Date: 2010-11-27 | Time: 10:03:00

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
12

The Next Mrs. Bieber Episode 61

Hon log som en sol och kysste mig. 
- Du kan vissa mig om du vill? sa hon retsamt och blinkade med högra ögat. 
Jag kysste henne igen. Jag tog en henens ena ben i min hand och stoppade sedan in den. 
Jag hörde nycklen vridas om...
- Shit! skrek jag.
Mamma kom in i badrummet med en hög med handdukar.
- Mamma, för fan!
Jag tog två handdukar ifrån ett ställ och la en över Hannah, och en över mig.
- Ojoj, förlåt!
Hon gick snabbt ut genom dörren igen och försvann. Hannah vände blicken i mot mig och tittade med en rolig fast ändå nervös blick på mig. Sen brast hon ut i värsta skrattanfallet.
- Haha, fan vad pinsamt! jag tror jag dör.
Jag kunde inte hålla mig för skratt jag heller. Jag tog mina händer på hennes kinder och kysste henne på munnen.
Vi tog sedan på oss våra kläder igen och gick ut till mitt rum. Vi bytte lakan och så och sen tog vi det bara lugnt.
- Justin? ropade mamma i från nedrevåning.
- Ja?
- Kan du komma lite?
- Mm. Jag kommer snart, sa jag till Hannah och gav henne en lätt puss på munnen.
Jag gick mer oroliga steg nerför trappan. Jag visste redan vad det var hon ville prata om. Så jag antar att det är lika bra att få det överstökat.
Mamma satt i sin gråa favorittröja och läst i en tidning när jag kom. Hon tittade på mig med en frågade blick.
- Så Justin? vad är din förklaring till detta?
Jag låtades som att jag inte fattade vad hon menade och tittade bort.
- Justin?
- Eh va?
- Vad är din förklarning?
- Till vad?
- Att du och Hannah...
- Vad då? att vi hade sex i duschen? vi är för fan 16 och 17 år. Och är tillsammans. Så liksom ja?
- Jaja det förstår jag med. Men med tanke på att hon nyss har varit gravid och precis fått missfall. Borde ni kanske ta det lite lugnt, ändå eller?
-Yeahyeah!
Jag vände mig om och gick uppför trappan.
- Och just det Justin.
- Ja vad är det?
- Jag vill att du och Hannah är ifrån varandra ett tag nu!
Jag såg på henne med stora ögonen. Vad fan är det hon säger egentligen?
- Va? ursäkta mig?
- Ja, Hannah har redan stuckit!
Jag sprang upp på mitt rum. Hannah var borta. Hur hade hon kunnat försvinna egentligen? vad hade hänr med min mamma?
Jag tog upp min telefon och ringde Hannah
Baby, baby, baby, ooh!
Jag hörde hans mobil låta. Den låg i sängen. Helvete! Jag sprang ner till bilen och körde hem till henne. Jag såg ett bekant tröja vid sidan av väggen. Det var Hannah.
Jag rullade ner bilrutan.
- Älskling, hoppa in i bilen så åker vi hem.
Hon fortsatte bara att gå.
- Hannah?
När jag hade sagt hennes namn minst tusen gånger så vände hon tillslut på sig och såg på mig. Hon hade tårar i ögonen. Jag led av att se henne ledsen.
- Vad är det som har hänt egentligen? frågade jag.
- Vad det är som har hänt? det är ju jag som ska fråga dig det. Din jävla idiot!
- VA?! seriöst då Hannah, vad är det?
Jag parkerade bilen vi sidan av väggen och hoppade ut. Jag sprang ikapp Hannah och tog tag i hennes arm. Hon ryckte bort den.
- Hannah för helvete!
Hon vände sig om. Hela ansiktet var blött utav tårar. Jag hatade att se henne ledsen. Det var hemskt.
- Justin! hur fan kan du vara så jävla dum och tro att jag ska hoppa in i en bil med dig efter det du gjorde. Du är hur jävla dum i huvudet som helst. Jag hatar dig! skrek hon till mig.
Jag fick tårar i ögonen. Hon fick inte hata mig. Jag älskade ju henne överallt annat.
- Hannah, snälla förklara vad det är som jag har gjort. Så lovar jag att fixa det.
Pattie

Undra om jag hade gjort rätt som hade berättat för Hannah. Justin skulle nog aldrig förlåta mig. Vad hade jag gjort egentligen?

En till kort episode jag vet!! Men jag hinner inte skriva mer nu. Men det kommer mer i snart!! Det lovar jag! :D

Vad tror ni det  är som Pattie har sagt?

Comments
Written by: mAJA

MEEEEEEEEEEEEEEEEER

2010-11-27 @ 18:18:53 -



Written by: Anonym

vad har han gjort? :O

MER NU!

2010-11-27 @ 18:19:06 -



Written by: Anonym

OMG VAD SPÄNNANDE!!

2010-11-27 @ 18:36:27 -



Written by: Karin

MEEEER!

2010-11-27 @ 18:58:52 - URL: http://kaaaarinn.blogg.se/



Written by: alicia

mer nu! Beroende

2010-11-27 @ 19:13:58 -



Written by: Karro ;)

VAD HAR HON SAGT? NYTT, NUNUNU !

2010-11-27 @ 20:10:58 - URL: http://iindianknas.blogg.se/



Written by: Emma

Meeeeer!

2010-11-27 @ 20:22:33 - URL: http://emmaslivitext.blogg.se/



Written by: Liann

Shiiiieet!!! Meeeeeer, såhäääääääääääääääääääääääääääääääär spännande!!

2010-11-27 @ 20:28:55 -



Written by: esme

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!!!!!!!!!!!

2010-11-27 @ 20:29:28 -



Written by: Anonym

Snälla meeeer!

2010-11-27 @ 21:19:14 -



Written by: Justin Bieber novell-blogg

Hej, läs gärna min Justin Bieber Novellblogg också, jag har lagt ut några delar, det kommer flera varje dag och jag kan säga att de blir bättre och bättre!

Hoppas att ni gillar den! =)

2010-11-27 @ 22:48:17 - URL: http://justinbiebernoveller.webblogg.se/



Written by: bertaa

Nästa del måste komma nu nu nu nu nu !!!!!!

2010-11-27 @ 23:03:30 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback