Date: 2011-04-16 | Time: 10:03:43

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
3

My Favorite Girl 53

Skolan var ännu tråkigare  idag än var det hade vart igår. Men jag överlevede. Jag hade twitter, facebook och min underbara pojkvän att sms:a med.


När skolan var slut kom Justin och hämtade mig. Liam hade tittat på mig hela tiden i dag i skolan. Har var nästan lite läskig. Jag hade börjat snacka massa med Jaden. Har var super snäll och söt. Men varje gång jag hörde Jaden, tänkte jag på Jaden Smith. Det var lite störande.
- Hej babe! sa han när  jag gick in i bilen.
- Hej sötnöt, hur mår du?
- Jo bara bra, ska vi dra och köpa mat till i kväll?
- I kväll? frågade jag. Skulle vi umgås i kväll, tänkte.
- Min mamma är borta, jag pallar inte vara ensam hemma.
- Jaha visst, det kan vi väl.
Vi åkte till mataffären som låg i närheten. Vi köpte en massa gott. Till middag bestämde vi oss för att äta en grillad ryggbiff med potis och sås. Och för att var "lite" nyttig tog vi till och med sallad, haha!
När vi åkte hem var allt jag tänkte på Justin's tour. Det var bara ungefär en vecka kvar nu tills han skulle iväg på sin tour. Hur skulle jag klara mig utan han i ett halv år?  Fy!
- Vad tänker du på älskling!
Jag tittade mig själv i backspeglen. Jag såg att jag hade tårar i ögonen. Inte konstigt att han hade frågat.
- Nä ingenting. Hurså?
- Du ser ledsen ut, svarade han.
- Nä jag mår bra. Är bara lite trött.
- Lovar du? det är bara att säga till om det är något, babe!
- Jag vet men jag är okej.
Jag hade fortfarnade världens största klump i magen. När jag hade träffat Justin så hade allt blivit bra. Jag hade slutat att umgås med cpbarn och vart ärlig mot mig själv. Inte blivit full varje kväll och gjort saker jag inte ens kommer ihåg dagen efter. Och nu när han åker, tänk om allt blir som förr då?
Vi lagade mat och hade det allmänt mysigt hela kvällen. Jag hade hela tiden i huvudet att jag snart skulle vara utan Justin. Vilket jag märkte att Justin märkte. Han tittade konstigt på mig hela tiden. Vad skulle jag göra?
När klockan började närma sig halv tolv gick vi upp på mitt rum. Vi byte om till pyjamas. Jag stod i bara trosor när jag kände Justin's händer på mina höfter. Jag vände mig om och kysste han. Han tog sin ena hand på min rumpa och den andra i mitt hår. Jag hade mina händer på hans axlar. Vi kysstes och kysste. Kyssandes blev mer och mer passionerat. Vi backade i mot min säng och la oss i den.
Plöstligt brast jag ut i gråt, Justin tittade förvånade på mig.
- Men lilla gumman va är de?
- Vi kommer inte att vara tillsammans på ett halv år Justin! Jag kommer inte att överleva.
- Jo vi kommer att klara det. Jag flyger över dig till mig dirket när jag saknar dig.
- Och sen då? ska jag bara åka hem därifrån.
- Jag vet inte hur vi ska lösa det Bell. Jag ska försöka att komma på något.
Justin

Att se Bella så här ledsen gjorde mig ledsen. Jag skulle inte heller klara mig utan henne i över ett halv år typ. Jag måste verkliggen komma på något. Något snabbt. Det var ju snart. Jag vet i allafall vad hon ska få i föddelsedagspresent, nu.
- Justin jag vill verkligen inte var utan dig i ett halv år.
- Det kommer du inte jag lovar.
Jag pussade henne på panna och sen la vi oss sked och sen somnade vi...

Vet att uppdateringen verkligen suger. Men jag är inte hemma någonting nu när det är lov typ. Sorry!

Comments
Written by: Johanna

mer mer :D

2011-04-22 @ 18:46:48 - URL: http://johannaviveca.blogg.se/



Written by: ciaRA!!!!

awwwwwwwwwwwwwwwww vad BRAAAA ÅÅÅÅÅÅÅ VILL HA NÄSTA DEL NU!!!!!!!!!!1 SNÄLLA MERMERMERMER

2011-04-24 @ 22:00:25 -



Written by: Josefin

mer nu va ?!! :):)

2011-04-25 @ 18:14:50 - URL: http://truebieberstories.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback