Date: 2010-11-03 | Time: 21:40:50

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
0

The next Mrs. Bieber episode 8

Gick bort till köket för att ringa men hon svarade inte så jag lämnade ett röstmeddelande istället.

När jag kom tillbaka var det...?


...svart i hela rummet. Jag såg varken Justin eller hans säng.
- Justin? sa jag lite försiktigt.
- Följ ljusen så hittar du mig, sa han och plöstligt ur ingenstans såg jag ett litet stiarinljus stå några få meter ifrån mig.
När jag gått förbi det tändes ett annat och så fortsätta det så tills jag hade gått förbi tio ljus. Jag kom in till ett nytt rum där var det ett stor tvskärm. Justin satt i en soffa några meter ifrån den.
- Kom, sa han och log lite lätt i mot mig.
- Så vad är det här ska betydda då? frågade jag
- Vi ska kolla på the notebooke. Jag älskar den filmen.
- Naaw, den är ju jätte bra ofta du gillar den? Det är ju värsta tjej filmen ju.
- Jag vet. Men jag gillar att gråta, sa han och satte så att jag skulle kunna luta mig på hans axel.

   Han tog fram en stor skål med popcorn och en 2 liters cola. Filmen var lika bra som när jag hade sett den första gången med mamma för drýgt ett år sedan.
  Filmen började att lida mot sitt slut och både jag och Justin satt och snyfftade.
- Nej nu får vi ta och rycka upp oss tycker jag.
- Oo..
Jag han inte prata klart innan han tog tag i min arm och drog mig bort. Vi kom in i ett stort rum där det fanns en pool eller ja gigantisk var nog mer rätt ord och en bubbelpool.
- Kom ni ska vi bada.
- Men jag har ju ingen bikini.
- Du kan la bad i dina underkläder? Det är ju inte som att jag inte har sett dig i dem innan.
Han tog av sig sina tröja och hans vackar mage med 6 snygga rutor på nästan log till mig. Jag tog av mig mina shorts och mitt linne och hoppade ner i vattnet. Justin kom några sekunder efter. Han dök ner i vattnet och drog i min ben så att jag ramlade.
- Justin!
Han bara skrattade åt mitt roliga ansiktuttryck.
- Haha du är så söt!
Han satte sina stora händer på min höfter och kysste mig...


Comments
Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback