Date: 2010-11-15 | Time: 20:05:48

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
14

The next Mrs. Bieber Episode 39

Skulle jag ha berättat om kondomerna. Hon kanske bara kände sig obekväm nu. Eller kände hon sig pressad att vi var tvungen att ha det nu?

Hela dagen oroade jag mig för om jag skulle ha berättat för Hannah eller inte. Mamma satt i tv rummet när jag kom hem och läst.
- Hej gubben! Hur gick det?
Det lät nästan som hon trodde att jag hade varit och haft sex med Hannah.
- Eh, jo det gick bra.
- Okej, vilken tur. Det finns lite kyckling i kylen du kan äta om du vill.
- Okej, tack.
Jag gick bort till kylskåpet och tog fram kycklingen och gjorde en sallad till. Jag gick upp på mitt rum och satte på tv. Det var smallville på tv. Yes, jag älskar det. Jag åt under tystand.
Jag loggade efter att ha ätit upp in på datan.
Love to chill:D
Tweet
Jag följde några till lycka fans och loggade sedan ut. Jag följde nur mer än 90.000 person. Det var fan skit mycket tänkte jag. Jag la mig ner i sängen och fortsatte kolla på tv.
Detta var en så här tråkiga dag. Men ändå chill. Då man inte hade någonting att göra. Det var riktigt skönt ibland.

Hannah

Jag tänkte på det Justin hade sagt hela skoltiden. Jag visste inte hur jag skulle göra. Skulle jag göra det? Eller skulle vi vänta så att det blev natruligt? Det kanske var bäst så. Men jag visste ju att Justin ville och jag ville inte svika honom. Det kändes fel. Jag älskade ju han överallt annat.
Jag tog min mobil och smsade han.
Hej älskling! Allt bra? sakanar dig. Puss Hannah
Skicka
Jag och Lilly satt i skolans bibliotek hela engelska lektionen och snackade om framtiden. Jag och hon ville båda ha ett bröllop som skulle vara prinsseslikt. En stor vit fluffig klänning eller vit eller ljusrosa rosor överallt. Och världens största bröllopstårta! Jag och Lilly hade diskuterat våran framtid så många gånger jag inte ens kan ränka till.
Lilly som fortfarande inte riktigt visste vem hennes drömprins var satt och tittade ut genom ett fönster och funderade.
- Jag kom på det!
Hon slog i hop händer så att det lät högt och ställde sig upp hastigt så att stolen ramlade omkull. Hon hade aldrig vartit rädd för att göra bort sig. Det var det som var bra med Lilly hon gjorde allt åt en om man inte vågade. Somm när jag skulle köpa tamponger än gång när jag hade fått mens i skolan så vågade jag inte göra det så hon gjorde det åt mig. Hon var verkligen världens bästa kompis.
- Vem är det då?
- Justin kompis, Christian. Eller han heter väl så?
- Ja det gör han.
- Ja han är ju jätte söt, och han är väl typ lika gammal som oss.
- Han är 96:a.
- Ja men det funkar ju typ.
Varken jag eller Lilly kom på något att säga så vi satt och kollade rakt ut geom fönstret. Det gick elver som gick ett år över oss och snackade och lyssnade på musik. Det såg ut som det gör i filmer när dem ska visa hur det ska se ut i en skola. Fast mycket verkligare. För alla var inte glad. 
När skolans snyggaste kille kom förbi, rös jag till. Han hette Lucas och var så snygg att man dog. Han spelade så klart i basketboll laget och var kungen där och dejtade såkalrt, kaptenen i cheerleadning laget. Precis som det var i filmer. Jag och Lilly hade varit lite små kär i Lucas sen första gången vi såg han. Men det hade vi aldrig satt till någon.
Hey, babe! Saknar dig med! Allt är bra, hur är det själv? Vill ha dig här oss mig, xx Justin.
Jag läste om sms:et och tänkte på det sista han hade skrivt. Vill ha mig där hos han. Skulle jag ta det som att han ville ha mig i säng? eller att han ville att vi skulle hängda och typ chilla? Jag tog det som att vi skulle chilla och svarade.
Vi träffa dig med. Vi ses i morgon, puss Hannah
Skicka


Efter skolan gick jag och Lilly hem till Lilly. Vi pluggade matte och bara tog det lungt. Vi snackade skit och skrattade.
Det ringde och jag svarade.
- Hallå?
- Hej bara så du vet så är Justin min nu.
Det var Jasmine som hade pratat, det hörde jag på rösten. Hon hann lägga på innan jag hann svara. Lilly som hade hört samtalet tittade på mig.
- Om han har legat med henne, ska jag fan hugga han på mitten och sen hänga han för säkerthetsskull.
Jag fick en äcklig bild i huvudet, men ersätte den med min första kyss med Justin. Den hade varit underbar.
- Ja...
Jag kom inte på något att säga utan loggade in på twitter på mobilen.
Haning out with @JasmineV . Nice! :D
Jag kände hur jag drabbades av panik. Vad skulle jag göra? Han kunde väl ändå så inte ha gjort något med henne eller? Men eftersom Jasmine hade ringt borde det ju ha hänt någonting...

Kommentar, gärna om vad du tyckte om episoden! Och vad du tycker ska hända i nästa!

Comments
Written by: Emma

Kommer det en till ikväll!? :D

2010-11-15 @ 20:11:40 - URL: http://jbstorys.blogg.se/



Written by: :D

Skiiiiiit braaaaa! snälla meeer ikväll! :D :) x)

2010-11-15 @ 20:11:47 -



Written by: Anonym

SNÄLLA SKRIV MER IKVÄLL !!!

2010-11-15 @ 20:16:45 -



Written by: Coolizzz

Jättebra snälla lägg ut mer ikväll :P

2010-11-15 @ 20:20:07 - URL: http://coolizzz.blogg.se/



Written by: alicia

mer

2010-11-15 @ 20:20:39 -



Written by: Desiree

skrev mer nuuuu!!!

2010-11-15 @ 20:24:53 -



Written by: Anonym

suuuuuper bra!!!!!!! :D



meeeeer idag :D

2010-11-15 @ 20:33:49 -



Written by: Anonym

suuuuuper bra!!!!!!! :D



meeeeer idag :D

2010-11-15 @ 20:33:50 -



Written by: Coolizzz

Du har så bra idéer så skriv det du tycker ska stå det blir alltid bäst så. Den är väldigt bra. Men när den är klar ska du skriva en ny och hur många episoder ska den här ha?

2010-11-15 @ 20:36:00 - URL: http://coolizzz.blogg.se/



Written by: Maja

OMG sej att han skämtar!!! :O faan också nu kommer hon förstöra igen... :( PS. BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST

2010-11-15 @ 20:46:36 -



Written by: Liann

Skitbraaaa!! Seriöst! :O jag tycker Jasmine tweetar att Justin o hon gjort nått specciellt o sen blir Hannah orolig och ringer o smsar Justin. Justin svarar inte o sen får du hitta på nått mer! :) men sen svarar Han tillslut o aaaa! :D

2010-11-15 @ 20:59:33 -



Written by: Coolizzz

SV: Ja alltså kommer den här novellen att vara väldigt lång? (vilket jag hoppas på) men när den är slut ska du skriva en ny novell om någon annan tjej som träffar Justin eller något sånt? =)

2010-11-15 @ 21:16:07 - URL: http://coolizzz.blogg.se/



Written by: Ida

Igen?! asso han gör ju faan allt för o göra henne sur!

:o

bra skrivet!

2010-11-15 @ 21:33:06 -



Written by: siri

det står att Lucas är ihop med cherleeding kaptenen, men va inte Hannah det? :o

2011-04-24 @ 02:36:22 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback