Date: 2010-11-15 | Time: 22:04:35

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
5

The next Mrs. Bieber Episode 40

Jag kom inte på något att säga utan loggade in på twitter på mobilen.
Haning out with @JasmineV . Nice! :D
Jag kände hur jag drabbades av panik. Vad skulle jag göra? Han kunde väl ändå så inte ha gjort något med henne eller? Men eftersom Jasmine hade ringt borde det ju ha hänt någonting...
Kan man vara mycket snyggare?
jag visste inte vad jag skulle göra. Jag ville inte vara på och ringa Justin. Då skulle han bara tro att jag inte litade på han. För det gör jag. Men inte just nu.
- Lilly vad ska jag göra? ska jag ringa Justin eller vad?
Lilly tänkte ett tag.
- Nä, du ska vänta och se. Om han beter sig konstigt på balen i morgon så kommer det betydda att det har hänt något.
Jag litade på Lilly som jag alltid gjorde.

I dag var det bal. Var min första tänke när jag vaknade morgonen därpå. Det pirrade i magen av oror och spänning. Jag hade aldrig varit på en skolbal innan. Jag hade alltid tyckte att det var töntigt och inte var något att ha. Men det senaste halv året hade hela jag och min omgivning förändrats till topp till tå.
Innan hade jag varit en tjej som festade, blev full varje helg. Var sjuk varje måndag. Eller ja jag var bakis. Jag hade strulat med varje kille jag sett typ. Men jag hade faktiskt aldrig legat med någon. För det ville jag vänta med. Och nu, ja antagligen skulle det bli med Justin. Jag hoppades på det i alla fall. Men jag visste inte hur jag skulle göra.
När jag kom till skolan. Var det nästan tomt. Alla var inne i lokalen som vi skulle ha balen i och hjälpte till. Dem blåste upp balonger. Blandade bål(som någon säkert skulle spetsa) sen var det några som hängde upp massa saker på väggarna. Några gjorde i ordning scénen där skolans band skulle spela. Det kändes i luften att detta skulle bli en grym kväll.
Lilly kom fram springade till mig.
- Hej, är allt bra? har du pratat med Justin?
- Hey! mm, eh nä det har jag inte. Jag vill ringa han i går. Men jag hindrade mig själv i sista sekund.
- Okej, kommer han i kväll och hämtar oss?
- Nej jag har sagt att han ska komma hit. Men jag kan ringa han och säga att han ska hämta oss.
- Ja gör det.
Jag slog in hans numer. Tre signalr gick fram sen svarade han.
- Hej Sötnos! svarade han glatt.
- Hej, du kan du hämta mig och Lilly hemma hos mig vid kvart i sju?
- Yeah sure! Men du...
- Ja?
- Nä det var inget. Vi ses i kväll. Love you.
Jag hann inte svara. Han la på. Jag gick bort till Lilly och sa att han skulle hämta oss. Sen hjälpta jag till att blåsa upp balonger.

Justin

Och en limo. Ja det skulle jag defentivt beställa som kunde komma och hämta upp Hannah och Lilly i kväll. Det är väl nice att komma med det?
Jag ringde och beställde en och det gick prima. Den skulle komma och hämta upp mig halv 7 så det blev bra.
- Mamma, jag sticker och tränar.
- Okej.
Jag stoppade ner föttena i ett par svarta converse och gick sen ut till bilen och körde iväg till gymet. Min privata tränare väntade på mig. Idag var det magen och armar som skulle tränar. Dem jobbigaste ställena. Men jag ville vara vältränad så det var bara att träna och träna.
Efter ett jobbigt träningspass tog jag en långa och varm dusch. Klockan började att närma sig två. När jag hade gjort mig klar tog jag det bara lungt och väntade.

Hannah

Lilly och jag gick hem till mig snabbt som  ögoat efter skolan för att göra oss i ordning. Klockan var redan 4 och Justin skulle komma om mindre än 3 timmar.
Både jag och Lilly duschade och smörjde in oss i body lotion med lukta av hallon. Justin favorit. Han älskade den.
Lilly fixade mitt hår och sminkade på samma sett hos gjort föra gången men ännu finare. Jag som var skit dåligt på sånt satt bara och tittade på när hon sminkade och fixade sig själv i håret. Hon blev så söt.
- Nu är han här, sa Lilly och drog bort gardinen ifrån mitt fönster.
- Har du mobil med dig? frågade jag henne.
- Nej?
- Okej, då tar jag med mig min då.
- Ja gör det. Men kolla vad jag har med mig, sa hon och visade upp en liten faska med vodka i.
Nej tänkte jag. Varför sprit. Jag så blev så lätt full också ju.
Vi gick ut och Justin öppnade dörren för oss. Jag hade en luva och en jacka på mig så han såg inte mig. Men han lyckades ändå så ge mig en puss på kinden.
När vi kom fram gick Justin och Lilly in först. Jag sa att jag var tvungen att gå på toan. Jag hängde av mig min kappa i en garderob där man kunde lämna in sina saker. Jag drog upp kläningen vid brösten( var en kläning utan band) och gick sedan ut till bal lokalen. Hela loklen tystnade när jag kom innanför dörrarna och tittade på mig. Ungefär som i Cinderellastory. Jag var ju faktiskt lik henne. Kläningen var ju nästan likadan bara att den var ljusrosa.
Justin kom fram till mig bugade, tog min hand och kysste den.
- Vad vacker du är, viskade han i mitt öra.
- Tack, du med!
Han var snyggare än någonsing och hade en svart kostym. Han såg så perfekt ut att inte en en model som var så photoshoppade som det gick inte ens var i närheten.
Vi dansasde till låten party in the USA. Eller alla mer hoppade runt och skrattade. Sen kom det best day of my life! Vi dansade lungt men ändå snabbt. Han hade sina händer på min midja. Och han böjade sig fram...

Låten vi dansade till!

Kommentera mycket, så kanske det kommer massa episoder i morgon och en till i kväll kanske:D<3

Comments
Written by: Liann

Sjuuuktbra!!:)

2010-11-15 @ 22:25:01 -



Written by: Desiree

as bra! mera nuuuuu!!!

2010-11-15 @ 22:40:15 -



Written by: neejra<3

EN TILL I DAG



BTW JÄTTEBRA BLOGG

2010-11-15 @ 23:11:53 -



Written by: jbloveer

En Till Idaa

BLOGGEN E SKIT BRA

2010-11-16 @ 13:19:48 -



Written by: Amanda (:

Ja skriver också om Justin,

Den ja skriver på nu heter My story

läs och kommentera, :D

http://storiesaboutjustinbieber.blogg.se



älskar din blogg, <3

2010-11-16 @ 13:44:59 - URL: http://storiesaboutjustinbieber.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback