Date: 2011-08-07 | Time: 22:17:25

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
24

My Favorite Girl 88

Efter att ha suttit och tittat ut ett tag så gick jag och la mig igen och då tog Christian sina armar runt mig.. sen somnade jag..

 

 

Justin

 

Tillslut kom Scooter och han öppnade och vi gick in och satte oss

 

- okej, hur långt har du kommit? frågade Scooter och gäspade lite

- jag vet inte, men jag har en bra bit.. tro de eller ej så tror jag att jag e klar.. sa jag och tittade snet på Scooter

- aha.. gå in och sätt dig så får vi se..

 

Jag gick och tog en gitarr och satte mig i studion på en stol.. jag slöt mina ögon och började bara spela..

När jag va klar öppnade jag ögonen och tittade ut genom fönstret och tittade på Scooter.. Han stirrade bara med öppen mun, jag såg hur han trök på en knapp och lutade sig fram

 

- Vart fick du allt de här ifrån?! sa han förvånat

 

Jag tittade ner och upp igen

 

- Bell och Christian va på Golden Music Awards..

- ohh man.. sa Scooter och tittade ner på kontrollbordet och skakade på huvudet och kollade upp igen - Biebs.. kom ut hit.. fortsatte han och lutade sig bakåt, jag ställde ner gitarren försiktigt och gick ut och ställde mig med händerna i fickorna.

 

- så hon e fortfarande tillsammans me Christian.. sa han och kollade på mig

Jag nickade bara som svar, jag tyckte de räckte me de.

- vill du snacka om de? fortsatte han

jag skakade på huvudet,

- okej, men vi kör några gånger till .. sa han och vände sig mot kontrollbordet och jag gick med sakta steg in  till studion , jag sjöng några gånger sen vi bestämde oss för att ses här igen i morgon vid 2 tiden och så åkte vi hem..

 

solen höll på att gå upp och klockan va 7 på morgonen.. Jag va så trött, men de va skönt att  vi hade alla låtar klara. Jag parkerade bilen och åkte upp till hotellrummet , jag öppnade dörren försiktigt och gick in, Selena låg och sov, jag tog av mig mina kläder och gick och la mig och somnade direkt..

Bell

 

jag satt nere i frukost buffén och åt frukt, jag va inte så sugen på nått annat.. jag hade bara sovit i några timmar, klockan va kanske 7 nu.. när jag hade ätit upp min frukt så gick jag upp, jag öppnade dörren försiktigt och kikade in

 

-BELL!! skrek Christian och hoppade framför dörren med en mobil i ena handen

- AAAAAAAA!! skrek jag - fy va du skräms! sa jag till Chrisitan och höll ena handen på mitt hjärta som slog dubbelt så snabbt.

- förlåt.. sa han och tog min ena hand med båda hans händer och höll i den hårt -men du vet inte va som har hänt! fortsatte han - dom ringde mig och dom vill ha med mig i en låt! vi ska spela in den i en studio idag

- nej va kul Christian! sa jag och fick ett stort leenende !

- a jag vet! sa han och kramade mig, - du följer väl med sa han och kollade

mig i ögonen

Jag tvekade

- Jag tänkte gå en shopping runda idag.. sa jag och tittade ledsamt på honom

- men du e ju '' my lucky charm '' och de här är vid 1 .. sa han och blinkade

- visst.. sa jag och log snett

- Jag tänkte åka och fixa lite grejer så jag behöver bilen men du kan låna Caitlins bli.. hon ska åka på semester med sin kille så hon skulle ändå lämnade den här vid hotellet.. sa han och log stort

- okej.. sa jag och gick förbi honom och gick in i badrummet och började rota i min sminkväska

 

- e allt ok eller ? frågade Christian som stod i dörröppningen och såg misstänksam ut

- ja, allt e super! jag vill bara komma ut på en shopping runda.. de va länge sen…

- ok sa han och gav mig en kyss på kinden och gick sen ut och tog på sig sina kläder.. - jag drar nu! skrek han

- okej sa jag och kikade ut

- vi ses vid studion sen.. sa han och blinkade och öppnade dörren och gick

 

Jag gick tillbaka till badrummet och sminkade klart mig och borstade tänderna och sen gick jag ut och satte på mig en klänning, ett halsband , ett par bruna klackskor och brun läder väska  med fransar på och solglasögon såklart

 

precis när jag nästan va klar så knackade de på dörren..

Jag gick och öppnade och där stod Caitlin och höll upp hennes bil nyckel

 

- Hej! sa han och sträckte ut armarna

- Hej! sa jag och gav henne en kram - så ni åker nu till?… fortsatte jag

- Ja! vi åker till Grekland !! de ska bli så kul! men du jag måste gå snart taxin står där nere och väntar, jag skulle bara springa upp och ge dig nyckeln

- okej, men ni får ha de såå bra nu !! och hälsa Christian ( Caitlins pojkvän heter också Christian ) !! sa jag och så sa vi hejdå och så stängde jag dörren

 

Jag la ner min mobil och min plånbok och lite annat sen så tog jag bil nyckeln och gick ner till garaget och hoppade in i bilen och körde iväg

efter några minuters körande så var jag framme på den stora shopping gatan i L.A. jag parkerade bilen och de första jag gjorde va att gå in på starbucks ! såå got sen gick jag in på Forever 21.. där hittade jag en klänning och två t-shirtar  sen gick jag vidare till Friis & Company där jag hittade en väska, sen gick jag in i några affärer där jag inte hittade nått.. sen gick jag förbi Juicy Couture, jag tvekade om jag skulle gå in men jag gick in iallafall! och de va tur de! för jag hittade en super söt mjukisdress, en jacka och ett par jeans..

 

Jag kollade på klockan och såg att den va halv 1.. SHIT! Jag skyndade mig tillbaka till bilen och körde iväg, de blev ju inte så mycket shopping men de va nått iallafall.. Jag kom fram kvart i, jag parkerade bilen och gick ut.. dörren stod öppen in till studion så jag gick in och där stod Christian med nån tjej?

Jag gick in och ställde mig bakom dom

 

- *host* hosted jag och Christian vände sig fort om..

- Hej älskling sa han och gav mig en kyss och tog sin arm runt min midja - Bell de här e Emma, Emma de här e Bell.

- Så de e du som e Bell sa hon glatt - Jag har hört så mycket om dig!! fortsatte hon och sträckte fram sin hand

- jaha de har du sa jag och log och skakade hennes hand

- oja! han kan inte sluta prata om dig.. sa hon och log snett och jag log tillbaka

 

- men gumman nu måste vi jobba sa Christian och släppte taget om min midja och gick till Emma fortsatte prata om de dom hade pratade om innan jag kom.. jag satte mig på en stol och tog upp min mobil och gick in på twitter och kollade va som hände i världen.. vi va där till bara kvart i sen va vi klara.. Jag va trött så vi sa hejdå till alla och sen gick jag bara till bilen och körde tillbaka och Christian åkte efter när vi va påväg upp i hissen började jag rota i min väska efter min mobil..

 

- ÅÅ NEJ!! sa jag och tog min hand för mitt ansikte - åå jag orkar verkligen INTE åka tillbaka…

- vad? va e de gumman sa Christian..

- jag glömde min mobil i studion………… sa jag och tittade ner i golvet

- okej men jag kan skjusa dig , okej? sa han och la sin arm runt mig..

- ok sa jag suckade

 

vi åkte ner med hissen igen och hoppade in i Christians bil.. vi va framme 5 över 2 .. precis när jag skulle gå ut så tog Christian min hand

- medans du letar efter din mobil så kan jag åka och köpa piazza va? de ligger precis brevid och dom e jätte snabba, de går typ bara på 2 minuter!!

- okej sa jag och log och hoppade ur.. jag sprang fram mot dörren och kände på den '' YESS de e öppet '' tänkte jag för mig själv och öppnade dörren, jag knackade lite på dörren som stod öppen in till studion

 

- hallå?.. ropade jag försiktigt

- mm hörde jag någon säga och jag gick in..

 

jag såg någon som snurrade runt på en stol och jag kände igen de ansiktet direkt! de va Scooter.

 

- ne men Tjena Bell! sa han och ställde sig upp och gav mig en kram

- hej sa jag förvirrande och kollade runt men jag såg inte Justin..

- de va länge sen.. fortsatte han

- mm, du.. jag e ledsen att jag stör men du har int..

- va har du haft för dig då? avbröt han mig

- inte så mycket sa jag och skrattade lite - men du har du sätt min mobil.. jag har tappat den.. fortsatte jag

- ne jag har inte sätt nån.. sa han och tittade runt sig.

- där e den ssa jag och pekade på golvet.. på nått sätt hade den ramlat på golvet - så nu ska jag inte störa er.. sa jag och backade och gick ut.

 

'' Omg.. tänk om Justin hade varit där.. '' tänkte jag för mig själv och skrattade lite av lättnade gick ut till parkeringen och tittade upp för att kolla om Christian stod och vänta och såg någon som gick emot mig.. å shit.. de va Justin…


KOMMENTERA! Bra / Dålig ? 10+ igen? :-D Tack till er som kommenterar! KRAM //Mii

Comments
Written by: wilma :)

Mer, mer, mer. Snälla mer imorgon?! :') <3

2011-08-07 @ 22:41:14 - URL: http://wilmasfoton.blogg.se/



Written by: amina

OMB! Så bra snälla skriv mer :D

2011-08-07 @ 22:44:43 - URL: http://ccutegirl.blogg.se/



Written by: keyana

snälla mer!!!!

2011-08-07 @ 22:49:02 -



Written by: m

mer i morgon? skit bra!:) kan du inte ge en dramatisk kyss mellan bell och justin nu? bell springer efter justin och kysser honom!

2011-08-07 @ 23:11:30 -



Written by: EmilijaRomaite

MER !

2011-08-07 @ 23:36:18 - URL: http://eemilijaa.blogg.se/



Written by: Melina

Grymt <3

2011-08-07 @ 23:56:40 -



Written by: Mia

Mera!! :o

2011-08-08 @ 00:01:13 -



Written by: rebecca♥

love it! justin kan springa fram till henne och så börjar de typ prata... och justin hade ju en låt, så då kan hon typ följa med in i studion och lyssna... och typ börjar gråta och sen kysser dem varann... men glömmer att scooter är där inne. :DDD

2011-08-08 @ 00:42:04 -



Written by: Sandra

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR HÅLLER MED REBECCA KAN INTE JUSTIN SÄGA ETT SVAGT HEJ OCH SÅ PRATAR DOM SÅ VILL JUSTIN VISA HENNE NÅGOT DOM GÅR IN I STUDION HAN SJUNGER THAT SHOULD BE ME SEDAN KYSSER DOM VARANDRA OCH DÅ KOMMER CHRISTIAN IN :o

2011-08-08 @ 01:46:20 - URL: http://mileyfreak.blogg.se/



Written by: emelie

Jätte bra! :)

2011-08-08 @ 02:03:42 - URL: http://emelieelven.blogg.se/



Written by: Anonym

snälla mer shit vad bra. men kan du inte typ ha en dramatisk kyss när justin närmar sig henne åhh vad glad jag skulle bli ;)

2011-08-08 @ 02:12:49 -



Written by: marijana

jätte bra, men typ bell och justin kyssas?? snälla och så blir dom ihop igen och jag bara ahh yeess

2011-08-08 @ 02:13:42 -



Written by: Anonym

Men du låt Bell och Justin kyssas skulle bli as glad då :D

2011-08-08 @ 02:14:08 -



Written by: my

meer fortsätt snälla den e så grymm

2011-08-08 @ 08:31:32 -



Written by: Anonym

Åhh mera, längtar till nästa kan inte sluta läsa (L)



As bra meera<3

2011-08-08 @ 13:47:33 -



Written by: Mickey <3

mera så grymt bra <3

2011-08-08 @ 19:00:10 -



Written by: keyana

ännu mer snälla :( :)

2011-08-08 @ 19:22:44 -



Written by: Anonym

mer mer ! sluta aldrig skriva den e skiiit bra :D

kan inte justin o bell kyssas o så kommer christian in för han ska spela in sin låt . !

2011-08-08 @ 19:54:13 -



Written by: Anonym

OMG!!!!! så bra snälla kan du skriva ett kapitel idag också????

2011-08-08 @ 21:06:35 -



Written by: Alina

meeeeerrrrr, meeerrrr idag snälllla elr ikväll haha :DDDDD

2011-08-08 @ 21:07:27 -



Written by: m

hahah jag älskar hur alla skriver förslag på vad som ska hända! vill ha lite drama! som jag skrev högre upp!:D

2011-08-08 @ 21:45:35 -



Written by: Belma!!!!<3

grymt bra ju, snälla skriv ett kapitel till, för den sista skrev du väl igår eller??

2011-08-08 @ 23:03:05 -



Written by: LINN

MER MER ÄLSKAR DENNA !! MEN KAN INTE BELL OCH JUSTIN KYSSAS OCH SÅ KOMMER CHRISTIAN IN OCH SER DDET TYP OCH JUDTIN OCH BELL BLIR IHOP IGEN ELLER GÖR SOM DU VILL<33:)

2011-08-09 @ 08:55:07 -



Written by: nour

SÄGER SOM ALLA ANDRA JUSTIN OCH BELL SKA KYSSAS !!!!<3

MERRR

2011-08-09 @ 18:00:18 - URL: http://juztawesome.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback