Date: 2010-11-24 | Time: 10:31:00

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
2

The next Mrs. Bieber Episode 56

Justin kramade han en sista gång. Sen tog vi en limo till flygplatsen.
Justin och jag spelade kort hela tiden på flygplatsen. 
  Vi åkte dirket tog doktor när vi hade landat. Han tog några prover. Vi fick sitta i väär-ntrummet undertiden som han väntade på att proverna skulle bli klara. Doktorn kom ut igen efter en timme. Han tittade med konstig blick på oss.
- Du är....

Jag tog ett djupt andetag. Kramade om Justin's hand hårt och tittade doktorn rakt in i ögonen. Snälla, jag är inte gravid, snälla!
Justin tittade snabbt på mig. Han tog ett djupt andetag han med.
- Du är gravid! sa doktorn.
Jag öppnade munnen så mycket att det gjorde ont! Nej, det fick inte vara sant! Det fick inte det!
 
  Justin kramade om mig och pussade mig på pannan. Det rann en tår ner för kinden.
- Jag lämnar er i fred ett tag, sa Doktorn och gick där ifrån.
Justin och jag tittade på varandra. Vi sa inget. Det behövdes inte. Vi visste att ingen ord skulle hjälpa oss. Att ta bort det, var inte på listan. Det vägrade jag. Det är ju som att döda någon.
- Justin, sa jag snyftande.
- Ja?
- Vad ska vi säga till våra föräldrar?
Han skakade bara på huvudet och tittade upp i taket.
- Jag har ingen aning. Min mamma har ju varit med om det så vi får ju prata med henne, antar jag.
- Okej, vi dra ditt med än gång.
Vi sa hej då till doktorn och åkte sedan hem till oss. För vi bodde ju i stort sätt tillsammans nu. Justin stannade bilen och satt bara helt stil. Jag förstod han. Han hade ingen aning om vad han skulle göra? undra vad alla fans skulle tro? min mamma? hans mamma? och ja resten av typ alla människor som vi kände.
- Kom nu Justin! det är lika bra att få det överstökat, sa jag och drog i hans arm.
Han gick med tunga steg ut ur bilen. Pattie satt i soffan och tittade på tv. Hon vände sig mot oss ner vi kom in genom dörren.
- Hej, hur var det i Kanada? frågade hon med ett leend på läpparn som att allt var bra och att ingeting kunde gå fel. Men hon hade fel.
- Bra, men vi måste prata med dig om en sak, sa Justin och gick till hon.
- Jaha? hennes ansiktsuttryck ändrades från glad till orolig på bråkdelen av en sekund.
Jag gick också och satte mig. Jämte Justin och tog hans hand. Han kramade den hårt, tittade snabbt på mig och sen på Pattie.
- Hannah...djupt andetag...är gravid...
- VA?!
Pattie blev helt chokade. Jag förstod henne. Hon hade säkert haft snacket med Justin flera tusen gånger. Men ändå hade det blivit så här. Jag tyckte på något sätt synd om henne i den sekunden.
- Mm...
- Använde ni i kondom?
- Jo...
- Ja?
- Men det gick la sönder, antar jag. Eller något. Jag vette fan. Det spelar ju inte så stor roll nu..?
Jag fick tårar i ögonen igen. Pattie såg mig och sträckte ut armarna mot mig. Jag fick fram till henne och satte mig i hennes knä.
- Förlåt, sa jag.
Jag grät floder. Att jag inte typ torkade ut, var ju helt sjukt.
- Hannah det kommer att ordna sig. Tror mig. Det gjorde det för mig. Och se jag lever.
- Tack, Pattie.
- Det var så lite så.
Hon kramade mig. Sen gick jag och Justin upp på rummet.
- Justin, förlåt.
Han nästan började att skratta.
- Vad skrattar du åt egentligen? tönt, sa jag och slog han med en kudde rakt i magen.
- Du säger, förlåt för att du är gravid? jag menar hallå, om det inte hade varit för mig hade du inte varit gravid.
- Men tänk om jag hade tagit min p-piller?
- Det är bådas fel lika mycket. Men vi kan tyvärre inte spola tillbaka tiden. Så det som är gjort är gjort liksom.
- Jag vet. Men det är så... nä jag vet inte.
- Jag vet bara att allt kommer attt ordna sig. Och jag finns här för dig.
- Tack!
Jag kysste han på munnen och puttade han så att han ramlade i sängen. Han drog sina stora händer på min rygg. Efter ett tagg tog han in händer under tröjan och tog av mig den på något underligt sätt. Han vände på mig och ställde sig upp i sängen, drog av sig sin grå t-shirt och kysste mig sedan på halsen. Jag var verkligen svag för hans pussar på halsen. 
- Pattie, är där nere du vet, sa jag.
- Ja just det ja fan! Vi kanske inte ska ha sex när hon är hemma.
- Nä, inte dirket. Men du vet, man kan ju alltid strula? sa jag och log.
- Ja man kan ju det.
Han la sig ner på mig igen och började att kyssa mig. Han hade den där super goda smaken i munne igen. Jag visste bara inte vad det var för smak och jag blev så irriterad på det. 

- Okej, om vi fortsätter kommer jag få, träningsvärk i tungan, sa Justin.
- Haha, vi kanske kan kolla film istället då?
- Ja, det låter som en bra idé.
Justin gick och bort till hyllan med alla hans tusen miljoner miljader filmer.
- Blir the notbook bra?
- Super!
Jag tog på mig min tröja och kröp ner under täckte. Justin gjorde detsamma. Han höll om mig. Jag kände hans varma kropp mot min och hur hans hjärta slog. Jag visste att han verkligen skulle vara där för mig. Och att han skulle stötta mig. Men jag var orolig på samma gång. Hans fans...

Kort episode jag vet. Men jag hinner verkligen inte mer. Det kommer mer efter att jag har kommit hem ifrån skolan i morgon. Jag lovar!

Comments
Written by: Anna

omg.. kommer hon få missfall eller? :'D

2010-11-24 @ 12:08:46 - URL: http://theannalife.blogg.se/



Written by: Anna

att hon INTE ska vara gravid.. det kommer bara förstöra synen om honom, även om det inte är riktigt... :D

2010-11-24 @ 21:49:17 - URL: http://theannalife.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback