Date: 2010-11-01 | Time: 22:55:57

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
1

The next Mrs.Bieber episode 5

Efter att låten var klar, släckte han ljuset i hela rummet så att det blev hel kolsvart och...

Jag såg ingeting. Det var kolsvart.
- Justin, det här är inte kul!
Jag steg som kom lite längre bort ifrån.
- Justin, seriöst då? Vad är du?
Plötsligt tändes det tre ljus borta vid ett stort svart skinnade piano. Han bakom det och spelade with you. Jag rös till ännu en gång, men denna extra mycket för att det var så vackert. Han började att sjunga. Det lätt så perfekt att jag nästan började att gråta. Hans fingra nästa flög över pianots tangenter, och det lät underbart. Han tittade efter en stund upp ifrån pianot och såg mig rakt in i ögon. Hans vackra, vackra ögon gjorde att var ända hårstrå på min kropp reste sig. Han log så där som han gör i U smile videon. Jag vill bara stanna tiden och vara kvar i detta ögonblick för alltid.
Efter att låten var slut så gick jag och satte mig jämte han.
- Kan inte du lära mig att spela? frågade jag.
- Sure, sa han och tittade på mina fingrar. Du har ju piano fingrar så det ska nog funka bra.
- Haha, det där är ju bara på hit ju, sa jag och tittade på hans.
Hans händer vart säkert 3cm längre än mina och mycket mer muskulösa. Och snyggare.
- Okej börja så här.
Han visade hur jag skulle göra. Och efter ett tag kunde jag spela hela refrängen. Även fast det gick lite långsamare än när han spelade det.
- Du, jag vet vad vi kan göra, sa han efter att vi hade spelatt ett tag utan framgång.
- Vaddå?
- Karaoke!
- Haha, jo tjena! Du kommer ju inte alls att vinna eller så?
- Så du menar att du inte vågar möta självaste Justin Bieber?
- Kom igen då!
- Bra!
Han gick fram till mig tog min hand, kysste mig lite lätt på munnen och så gick vi. Vi kom till ett stort rum där det fanns en stor soffa och en gigantisk tv, och nu snackar vi gigantisk.
Han satte på Xbox 360 och ett karaoke spel.
- Så du få välja låt, sa han och sträckte över kontrollen till mig.
Alla låtar på 2009 hade varit stora och lite på 2010 var med. Jag tog "party in the USA" med Miley Cyrus fast förtillfället med Hannah Smith och Justin Bieber.
Låten började och jag blev nervös konstigt nog. Jag ville inte direkt att Justin skulle höra hur jag sjöng med tanke på att han sjöng som en gud.
- Fan du kan ju sjunga, sa han och tittade förvånat på mig efter att låten var slut. Jag hade faktiskt vunnit med hundra poäng. Men det berode på att Justin inte sjöng sitt bästa dirket. Grattis! sa han med ett irriterande flin på läpparna.
- Så vill du ha revansch eller? frågade jag lite kaxigt.
- Nej jag vill ha dig.
Han knuffade mig ner på soffan och satte sig på och kysste mig passionerat. Jag rös till IGEN. Det var helt sjukt hur han kunde få mig att rysa. Varje gång han röde vid mig bultade mitt hjärta i säkert 1000 kilometer i timmen eller mer.
Han började att...

Comments
Written by: Anonym?!

SKit bra! Snälla skriv meeerrr!

2010-11-02 @ 11:14:19 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback