Date: 2010-11-22 | Time: 19:30:48

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
3

The next Mrs. Bieber Episode 53

Justin stönade lika så. När vi höllt på i kanske en kvart, var vi både så svettiga att vi inte orkade mer. Vi la oss ner i sängen och andades ut!
- Justin?!
- Ja, älskling?
- Jag tror jag är gravid...


Justin skönk ihop och andades tungt.
- Eh, va? vi har ju använt kondom varje gång. Hur är det möjligt?
- Den har la gått sönder, eller något?
- Är du säker på att du är gravid?
- Nej. Men jag skulle ha fått min mens för en vecka sedan.

Justin kliade sig i håret och tog ett djupt andetag.
- Hannah, vad fan ska vi göra om det verkligen är så?
- Jag vet inte Justin. Det är ju typ min värsta mardröm. Jag har ingen aning.
- Är det någon annan än jag som vet om det? frågade han oroligt.
- Lilly, jag har inte berättat för mamma än.
Jag började att gråta, av räddsla av att jag kanske skulle få barn. Jag är ju trots allt bara 17år och har hela livet framför mig. Jag skulle i stort sätt inte kunna göra någonting om jag var gravid.
- Kom här. Det kommer att ordna sig, sa han och la mitt huvud på hans bröst.
Jag snyftade lite. Han strök sin hand på mitt huvud. Jag lugnade ner mig. Men var fortfarande orolig. Jag ville inte ha barn. Inte än i allfall. Om kanske fyra fem år eller något. Men inte nu. Jag var alldelse för ung.

- Hannah, om det är så att du är gravid, så lovar jag att stöta dig hela väggen och vara vid din sida, sa han och kysste mig på panna.
Tårana rann ner för mina kinder.

När jag vaknade nästa morgon, sken solen in genom fönstret. Justin låg i bara överkropp jämte mig. Jag var stel om kinderna av all gråt från i går.
Jag satte mig upp i sängen och gick in och tog en dusch. Mensen hade fortfarnade inte kommit och jag började bli riktigt orolig. tog tog bort allt mitt smink. Jag kom på att jag inte hade några kläder med mig. Jag gick ut ur toan och tittade om Justin hade med sig någon väska. 
  Han hade med sig en ryggsäck. Jag tog upp den och tittade i den. Det låg en Ipad, mobilladdare, kondomer och en munktröja som jag tog på mig. Jag gick till min lilla väska och tog min mobil. Inga sms. Inga missade samtal. Ingeting.

Justin mumlade någotning. Och jag hörde att det var något om mig. Men jag hörde inte riktigt vad. Jag la mig jämte han igen.

Justin

Jag vaknade av att Hannah kom och la sig jämte mig. Hon hade min tröja på sig. Hon var lika snygg och sexig som vanlig. Jag kunde inte se henne fram för mig med ett stor mage, med ett barn i! Det var helt overkligt. Det fick inte vara sant.
- God morgon älskling, sa jag och tog min hand på hennes kind och kysste henne.
- God morgon sötnos!
- Vad ska vi ta och hitta på i dag? frågade jag och tittade på klockan, den var redan halv tolv.
- Eh, jag har ingen annig. Jag behöver mat och kläder till att börja med.
- Ja jag med, ska vi beställa room service?
- Sure!
Jag tog telefonen och bestälde upp frukost till rummet. Några minuter senare kom en kille med våran frukost. Jag gav han en tjugo i dricks.
- Mm, vad gott det var, sa Hannah.
Hon åt som en galning. Rädlsan kom tillbaka. Tänk om hon verkligen var gravid. Vad skulle mina fans tro om mig? vad skulle mamma och pappa säga? Jag hade i vilket fall som helst Hannah vid min sida. Det var huvudsaken.
- Ja, visst var det, sa jag och tog en tugga av min macka.
När vi hade ätit upp. Åkte vi hem till mig. Vi byte om och gjorde oss i ordning. Jag tog på mig ett par svarta jeans, svart, keps, grå munkjacka, vit t-shirt och ett par röda snearks. 

Hannah kom ut genom badrumsdörren, i full fart mot mig.
- Ja! Ja! Ja! JA! JAAAAAAAAAAAAAA!
- Vad är det? frågade jag och skrattade. Hon var så söt..
- Jag är inte gravid!
- Åh, tack och lov! var verkligen orolig där ett tag!
Jag såg att det kom en tår i från hennes ena ögoa av lättnad. Jag drog henne till mig och la henens ansikte mot min bröstkorg. Hon andades djupt.
- Tack gode gud! sa hon.
- Nej nu tar vi och hittar på något?!
- Vad då för något? vi har typ gjort allt man kan göra i Atlanta som är roligt.
- Vem sa Atlanta? frågade jag och höjde ena ögonbrynt.
Hannah tittade upp i taket och funderade.
- Vilken stad då?
- Hm, New York? nej där har vi redan varit? jag vet vi åker hem till min pappa och hälsar på han. Han skulle bli så glad då. Och plus att Jaxon fyller år om två dagar, så det blir ju kanon. Eller? vad säger du?
- Ja, vad roligt, jag vill gärna träffa din pappa och dina syskon.
- Bra! jag beställer biljter med än gång! Här är nycklarna till min bil. Åka hem och packa, så kommer du och hämtar mig sen så åker vi till flygplatsen.
Hon svarade med en puss och gick sedan ut genom dörren.

Hannah

Hela Justin's bil luktade Justin. Den luktade ljuvligt. Det luktade himelskt. Det går inte ens att beskriva!
  När jag kom hem, tittade jag in i kylskåpet om vi hade någon choklade hemma. Men det hade vi såklart inte. Min föräldra köpte aldrig godis.
Jag tog en litem resväska och packade ner kläder.
Jag slog in Justin's numer på mobilen. Det gick tre signlar sen svarade han.
- Hej älskling! svarade han glatt.
- Hej, sötnos! Är du klar?
- Om en kvart.
- Okej, men då åker jag och köper lite godis och sånt så länge.
- Det blir bra.
Jag gick ut till bilen och la in resväska i bakluckan och körde sedan till närmsta mataffär och köpte godis. Justin stod med sin resväska på uppfarten när jag kom. Han var lika snygg som vanligt.
- Tjena snygging, sa han när han hoppade in i bilen och gav mig en puss på kinden.
- Hej, jag köpte en red bull till dig.
- Du känner mig väl, sa han och blinkade med ena ögat.
- Ja, jag gör du det.
Vi körde iväg till flygplatsen. Eftersom vi inte hade berättat för någon att vi skulle åka iväg. Så var det varken papparzi eller galna fans där. Nu hade till och med jag om jag var på stan fått papparzi som gick efter mig. Dem var riktigt jobbiga.
  Justin, hade gjort så vi fick ett eget privatplan. Skönt...
Justin satte sig jämte mig och tog upp sin Iphone ur fickan.
- Love this song! sa han och satte på Teenage dream.
Han började och sjöng och jag hängde på.
- Har du snackat med Usher, mer förresten? frågade han mig och stängde av musiken.
- Eh, nej. Jag har faktiskt inte gjort det.
- Men fatta vad nice det hade varit om vi fick spela in en duett tillsammas?
- Ja, det hade varit skit nice!
Jag somnade på Justin axel.
Justin satt mitt i mot mig vid matbordet. Hans pappa satt på hans högra sida och på andra Jaxon. Han tittade mig djupt in i ögonen och sa:
- Jag hatar, dig Hannah! Du är helt dum i huvudet, jag vill inte se dig mer.

-
Aah! skrek jag ut.
Justin ryckte till och tittade på mig.
- Herregud, vad är det?
- Jag drömde en mardröm, lova att du aldrig lämnar mig Justin? Lova det!
- Klart jag lovar, jag älskar dig.
Han tog sin hand på min kind och kysste mig mjukt på munnen. Det var en så där perfekt kyss, som bara kom i bland. Det var bara vid specill tillfällen.

Planet landa någon timme senare och vi tog en limosin som Justin hade beställt hem till hans pappa. Jeremy, öppnade dörren och kramade om Justin hårt.
- Hej pappa, jag har saknat dig!
- Jag har saknat dig med!
Dem slutad att krama varandra och Jeremy tittade på mig.
- Och du måste alltså vara..? vad var det du hette nu igen?
- Hannah, trevligt att träffas! sa jag och skakade hans hand.
- Detsamma, kom in.
Jag och Justin gick in i huset. Hans lilla syster Jazmyn kom små springade mot oss. Justin böjde sig ner och hon sprang in i hans famn.
- Hey Justin! sa hon.
Hon var så galet söt. Hon kramade om Justin och skrattade. Justin var så gullig med barn. Så om det skulle vara så att jag blev gravid inom dem närmsta tre år. Behöve jag ju inte vara orolig över att han skulle vara en dålig pappa.
  Jag och Justin gick upp till hans rum. Vi la oss i sängen.
- Justin, du har verkligen världens sötaste syskon!
- Haha, jag vet.
- Jag önskar att jag också hade en syster.
- Har du inte det? jag har alltid trott det, det är ju bilder på en annan tjej hemma hos dig.
Jag fick tårar i ögonen och la mig med ryggen mot Justin.
- Jo det är min stora syster, Ellen. Men hon dog i en bilolycka för två år sedan. Och det var därför jag böev värsta cp barnet ett tag.
- Varför har du aldrig sagt det?
- Det är ju inte driket det första jag kommer att tänka på när jag ska säga något, sa jag. Det rann en tår ner för min kind. Jag vände mig om mot Justin igen och tittade han in i ögonen. Han tårkade bort tåren.
- Jag finns här för dig, och du vet att du kan prata med mig om allting.
- Ja jag vet...

Comments
Written by: Anna

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawwww! :D meeeeer!!!!

2010-11-22 @ 20:08:09 - URL: http://theannalife.blogg.se/



Written by: Karin

OMB SÅ HIMLA BRA! SKRIV MEEER!

2010-11-22 @ 20:36:24 - URL: http://kaaaarinn.blogg.se/



Written by: moaaa(h)

skriv mer!

2010-11-22 @ 20:49:57 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback