Date: 2010-11-18 | Time: 17:35:15

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
3

The next Mrs. Bieber Episode 45

Efter tag var vi inne i värsta kuddkriget. Och när jag efter ett tag hade ramlat omkull kom  han och satte sig på mig och tittade mig djupt in i ögonen.
- Du Hannah, vill du typ, eh gifta dig med mig?

Jag blev helt stum. Hade han verkligen precis frågat om jag ville gifta mig med han?
- Justin, vi är 16. Vi får inte ens gifta oss!
- Nä. Men och? det gör väl ingenting vi kan ju gifta oss ändå.
- Justin, jag är ledsen. Men jag kan inte göra det. Jag är bara 16 och har hela livet framför mig. Om du frågar om vi kan gifta oss när vi är typ 17 så visst. Men nu, nej.
- Så du älskar inte mig?
Han sjönk ihop till en säck och det kom en tår ner ifrån hans kind.
- Justin, snälla gråt inte. Det gör jag visst det. Över hela mitt hjärta och jag vill gifta mig med dig. Men inte än. Tänk om det gör så att vi slutar älska varandra. Då har vi kastat bort allting. Och det vill jag inte. För du betyder så otroligt mycket för mig Justin.
- Tack, sa han och höll om mig.
Jag klappade han på bröstet och sträckte på mig för att kyssa han. Han pussade mig tillbaka. Vi tittade på filmen och sen beställde vi pizza.
- Vad vill du ha för pizza? frågade han.
- Hm..? en kebabspeciall blir bra!
- Stor eller liten?
- Stor så klar!
Han skrattade lite lätt och log. Jag gick fram och kramade han och gick sen in på toan.

Justin

- Tja, jag skulle vilja beställa en kebabspeciall och en hawaii.
- Okej, dem är klara om 15 min, sa pizzamannen med lite italienskbrytning.
- Yes!
Jag la på och gick sedan in till mammas rum.
- Mamma, ska du ut och träffa Scooter i kväll om den där saken, vad det nu var?
- Ja det ska jag, så du och Hannah har hela huset för er själva!
- Vad bra, ja det blir nog en lugn kväll tror jag.
Mamma tittade på mig med frågade blick och höjde ena ögonbrynet. Jag skrattade bara lite och gick sedan upp på mitt rum igen. Hannah i sängen och målade naglarna röda. Hon lysste upp när jag kom in genom dörren.
- Hej babe! sa jag.
- Tjena snygging! sa hon tillbaka och målade sin tumme. Jag gick och satte mig jämte henne. Jag tog fram min mobil och smsade Chaz, och Ryan.
Hemma ensam ikväll, ni vet vad det betyder?
Skicka
Det dröjde inte länge innan jag fick svar!
Vilka mer jag ska bjuda? sprit?
Jag läste igenom det snabbt igen och svarade sedan.
Bjud typ Caitlin, Christian, och några till typ. Och ja om ni vill!
När jag tänkte hade varken jag eller Chaz och Ryan dirket druckit något vidare mycket. Vi hade smakat på lite öl och så. Men inte mer. Att Hannah hade gjort det visste jag så det var nog inga problem för henne att vi skulle göra det. Men tänk om någonting hände? Att någon blev så full att den däcka och man inte fick liv i den?!
- Hannah, det är fest här i kväll, så jag kör hem dig nu så kan du packa en väska med lite saker och sånt. Och så hämtar jag dig sen igen när jag har varit och hämtat pizzorna. 
- Okej, sure!
Vi gick ner i bilen och körde iväg. Hannah sprang in när jag hade släppt av henne för det hade börjat att regna.
Jag körde i väg.

Hannah

Jag tog min lilla rosa resväska och packade ner lite kläder. Jag tog en kort svart tight klänning som jag kunde ha på mig i kväll och packade ner allt mitt smink i en lite väska jag hade sytt i slöjden.
Jag ringde Justin.
- Hej du?! Är det okej om jag bjuder Lilly i kväll?
- Jadå, klart! Visst.
- Kommer det att var sprit?
- Ja lite, men inte mycket.
- Okej.
Jag la på och packade vidare, efter ett tag ringde Lilly mig till min förvåning.
- Hey Girlfriend! What´s up?
- Haha, hej, jo det är bra. Vilken tur att du ringde mig. Vi ska nämligen på fest i kväll. Eller du ska det, hem till mig och Justin.
- Vadå, har ni typ flyttat ihop eller va, ska ni gifta er också?
Jag tänkte på hur det lätt. Och det lätt faktiskt lite konstigt, när man tänkte efter.
- Nej nej. Men bara att jag typ alltid är där, så det blir typ som mitt hem.
- Okej, visst. Men när ska jag komma?
- Jag kommer och hämtar dig om en timme, så var klar då.
- Okej.
Justin kom två minuter senare. Hela bilden luktade pizza, jummi!
- Hej sötnos, sa han och pussade mig på munnen.
Jag pussade han snabbt tillbaka och tog sedan snabbt på mig mitt säkerhetbälte. Det hade slutat att regna som tur var. Och det hade faktiskt börjat bli mörkt. Månen hade kommit upp och solen hade börjat att gå ner.
När vi kom hem hade Pattie redan åkt. Det var tänt med svag belysning i hela huset så det var jätte mysigt. Justin tog fram två glass och så satte vi oss vid kökbordet och åt. Min pizza var gigantisk lika så Justins. Ingen av oss åt upp hela.
- Ska vi spara dem och äta dem till fruksot i morgon? frågade jag efter jag var så mätt att jag ville spy.
- Låter som en bra idé!
Vi dukade bort från bordet. Vi hällde sedan upp chips och popade popcorn och ställde fram det på bordet. Vi blanade lite drinkar och gjorde det till en "bål" typ i en gigantisk skål.
- Justin, kan jag låna din bil?
- Ja klart! nycklarna ligger där borta på byrån.
- Okej, tack, svarade jag och pussade han på munnen.
Jag åkte hem till Lilly som såkarlt inte var klar. Hon stod i bh och leggings när jag kom in i hennes rum. Hon visste inte vilken klänning hon skulle ha som vanligt.
- Lilly skynda dig nu, sa jag.
- Ja jag ska!
Hon drog på sig en söt svart klänning hon med. Vi åkte hem till Justin.
- Och juste det. Vet du vem som kommer i kväll?
- Nej, vem då? frågade Lilly uppspelt.
- Christian!
- Va!
- Ja, så nu har du chansen.
Vi körde in på hans tomt. Det hade redan kommit folk. Chaz, Ryan, Christian och Caitlin stod i en klump och snackade med Justin.
- Hej!
Justin vände sig om, tog sin hand precis ovanför min rumpa och pussade mig på kinden.
- Det är jag som är Hannah, trevligt att träffas, sa jag till alla.
Caitlin log i mot mig. Hon såg ritkigt snäll ut. Det gjorde dem andra också.
- Ja och detta är Lilly min kompis.
Jag såg att kollade på henne med stora ögon och sen på mig.
- Trevligt att träffa er, sa Christian.
Lilly lös som en sol. Hon tog Christians arm och gick därifrån. Hon var inte dirket blyg om man säger så.
- Justin, är det okej om  jag lånar en tröja av dig jag spillde lite på min, sa Caitlin.
- Annars kan du låna en av mig om du vill? jag har flera stycken här.
- Ja gärna, vad snällt!
Vi gick upp på Justin's rum. Hon fick låna ett vitt snyggt linne. Som jag älskade.



Comments
Written by: Anna

haha, mer.. :D

2010-11-18 @ 18:04:52 - URL: http://theannalife.blogg.se/



Written by: Anonym

omg omg omg omg jag kan tänkaaaaaaa mejjj nästa episod som kmr senare va?? :P

jag tror jag vett mennn skkiiitt bra fan!

2010-11-18 @ 18:12:16 -



Written by: Anonym

MER :D:D

2010-11-18 @ 19:42:30 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback