Date: 2010-11-04 | Time: 00:00:52

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
0

The next Mrs. Bieber Episode 9

Han bara skrattade åt mitt roliga ansiktuttryck.
- Haha du är så söt!
Han satte sina stora händer på min höfter och kysste mig...

Jag rös till, jag fattade fortfarande inte vad han gjorde så att jag började att rysa. Jag kysste han tillbaka och det blev mer och mer passionerat. Hans blöta kropp omfamnade min så perfekt att det nästan gjorde ont. Han smakade fortfarande mint trots att han hade popcorn och druckit cola. Han drog sina händer upp och ner på min rygg. Han började att närma sig min rumpa och jag rös till ännu mer. Jag drog min hand genom hans hår och ner på nacken. Jag kände hur han rös till och hur han började att kyssa mig mer och mer passionerat. Jag la mina armar runt hans nacke och han hade sina händer på min rumpa. 

  Vi stod säkert i poolen i en kvart och hånglade men det blev inget mer än så.
- Fryser du? frågade han.
- Ja lite, svarade jag. Men det var först då jag märkte att jag hakade tänder.
- Kom vi går upp.
 Han gav mig en vit, stor, mjuk handduk som låg på en palle jämte bubbelpoolen. Han la den över min axlar och gned sina händer på mina armar för att jag skulle bli varm igen. Jag pussade han på munnen. Även han tog en handduk och vi gick.
- Men du jag har ju inga andra underkläder med mig!
- Haha det gör inget, du kan säkert jag ett par kallingar av mig och en stor tröja eller?
- Ja visst.

Vi gick upp till hans rum och vi bytte om. Efter det la vi oss båda i sängen. Han höll om mig. Jag låg på hans bröstkrog och han hade sina händer runt mig. Just i detta ögonblick kände jag mig som världens lyckligaste tjej. Han pussade mig på munnen och jag log.
  Mobilen ringer.
- Hej det är Hannah!
- Hej gumman! Var är du? Det är kvällsmat här hemma nu om du vill ha.
- Asså jag är hemma hos en kompis och ska sova här i natt så jag äter här.
- Okej, men hör av dig i morgon. Mår du fortfarnade inte bra?
Jag började att småskratta för min mamma var så dum. Hon trodde verkligen att jag var sjuk.
- Ja det är jag, så jag går nog inte till skolan i morgon.
- Okej, hej då! Puss puss älskar dig.
- Älskar dig med.
Jag la på.
- Det är la okej att jag sover här?
- Jadå, vad vill du ha till kvällsmat?
- Hm, jag vet inte? Något gott, svarade jag.
- Ja det är klart att det ska vara gott. Vad sägs om att vi går ut och äter något? frågade han och tittade mig rakt in i ögonen?
- E ja varför inte. Men då måste vi hem till mig och hämta kläder.
- Okej.
- Jag kan ju gå in genom min balkongdörr för jag har en steg till den. Så kan jag ju packa en väska med kläder som jag kan ha här.
- Låter så en bra idé. 
 
Vi gick ner i hallen. Justin tog på sig ett par av alla sina hundratals sneakers. Snygg var dem. Så fan! Jag tog på mig min vita låga converse som jag älskade. 
   Vi tog min mini cooper och körde hem till mig. Gatorna var ganska så följa trots att det var en måndag och vid åtta på kvällen. 
 Jag såg att det var tänt i köket så vi var tvugna att ställa oss en bit ifrån huset. Jag klättrade snabbt upp för speglen som var fuktig. Jag var när att halka flera gånger.
Min väska som jag allt hade till fotbollen fick duga att packa ner saker i. Jag öppnade garderoben och tog allt jag såg. Jag fick smygga in på toan för att inte dem skulle höra mig nerefrån. Jag tog min neccisär och packade ner allt jag behövde.
  Jag slängde ner min väska på marken och klättrade sedan ner.
Justin väntade på mig i bilen. Han körde iväg när jag hade satt mig till rätt.
- Allt okej, bby?
- Jadå, darling!
- Good!
Han tittade först snabbt på vägen så att det inte var någon bil. Sen pussade han mig på munnen.
Hans telfon ringde tre sekunder senare. Det var Pattie som ringde.
- Hej gubben, hur är det? är allt bra?
- Ja, mamma allt är bra. Men jag kan inte snacka nu jag har en massa annat att göra.
- Okej, men hör av dig i morgon.
- Jadå, hej då. Älskar dig.
- Älskar dig med.
Han la på.
- Hur gjorde du egentligen för att få stanna här?
Han tog ett djuptandetag och efter det....

Comments
Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback