Date: 2010-11-16 | Time: 16:15:05

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
18

The next Mrs. Bieber Episode 42

Jag var glad över att jag redan hade bytt om från kostym till shorts och t-shirt. ´
Jag sprang ner och in i garaget och tog en vattenpistol och fyllde den med vatten. Vad var hon?
- Här, sa hon och kom fram ifrån bakom soffan i tvrummet. Hon hade bara underkläder på sig.
- Det där är orättvis på så jävla hög grad som det bara går.

Hon hade ett par ljusrosaspetstrosor på sig och en bh i samma fräg. Hon var sexigare än någonsin och jag kände hur jag började att få stånd. Pinsamt!
- Ta mig om du vågar!
Hon sprang iväg och upp för trappan och in i mitt rum. Vad tog hon vägen? Jag  såg henne inte.
- Haha, du är så himla du, sa hon och kastade en till vattenballong på mig.
Jag hade inte sett henne för hon hade stått bakom dörren.
- Ah, du lilla skit unge!
Hon skrattade sådär som bara hon kunde. Jag rös till. Och sprang efter henne. Jag fyllde min vattenballong på nytt och sprutade på henne. 
Tillslut sprang jag ikapp henne och vi båda två var anfåda och flåsade. Vi var blöta och hennes mascara hade runnit lite.
Jag tog henne i min famn och kysste henne. Kyssen blev och mer passionerad. Jag började att få stånd igen. Aj då!

Jag tog upp henne i min famn så att jag bärde henne. Jag bärde henne till mitt sovrum och la henne i sängen. Täckte och kuddarna blev alldelse våta. Det droppade vatten ifrån mitt hår i hennes ansikte. Jag kysste bort dem. Hon tog tag i min nacke. Jag började att kyssa henne på halsen och längre och längre ner. Hon bet sig i läppen och kysste mig. Jag kysste henne tillbaka och det blev mer och mer intensivt. Jag log med tanke på att det kanske skulle hända nu.
Hon stönade lite lätt och log. Jag log tillbaka och fortsatte att kyssa henne på halsen.
- Vänta, sa jag.
Jag släppte taget om henne och drog av mig min tröja som var satt fast i stort sätt. Efter det åter gick ja till att kyssa henne.
Hon drog sina händer upp och ner på min rygg och ner över rumpan. Jag började att knäppa upp hennes bh och till min fövåning stoppade hon mig inte. Vilken tur, för det hade varit pinsamt.

Hannah

Jag började att stöna mer och mer. Jag drog av han hans shorts.
Ur ingenstans kommer Pattie in i rummet och där ligger jag i bara trosor och Justin i bara kalsonger. Fan vad pinsamt. Jag kastade mig ner under täckte och kände hur det började att bränna om kinderna.
- Mamma, det finns något som kallas för att knacka om du inte visste det.
- Förlåt! sa hon och stängde dörren snabbt.

Pattie

Hur skulle jag göra med Justin? Skulle jag låta han ha sex med Hannah? Han älskade ju verkligen henne och det märkte jag för varje gång hon var i närheten var han tusen gånger gladare. 
Jag vet ju att han kommer ha det någon gång snart i framtiden. Så jag antar att jag måste låta han ha det. Jag har ju faktiskt sagt att det är okej, bara han använder kondom...

Justin

Varför skulle min mamma allid förstöra allting. Jag tyckte synd om Hannah. Hon hade legat i bara trosor. Hon låg nu under täckte. Jag såg att hon frös.
Jag kröp ner brevid henne och värmde henne.
- Tack, sa hon mjukt och låg.
Jag pussade henne på munnen. Hon såg ut som en liten ängel i min famn.

Kommer mer i kväll så ni kan var lugna! :D
Desto mer kommentera desto mer kommer det!




Comments
Written by: Amanda (:

I LOVE IT :D :D

2010-11-16 @ 16:23:41 - URL: http://storiesaboutjustinbieber.blogg.se/



Written by: Desiree

haha :)

2010-11-16 @ 16:29:41 -



Written by: beiber fan :D

asså du skriver verkligen skitbra, tycker du ska skriva måååånga fler på samma dag, det är så hiiiimla spännande, komigen, skriv mer mer mer mer :D

2010-11-16 @ 16:31:20 -



Written by: Anonym

meeeer snälla :)

2010-11-16 @ 16:51:35 -



Written by: Anonym

Snälla skriv mer NUUUUU!!! :D

2010-11-16 @ 16:53:20 -



Written by: Becka

Mera,typ nu?!

Haha,jätte bra.Stackars Hannah!

2010-11-16 @ 17:02:00 -



Written by: Emma

FYFAN VAD PINSAMT !XD meeeeeeeeer !!!!! :D

2010-11-16 @ 17:03:51 - URL: http://fotoemmas.blogg.se/



Written by: Anonym

bieber löööve

2010-11-16 @ 17:04:02 -



Written by: Anonym

hahahaahaa han reagera inte så mkt när hon kom in xd

2010-11-16 @ 17:04:04 -



Written by: Johanna

Du skriver as bra, man vill bara läsa mer och mer. Jag älskar det :D

2010-11-16 @ 17:12:05 -



Written by: :D

MEEER!!

2010-11-16 @ 17:20:50 -



Written by: Coolizzz

Är det okej om jag fixar några läsare till den här bloggen ikväll. Kanske typ 50??? (mer läsare = mer uppdatering!) :)

2010-11-16 @ 17:28:25 - URL: http://coolizzz.blogg.se/



Written by: Amanda (:

mer mer mer :D

2010-11-16 @ 18:02:19 - URL: http://storiesaboutjustinbieber.blogg.se/



Written by: :D

såå sjuuukt bra!! snälla skriv mycketmycket mermermermer ikväll :D

2010-11-16 @ 19:16:09 -



Written by: bella

SÅ J***A BRAAAAAAAAAAAAAA!!!

MERMERMERMERMERMERMERMERMERMER NUNUNUNUNUNUNUNUNUNU!!!

Både twittrade till Justin och skrev på face book om din novell-blogg;D<333

2010-11-16 @ 19:40:59 -



Written by: Jessica

Jättebra! Vart bor Justin Bieber på riktigt?

2010-11-16 @ 20:18:00 - URL: http://idolblogg.blogg.se/



Written by: jennifeer [:

mer mer mer mer mer meeeeeer :]

2010-11-16 @ 20:35:04 -



Written by: Amanda (:

mer mer mer mer mer mer :D

2010-11-16 @ 21:29:46 - URL: http://storiesaboutjustinbieber.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback