Date: 2010-11-02 | Time: 19:26:09

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
0

The next Mrs.Bieber, episode 7

Nu hade tårarna gått att stoppa. Dem nästan forsade ner för kinderna.

Justin gick fram i mot mig…..

Han kramde om mig och pussade mig lätt på läpparna. Jag ville så gärna att det skulle fungera. Men jag visste att det inte skulle det.

- Jag kan ringa och smsa dig varje dag och ja! Vad ska jag annars göra?

- Justin det går inte!

Jag skakade av hans armar som fortfarande var runt mig och satte mig på sängen.

- Justin, gå!

- Men Hann...

- Gå!

Jag hörde hur han snabbt och med tunga steg gick ner för trappan och ut genom dörren. Jag kunde inte sluta att gråta. Han var ju trots allt det bästa som hade hänt mig. Även fast jag bara hade känt han i drygt två dagar så...? Var jag kär i han eller inte? jag hade ju aldrig varit det innan så jag visste ju inte hur det kändes? Undra om han var kär i mig?

Jag gick och la mig i sängen igen. Jag hade gråtit så mycket att det inte gick att gråta mer. Jag måste ha somnat för när jag tittade nästa gång så höll solen på att gå upp. Jag kände hur mina kinder var stela av all gråt. Jag ville egentligen gråta. Men det gick inte.

Jag tog upp min mobil igen och tittade om jag hade fått något sms. Inte ett enda jävla sms hade jag fått. Skulle jag ringa han? Eller skulle jag vänta?

Jag gick ner till köket och tittade på klockan som satt på vägen. Den var bara halv sex och jag började inte skolan för än om om fyra timmar. Så det var ju lugnt. Jag tog fram lite allt möjligt att ha till frukost och gick sedan och tog en lång dusch. Jag rakade både ben och armhålorna. Och gjorde till och med hårinpackning.

Jag gick efter det upp och tittade Justin´s twitter.

"Bahamas, here we come! Bojha 1 hour ago via übertwitter.

Där var det kört. Han hade redan åkt och jag var kvar här ensam med mina föräldrar. Jag tittade på klockan och den var bara halv åtta nu. Jag började inte för ens om en timme.

- Hej då! ropade mamma ifrån hallen.

- Herrå!

Både mamma och pappa hade nu åkt till jobbet så jag var ensam hemma. Jag tog min väska och min mobil och sprang ner till köket gick till den lilla burken där vi hade pengar, som vi bara fick använda i nödfall och detta var ett sånt. Jag sprang ut genom dörren låste och sprang vidare till våran lilla mini cooper. Och körde iväg.

När jag till slut kom fram till Justin´s hus såg jag att det var tänt i hans rum.

- Jason? det är jag Hannah.

Jag pratade i den lilla mikrofonen som Justin hade pratat i några dagar tidigare. Jason svarade.

- Var det du som var här med Justin för någon dag sen?

- Ja, är han hemma?

- Ja vet inte. Jag ska ringa och kolla.

 

Jag väntade i några minuter innan Jason sa något.

- Han kan vara där uppe. Men han svarar inte. Så jag kan inte lova någonting.

- Okej, tack Jason.

 

Jag körde in snabbt som fan till gården, parkerade bilen och sprang in genom dörrarna.

- Justin? Justin? är du här?

Jag hörde fotsteg ifrån övervåning.

- Justin? är det du?

- Hannah?

Han kom gående i halv fort tempo ner från trappan.

- Jag trodde att du hade åkt? förlåt. Det var verkligen inte meningen att det skulle bli så här. Förlåt.

- Nej förlåt mig!

Han sprang fram till mig och kramade mig hårt. Efter ett tag började han sig ner och kysste mig passionerat på munnen. Han satte sina händer på min midja. VI började att gå sagt bort i mot tv rummet. Han tog av mitt linne och jag hans vit t-shirt.

Efter ett tag låg vi på sova i bara underkläder. Jag visste fortfarande om jag ville det här eller inte.

- Eh Justin, är du säker på att vi ska göra det här? Jag menar du har ju lovat din mamma att inte göra det innan du gifter dig.

- Jag vet, men det känns så rätt med dig,  han böjde sig ner och kysste mig ännu en gång.

Jag log som en sol.

- Jag vet, jag känner samma sak. Men jag vill att vi väntar lite till.

- Okej.

- Förlåt, sa jag och kramade han.

- Det är lugnt. Du kan ju inte direkt hjälpa att du är skit snygg, sa han och blinkade med innan ögat.

- Jag vet, svarade jag med attityd.

- Haha!

 

Vi gick tillbaka till där vi hade börjat att hångla för att hämta våra kläder. Och efter det till hans rum.

- Du min skola börjar om en kvart så jag måste dra.

- Men jag åker ju om en vecka och efter det så kommer vi inte att kunna ses på ungefär tre veckor. Kan du inte ta ledigt i från skolan denna veckan? sa han och satte på sig sin tröja.

- Eh, jo det kan jag nog, sa jag och gick fram till han och pussade han på kinden.Men jag ska bara ringa mamma.

 

Gick bort till köket för att ringa men hon svarade inte så jag lämnade ett röstmeddelande istället.

När jag kom tillbaka var det...?

 


Comments
Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback