Date: 2011-04-11 | Time: 22:44:05

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
5

My Favorite Girl 49

- Jo du Bell, sa Justin.
- Ja?
- När är det du fyller år?
- Den 14/10.
- Oj det är ju snart. Mindre än tre veckor. Vad önskar du dig älskling?
- EN kväll med dig, sa jag och blinkade med ena ögat.
- Den kan jag fixa när som. Men... jag har en sak att berätta...

Justin

Hur skulle jag berätta det här? det skulle förstöra allt.

Jag svalade hårt och fick en stor klump i magen. Vad skulle hända nu?

- Eh, joo..eh...
- Justin säg det bara. Jag blir nervös utav att vänta.
- Min tours börjar dagen efter din föddelsedag. Den börjar i Paris.

Bellas ögon förvanldas från klar blåa till svarta.

- Va?!
- Varför har du inte sagt någonting tidigare?
- Jag har inte velat att vi skulle rusa in i saker bara för att vi inte hade tiden.

Bellas ögon blev tår fylllda. Jag gick fram till henne och kramade om henne.

- Förlåt, jag är verkligen ledsen. Jag vet inte vad jag ska göra.
- Inte jag heller Justin. Vi kommer på något. Vi har lite mer än två veckor på oss att komma på något. Det ordnar sig.
- Förlåt.

Jag kysste henne mjukt. Hennes kind var blöt och klumpen i magen bara växte. Vi åt upp var cupcakes och gick sedan in till tv rummet.

- Har du någon film vi kan kolla på? frågade jag.
- Ja, vilken vill du se?
- a walk to rember?
- Nej det är så sorlig, kan vi inte se, hm?

Bella tittade på alla filmer som stod på en hylla.

- Den här?

Hon höll upp Vampyrer suger sure varför inte? hade sett den innnan. Den var inte jätte bra men jag var för trött för att bry mig. Jag nickade till svar. Bella satte in den i DVD:n. Och kom sedan och satte sig jämte mig. Jag tog min arm runt henne. Hon la sitt huvud i mitt knä. Trots att vi satt helt stil och inte gjorde någonting alls så slog Bellas hjärta jätte fort. Hon var säkert fortfarande uppröd över att jag skulle iväg.

När filmen var slut gick vi upp på hennes rum. Bella gick in på toan. Jag kunde såklart inte låta bli och smita in när hon stod där inne och bytte om. Jag kramade om henne bakifrån och kysste henne på halsen. Hon vände sig om och kysste mig. Kyssandet blev mer och mer passionerat. Vi backade ut ut toan och bort i mot Bellas säng. Jag började att knäppa upp Bellas BH. Hon stönade lite lätt när jag började kyssa hennes mage.

- Hm, Justin? sa hon när jag höll på att ta av henne trosorna.
- Du vet att du inte får ha sex.

Jag gjorde en ledsen min och tittade ner på golvet.

- Mm.

Då öppnades hall dörren.

- Hallå är det någon hemma? hörde jag Bellas mamma ropa.
- Oh shit!

Bella sprang upp till sin garderob tog fram en pyjmas satte på sig den snabbt och gick sedan bort till sängen igen. Jag hade bara kallingar på mig så jag var klar.

- Knacka knacka, dörren till Bellas rum öppnades och in kom hennes mamma.
- Hej mamma!
- Sover ni inte? klockan är halv tolv.

Både jag och Bella brast ut i skratt.

- Haha, juste klockan är halv tolv.
- Du kanske borde börja lägga dig i tid nu gumman, skolan börjar ju om fyra dagar.

Bella suckade och kliade sig i håret.

- Jag vet, sa hon. Det suger.
- Men det blir väl skoj att träffa alla kompisar och komma igång med Cheerledingen igen och allt.

Jag tittade häpet på Bella när hennes mamma sa cheerleading. Gick hon i det? de hade jag inte en aning om.

- Mm, jätte kul!

Hennes mamma gick fram till henne och pussade henne på panna och gick sedan ut ur rummet.

- Går du i cheerleding? det visste jag inte.
- Mm det gör jag tyvärr.
- Vad då tyvärr?
- Eller jag gillar det, men jag är kapten och det är så himla jobbigt.
- Jag tycker cheerleaders är sexig. Du har inte din cheerleader dress här?
- Tyvärr den är i skolan, svarade hon.

Jag kysste henne och sedan bestämde vi oss för att sova, trots att klockan bara var tjugo i tolv.

Lite segt avsnitt, men det var ett sånt här nödvändigt avsnitt så att det kan hända något sen. Bra/dåligt?

KOMMENTERA!

Comments
Written by: Johanna

mer :D

2011-04-12 @ 07:03:12 - URL: http://johannaviveca.blogg.se/



Written by: Bieber novell - You Changed Everything

Följ min novell och Carol som har det svårt, hennes liv förändras i ett stick när hon får kontakt med sin kändis crush, Justin Bieber.

Kram!

2011-04-12 @ 10:32:29 - URL: http://youchangedeverything.blogg.se/



Written by: V

Skiiit bra!!!

Meeer :D

2011-04-12 @ 16:16:03 -



Written by: SOPHIE

MEEER!

DU ÄR SUPER DUPER BRA!<3

2011-04-12 @ 18:32:47 - URL: http://emsophiegranlund.webblogg.se/



Written by: amina

supper bra, snälla skriv nästa ikväll :)

2011-04-12 @ 20:15:09 - URL: http://fashionitaz.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback