Date: 2010-11-28 | Time: 10:05:00

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
6

The next Mrs. Bieber Episode 63

Jag besvarde hennes ord med en kyss och lyfte upp henne i min famn. Jag bar henne hela vägen till bilen. Öppnade bakluckan och la henne försiktigt ner. Hon började att knäppa upp sin blus...

Efter att hon hade tagit av sig blusen, så la hon sig ner igen. Jag kysste henne på halsen. Och på magen. Hon stönade lite lätt. Hon rufsade till mitt hår. Jag reste på mig och drog av mig min tröja. Hon höjde sina ögonbryn mot mig. Jag log mot henne och återgick sedan till att kyssa henne.
 Hannah drog sina händer längs min rygg. Och vände sedan på mig. Han började att knäppa upp mina byxor. Jag drog av henne byxorn med.
- Haha, snygga kalsonger! sa Hannah och skrattade lite lätt.
Jag tittade på dem. Det var ett par lila där de står yes på.

- Haha, erkänn!
Hon började att kyssa mig på halsen, som hon visste att jag älskade. Jag kände hur jag började att få stånd och vände då på henne igen.
Jag tittade snabbt igenom mina byxor fickor efter en kondom. Men hittade igen. Jag tog min väska som låg i baksättet och letade. Där låg en, YES!
Jag satte på dig.
- Jag vill ha dig nu! viskade jag i Hannahs öra.
Jag log och bet sig i läppen. Jag drog av hennes trosor och stoppade in den. Till och börja red jag henne ganska så långsamt. Men sen gick det snabbre och snabbare. Jag hörde att hon började att stöna högre och högre. Och fick kort där efter en orgasm.
  Jag kände hur hon tryckte in sina naglar i min rygg.
Efter kanske en kvart orkade ingen av oss fortsätt.
- Tack! pustade jag.
- Varse! svarade hon.
Hon la sitt huvud på min bröstkorg. Vi tittade rakt upp i biltaket. Det var ett stort fönster där så vi såg rakt ut. Det snöade som bara den. Och bilen var avstängd så det började att bli lite kallt. 
 
Vi tog på oss våra kläder och satte oss sedan i framsättet. Vi satte på värmen. Jag kände att jag fick känsel i mina tår igen.
- Här är fan dödligt kallat, sa Hannah och hakade tänder.
- Kom hit!
Hon hoppade över till mitt sätte och satte sig i mitt knä. Jag kramade om henen. Drog mina armar på hennes och kysste henne. Hon la sedan sitt huvud på min axel.
- Justin, vi åker hem till mig, så kan vi dricka varm choklad och skriva önskelista. Det är så mysigt!
- Okej, visst!
Hannah hoppade tillbaka till sitt sätte och vred upp värmen ännu mer. När vi väl kom hem till henne. Såg jag i henen blick att hon blev orolig.
- Vad är det?
- Jag har inte berättat för mamma att jag har misst barnet än!
- Har du inte? varför inte?
- Jag har inte tänkt på det. Plus att jag inte har haft tid att träffa henne.
- Men du får säga det nu. Jag väntar på dig rum så länge.
Vi gick in. Jag gick upp på hennes rum. Hela hennes rum var fyllt med saker på mig. Alltid ifrån kuddar till affischer. Jag såg att hennes data var på och så att hennes bakgrundsbild var på hon och mig. Som vi hade tagit med hennes webcam. Jag passade på att logga in på twitter.
Guess who I'm with..? clue... http://www.justinbieberzone.com/wp-content/uploads/2009/11/3978855654_2ca98260c1.jpg

Bilden som Hannah hade som bakgrundsbild. Hannah kom efter några minuter upp till rummet. Hon hade en bricka med två koppar på och en talrik med två bullar på.
- Jag hoppas du gillar bullar.
- Älskar det!
Hon ställde ner brickan i sängen. Och satte sig jämte mig. Jag gav henne en lätt puss på kinden och tog sedan ett tugga av min bulle..

Kommer mer i kväll, lovar!

Comments
Written by: sara

sv: Aw tack! :D

2010-11-28 @ 10:16:29 - URL: http://bieberfever.se



Written by: Justin Bieber novell-blogg

Jättebra!!

Läs gärna min novell också :)

2010-11-28 @ 12:17:26 - URL: http://justinbiebernoveller.webblogg.se/



Written by: a

bra för du är bääst

2010-11-28 @ 12:30:06 -



Written by: Anna

awww :D

2010-11-28 @ 13:34:07 - URL: http://theannalife.blogg.se/



Written by: angelica

sv åh, kul! :)

2010-11-28 @ 21:51:59 - URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/



Written by: jennifer

Jättebra novell! :)

2010-11-29 @ 15:28:47 - URL: http://biebernovell.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback