondomer också, sa jag lite generat.
Killen som jobbade där tog ner ett paket och la det på disken.
- Något mer?
- Nej det var bra så.
Jag skyndade mig ut.

Hannah

Lilly och jag träffades utanför skolan en kvart innan den skulle börja. Lilly var lika söt som vanligt. Alla killar gillade henne. Verkligen alla!
- Hej! sa hon glatt när jag kom.
Jag hörde inget för jag lyssnade på musik på min Ipod. Förtillfället var det "never say never" löve!
Jag tog ut hörluren när jag var precis framför henne. Jag kramade henne.
- Hej!
- Hej igen!
Hon började att skratta lite lätt. När man tänkte efter så var Lilly riktigt lik tjeje i One less lonley girl videon. Jag var mer lik tjejen i U smile.
 Ring ring.
Jag tog upp min telefon ir fickan. Det var Justin.
- Hej snygging, svarade jag samtidigt som vi började att gå in i skolan.
- Hej bby! Du jag jar köpt kostym och beställt en blomma till dig i morgon och...
- Åh vad kul. Vad var det mer du hade köpt sa du?
Lilly ställde sitt öra vid telefonen så att hon också skulle höra.
- Eh, kondomer.
Jag ryckte till och Lilly tittade på mig och nickade. Hon hade en övertygande blick, som vissade att hon var nöjd.
- Eh, okej vad bra.
- Jag tänkte att det kunde vara bra att ha liksom. Jag vill inte bli pappa vid 16 års ålder liksom.
- Nä och jag vill inte bli en mamma.
Jag hörde att Lilly började att skratta lite.
- Men vi ses i morgon, kom till min skola kvart i sju!
- Okej, svarade han. Älskar dig bby!
- Love you more.
Han la på.
- Naaw, vad gulligt av han.
- Vaddå?
- Han vill inte att du ska bli gravid.
- Haha, vill någon tonåring det tror du?
- Haha, nej i och för sig inte.
Det ringde in.

Justin

Skulle jag ha berättar om kondomerna. Hon kanske bara kände sig obekväm nu. Eller kände hon sig pressad att vi var tvungen att ha det nu?

Comments
Written by: Maja

BÄÄÄÄÄST som vanilgt! två till idag snälla? ;) <3<3<3<3

2010-11-15 @ 15:37:20 -



Written by: Liann

OMG hahahhahahah skitbra!

2010-11-15 @ 16:04:29 -



Written by: Anonym

hahahah justinfett bästt .."eh kondomer" hahaha ni e såå bra!!

2010-11-15 @ 16:13:37 -



Written by: Anonym

dom här novellerna ÄGER

2010-11-15 @ 17:58:16 -



Written by: Emma

Längtar tills nästa del kommer !!! :)

2010-11-15 @ 18:24:09 - URL: http://emmaslivitext.blogg.se/



Written by: Desiree

jätte bra. meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!

2010-11-15 @ 19:25:28 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback