Date: 2010-11-24 | Time: 21:50:00

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
9

The next Mrs. Bieber Episode 57

Jag tog på mig min tröja och kröp ner under täckte. Justin gjorde detsamma. Han höll om mig. Jag kände hans varma kropp mot min och hur hans hjärta slog. Jag visste att han verkligen skulle vara där för mig. Och att han skulle stötta mig. Men jag var orolig på samma gång. Hans fans...
...vad skulle dem säga? skulle Justins få ställa in i stort sätt alla hans konserter? Nej det kunde jag inte göra mot han. Jag kunde inte det. Jag älskade han får mycket, för att sabba hela hans karriär.

När jag vaknade nästa morgon, alldlese för tidigt. Men jag kunde inte somna om så jag gick upp. Jag packa ihop alla mina saker. Jag skrev en lapp till Justin och la den på min kudde och gick sedan ut från rummet och ner för trappan och ut.
  Jag tittade på Justin's hus. Jag saknade det redan. När jag kom hem packade jag en resväska och tog en taxi till flygplatsen. Jag hade ingen aning om vad jag skulle åka. Men det fick bli som det blev.

Justin

Jag vaknade av att dörren där nere stängdes. Jag vände på mig för att krama om Hannah. Men hon var inte där. Jag såg en lapp som låg på kudden.
Hej min älskade Justin. Det finns inga ord som beskriver hur mycket jag faktiskt älskar dig. Jag har aldrig i hela mitt liv kännt så här för någon. Så därför har jag bestämt mig för att ge mig av. Jag kan inte med att förstöra hela din karriär. Du betyder för mycket för mig för att jag ska kunna göra något sånt. 
 Ps, jag älskar dig och kommer alltid att göra/ Hannah

Jag kände att en tår rann ner för min kind. Nej det fick inte vara sant. Jag sprang det fortaste jag kunde ner för trappan och ut. Det fanns inte ett spår av henne. Jag tog min bil och körde iväg hem till henne. Ingen där heller.
Jag tog upp min mobil och slog in Hannahs numer. Men hon tryckte bara på upptaget. Var fan kunde hon vara?
 Jag ringde igen.
- Justin, sluta ringa mig!
- Var är du?
- Fly...det säger jag inte.
Hon måste ha tänkt säga flygplatsen, tänkte jag.
- Hannah, säg. Vad är det du snackar om egentligen? vad då kan inte förstöra och såra och ja...vad fan Hannah?
- Justin det spelar ingen roll.
Jag gasade som in i helevte och körde iväg till flygplatsen. När jag kom in såg jaag Hannah stå och kolla på en stor skärm där det stod avgångar och avgångs tider.
- Hannah, vad fan är det med dig?
- Justin, gå!
- Nej, inte innan du har berättat vad det är med dig?
- NEJ!
Jag tog tag i hennes arm och tittade hennne djupt in i ögonen.
- Hannah, jag skiter i allt annat. Och det vet du. Det spelar ingenr oll vad som händer.
- Jag, kan inte förstöra din karriär.
- Varför skulle du göra det?
- Men Justin, hur ska du lyckas vara världens kändaste 16 årning samtidigt som du är pappa? skulle inte tro det. Det är bättre om du hittar en annan tjej som är bättre för dig och som inte är gravid.
- Men tänk om jag vill ha en tjej som är gravid? jag kommer aldrig kunna hitta en tjej som är mer underbara och perfekt för som du. Du försår mig. Och jag hoppas att jag aldrig kommer att behöva hitta en tjej till. För jag vill spendera resten av mitt liv med dig Hannah.
   Jag såg att Hannah fick tårar i ögonen. Jag torkade bort dem och tittade henne igen i ögonen. Hon var söt till och med när hon var ledsen.
  Jag lyfta hennes haka och kysste henne på munnen. Hon gjorde inte motstånd, som jag hade trott att hon skulle göra.
- Om du gör så här igen mot mig, tror jag serisöt inte att jag överlever, sa jag.
- Förlåt, men jag älskar dig för mycket för att förstöra, för dig.
- De gör du inte, tro mig. Du gör det hela bara mycket bättre. Jag älskar dig.
- Jag älskar dig med.
Jag tog hennes hand och vi gick ut från flygplatsen. Där stod det säkert 10 15 stycken papprazi och fotograferade mig som en galning.
- Justin, har du tiden en stund! justin är allt bra mellan dig och Hannah.
Jag och Hannah gick bara igenom folkmassan och bort till min bil. Jag tittade på klockan. Den vara bara 11. Jag skulle ha konsert i dag vid 8 så det var lungt.
- Hannah, vi måste till arenan. Soundcheck, you know!
- Okej, visst!
Vi körde iväg. Jag vill inet kolla på vägen utan på Hannah. Jag ville se hennes underbara ögon och hennes vackra hår.
- Justin, kan jag få en autograf! justin, jag älskar dig! skrek alla tjejer utanför. Jag gav så många jag kudne autografer och gav en del en kram. En del av tjejerna grät. Jag fattade inte varför tjejerna gjorde det. Jag menar borde dem inte bara vara glad att dem ser mig, eller?
 Hannah gick in i förväg och jag kom några få tals meter efter henne. Jag kramade henne bakifrån och kysste henne sedan lätt.
- Okej, ska vi köra eller? frågade jag Scooter.
- Jappm gå upp på scén.
Jag tog en mick och sjöng lite. Jag började med att sjönga baby. Jag såg Hannah sitta nedanför scén. För tillfället var det inga fans inne i arena.
- Hannah, Hannah, Hannah, ooh!
Hon började att gapa flabba och sprang med lätt steg upp på scén, tog en mickrofon och ställde sig bredvid mig.
- Overboard, eller? frågade jag henne.
- Yeah!
Jag sa till att dem skulle sätt på den och vi började att sjöng. Jag rös i hela kroppen när jag såg Hannah sjöng. Haon sjöng som en gud. Efter låten var slut gick vi i mot varandra och tittade varandra djupt in i ögonen, och kysstes. Först då märkte jag att fans hade börjat komma in på arena. Alla tog kort och filmade. Fast vad spelade det för roll. Alla visste redan att vi var ett par. Och en kyss, jag menar, big diff?
  Efter kyssen gick jag och Hannah backstage.
- Justin, jag måste verkligen be omförlåstelse. Jag vet inte vad som flög in i mig. Jag skäms!
- Du behöver inte be om ursäkt för någontinga alls.
- Men förlåt ändå.
Jag kramade om henne och kysste henne lät på pannan. Vi åkte sen hem till mig igen och bara tog det lungt.
  När klockan började att närma sig 6 så åkte vid tillbaka och gjorde oss i ordning. Jag tog på mig mina vanlig tour kläder. Hannah hjälpt mig.

Hannah

Jag stod så jag såg över hela scén. Han dansade och sjöng som aldrig för. Han var grymmare än nånsin. Sjukt! När jag skulle gå in, kände jag hur jag fick ont i magen. Men jag tänkte inte mer på det utan gick bara in på scén.  
  Efter låten gick jag tillbaka ditt jag hade stått innan. Mitt upp i favorite girl, slutade han att sjöng.
- Ja, då är det så att  jag måste berätta en sak...
Nej, skulle han verkligen säg att jag var gravid. På ett sätt kanske det skulle vara bra. Men vi hade ju inte direkt snackat om det. Jag tog en mickrofon och gick ut till Hannah. Han såg förvånat på mig. Jag bara log.
 Jag viskade i hans öra.
- Ska du berätta, för det är okej..
Han nickade till svar.
- Det är nämligen så här, att jag för några månader sen träffade denna underbara tjej, Hannah. Och ja, jag behöver ju inte gå in på detaljer så. Men jag älskar verkligen henne så, liksom ja.
Hela publiken:
- Aaaaaww!
- Och i ett förhålland så...
Nu kom det.
- ...så..så..så gör man ju vissa saker. Och i bland händer det en del saker som man inte har planerat och nu är det så...


Okej, nu är det så här. Jag har en fråga till er läasare, som jag skulle bli väldigt tacksam för om ni svarade på. Tycker ni att jag ska göra ett inlägg per dag som är långt eller 2-3 så är lite kortare?

Comments
Written by: neejra<3

2-3 kortare , då har man något att längta till;)

2010-11-24 @ 21:55:56 -



Written by: Anonym

2-3 ! :D

2010-11-24 @ 21:57:48 -



Written by: Anna

2-3 korta! :D och en till idag xD (a)

2010-11-24 @ 22:04:09 - URL: http://theannalife.blogg.se/



Written by: Desiree

2-3 varje dag eller mer!! :D

2010-11-24 @ 22:06:26 -



Written by: randomstorys

Många korta :)

2010-11-24 @ 22:11:19 - URL: http://randomstorys.blogg.se/



Written by: Karro ;)

3 inlägg som är lite kortare tycker jag, men inte för korta :) Skit bra skrivet btw ! <3

2010-11-24 @ 22:11:39 - URL: http://bejber.blogg.se/



Written by: anna

många och korta, men inte alldeles för korta ^^

2010-11-24 @ 22:41:45 -



Written by: Karin

Korta inlägg, fast inte allt för korta!

2010-11-24 @ 23:08:23 - URL: http://kaaaarinn.blogg.se/



Written by: Anonym

3

2010-11-25 @ 16:09:36 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback