Date: 2010-11-18 | Time: 23:06:13

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
6

The next Mrs. Bieber Episode 47

Hon sa love you tillbaka men bara läpparna så man hörde inte vad hon sa.
Jag vinkade hejdå och gick sedan ner till polsinera igen. Jag hade aldrig åkt i en polisbil innan. Så det var faktsikt lite läskigt. Det kändes som att man var värsta skurken där bak.
När jag kom fram till polsstaionen, satte dem mig i ett förhör. Där jag fick berätta allt som hänt. Jag fick ett telefon samtal
.

Och jag valade att ringa Scooter. Han skulle säkert fixa ut mig på något sätt. Efter fyra otroligt långa timmar på stationen fick jag äntligen åka hem. Hannah var kvar i mitt rum, men hade nu somnat. Jag smög in och la mig jämte henne. Och såg ut som en ängel, helt oskyldig och vacker. Jag pussade henne på kinden och somnade sedan med än gång.
- God morgon, du är verkligem jätte söt när du sover, sa hon och log ett retsamt leende i mot mig.
- Vad menar du med det?
- Du snackar som tusan i sömnen alltså.
- Va gör jag? Vad sa jag.
- Nej det behöver vi inte gå in på.
- Vad det så illa? frågade han och gick upp ur sängen och kom i mot mig.
- Ja lite, nej men. Skit i det nu.
- Jaja, okej då. Det gör inget. Jag har inget att dölja ändå.
Jag gick in på toa och slängde min tröja jag sovit i tvättkorgen. Sen gick jag ut till Hannah igen, som nu stod i bara underkläder.
  Vi gick ner och åt frukost och försökt att inte prata om det som hänt i går. I hela huset låg det muggar och skräp från i går. Tur inte mamma har kommit hem än tänkte jag. Jag och Hannah gjorde så gått som vi kunde för att få bort allt.

  Några timmar senare kom Scooter och vi pratade om mina konserter vi skulle ha nu i denna helgen.
- Ey, Hannah?!
- Eh, va? svarade hon sött.
- Ska vi göra en duett på min konsert på lördag? det skulle bli värsta hiten, du vet. Alla skulle älska det.
- Tror du verkligen det?
- Ja, varför inte? kom igen, du kan ju sjönga också.
- Ja okej då.

Hannah

Vi satt och diskuterade lite om hur vi skulle göra med mig och så. Vad jag skulle ha på mig och så vidare. Vi åkte till arenan där vi skulle uppträda. När jag såg hur stor den var, fick jag en klump i magen. Det här skulle jag aldrig våga.
- Okej, här får du en mickrofon så kan du och jag bara sjöng lite nu, okej. Det är overboard och du börjar.
- Japp, svarade jag och tog micken.
Musiken började och jag stampade lite lätt med foten i marken till musiken i samma takt. När jag började att sjöng blev alla helt knäpptysta och tittade på mig.
- WOWWOWOWOWOWOWOWOWOW! Asså shit, Hannah! Du är ju fan grym på att sjöng, var har du lärt dig det? frågade Scooter mig.
Jag blev lite lätt generad och log.
- Asså, jag gick i en musikskola när jag var mindre. Men slutade när jag började High Scool.
- Okej, för du är verkligen jätte duktig. Tror nu vi ska byta ut Jasmine och ta in dig i ställer på overboard nu framöver.
Jag blev stum. Wow det skulle vara hur coolt som helst.
- Ja det skulle vara coolt.
- Okej, men forsätt ifrån var ni var, nu sa han och sa till dem att sätt på musiken igen.
När Justin började att sjöng rös jag till. Overboard hade alltid varit en av mina favorit låtar. Och nu skulle jag f¨å sjöng den live med han. Hur jävla sjukt är inte det egentligen?

När det var dags för att showen skulle börja. Blev jag ritkigt nervös. Justin lugnade ner mig med att kyssa mig. Det funkade alltid.
- Tack, svarade jag när han var tvungen att gå för han skulle upp på scén.

Publiken jubblade som galningar när han kom upp ur golvet och började att sjöng Love me. Jag stod bakom sen och klappade händerna. Det var en så otrolig cool känsla att stå där. Jag hade gjort det innan. Men nu var det mycket, mycket mer..? nej det går inte att beskriva.
När Justin kom in för att snabbt byta kläder, log han mot mig och vinkade med handen att jag skulle komma.
- Så vad är det? frågade jag.
- Jag behöver verkligen en puss.
Jag himlade med ögonen och tog ett djupt andetag och pussade sedan han på munnen. Han log. Jag följde han nästan ändå fram på scén. Om man tirrade ritkigt noga skulle man se mig ute ifrån publiken. Men alla hade ögonen på Justin och det kunde jag förstå.

  Han sjöng nu one time och hela publiken sjöng med. Nästan mitt inne i låten springar bort till mig och drar med mig upp på scén, ger mig en mickrofon och säger till mig att sjönga med. Publiken sjönger starkare och starkare och till slut var all nervösitet borta och jag kudne andas ut.
  När overboard kom skrek alla ännu högre och jag började få ont i öronen. I slutet av låten gjorde vi som vi hade övat på och gick mot varandra och kramade varanda. Men busig som Justin är så kysser han mig såklart istället och alla i publiken "aaaaaaaawww" jag ler mot han när han avslutar kyssen och sjänge sista raden av låten. Sen är det dax för Down to Earth och då går jag av scén och går backstage.
- Haha, det där var du inte med på va? sa Usher.
- Nej, verkligen inte. Men det var jätte roligt.
- Ja, jag såg att du tyckte det. Du sjönger jätte fint.
- Tack så mycket.
Han log.
Jag gick bort till en stor kylväska där det log en massa flaskor med dricka i. Jag tog en flaska med vanligt bubbelvatten i och tog en stor klunk. Man hade blivit törstig av att sjönga.

Justin kom in ännu en gång för att byta om. Och ville även denna gång ha en puss. Jag gjorde som han sa och log. 

När showen var slut, skrek alla fans, en gång till en gång till. Justin ville inte göra dem besvikna så han drog med mig och Usher ut för att köra somebody to love det blev jätte coolt när jag och Justin körde samtidigt och Usher själv. Hela publken skrek och jag sjöng ut som tusan.

När vi sedan gick till baka backstage, var det såklart dax för ett av Justin Bieber kända vattenkrig. Alla spruttade på alla och jag blev alldelse pisseblöt. Justin med. Han drog av sig sin tröja. Jag rös som vanligt till och log vid tanken på att han var min pojkvän.

- Är du hungrig? frågade han på väg hem.
- Ja lite faktiskt, du?
- Ja som tusan, vi köper McDonalds så drar vi hem sen och kollar film.
- Låter som en bra idé! svarade jag och pussade honom.
Vi körde drive in. Justin tog en big mac och jag en mcchicken. Det var mycket folk så vi fick vänta i nästan 10 minuter innan våran mat var klar.

När vi kom hem och hade ätit upp gick vi och la oss i hans säng.
- Jag ska bara byta om, sa jag.
Jag gick till min resväsk och tog fram ett par hotpants och ett linne.
- Jag tycker du borde hänga in lite kläder i garderoben, jag menar du bor ju i stort sätt här.
- Säkert?
- Ja klart, allt för dig älskling!
Jag tog min resväska och gick in i hans garderob och hängde in lite kläder. När jag kom ut igen var han borta. Jag kände hur någon satte sina händer framför mina ögon. Det blev kolsvart. Jag kände på lukten att det var Justin och vände mig om kysste honom. Kyssen blev mer och mer passionerad och efter ett tag låg vi i sängen. Jag drog av mig mitt linne. Han slutade att kyssa mig för en kort stund för att kunna knäppa upp min bh och ta av sig sin tröja. Han gick längre och längre ner. Jag visste hur det här skulle sluta, men den här gångn kände jag att det faktiskt var okej.
- Säker?
- Ja, svarade jag och....

Comments
Written by: Emma

skiiit bra !!!!!:D

2010-11-18 @ 23:44:40 - URL: http://fotoemmas.blogg.se/



Written by: Anna

hahahahaha , meeeeeeeer :D

2010-11-19 @ 08:52:29 - URL: http://theannalife.blogg.se/



Written by: Emma

Meeeeeeeeeeeer!!! :D

2010-11-19 @ 15:07:33 - URL: http://emmaslivitext.blogg.se/



Written by: Anna

uppdatera!! :o

2010-11-19 @ 17:26:59 - URL: http://theannalife.blogg.se/



Written by: victoria

snäääälllaa meeeer!!!

2010-11-19 @ 18:13:11 -



Written by: Anonym

MMEEEEEEERRRRRR!

2010-11-19 @ 23:00:51 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback