Date: 2011-08-11 | Time: 22:42:16

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
34

My Favorite Girl 91

- Bell Bell! skrek/viskade hon hysteriskt och kom halv sprintade i hennes klackskor.. Jag vände mig om och Hon såg faktiskt rätt rolig ut  så jag små skrattade lite, - Bell, de e nån här som söker dig sa hon och spärrade upp ögonen nickade huvudet bakom sig och jag fick syn på..

 

 

.. Justin

Fan.. tänkte jag för mig själv och vände mig om igen, jag hade ju lovet Christian att inte träffa Justin.. De här va en stor risk. Jag kikade bakåt och såg att Justin kom närmare och närmare.. Jag blundade och andades djupt..

 

- Hej.. hörde jag Justin säga och jag kände  hans hand på min axel.

- Hej! sa jag och vände mig om fort så hans hand slogs bort.

 

och så gick jag till andra hörnet och låtsades kolla på nått klädesplagg där, jag kollade åt sidan och såg att han kom efter.. Jag bad till gud hela tiden att Christian inte skulle komma innan för dörren,

 

- Hur e de Bell? fortsatte han med en mjuk röst.

- Jätte bra! sa jag och gick och ställde mig bakom disken och böjde mig ner för att försvinna ett tag.

- Bell, kan jag få prata med dig ? sa han och nu lät han lite förvirrade, Jag låtsades som om jag inte hörde de

- Va sa du? sa jag och ställde mig upp och gick tillbaka till de första hörnet jag hade stått i, Jag vände mig om och Justin ställde sig precis framför mig och satte handen på ena sidan på väggen så jag inte skulle kunna gå nånstans och kollade mig djupt in i ögonen.

-Bell.. Jag MÅSTE prata med dig.. sa han och jag kände hans hand mot min fast vi släppte aldrig ögonkontakten med varan..

- eh, okej.. kom.. sa jag och tog hans hand.. Jag viskade till Molly som hade gått och ställt sig vid kassan att jag skulle prata med honom inne i fika rummet.. så INGEN fick gå in dit.

 

Hon sa okej och jag ledde in Justin till fika rummet och stängde dörren

- Så vad vill du prat.. sa jag medans jag vände mig och möttes av Justins läppar.. Jag trök upp mig mot dörren och kysste mig..

Jag puttade bort Justin så fort jag kunde.

 

-Nej, Justin.. ! sa jag medans jag puttade bort honom

- va? sa han och lät förvirrad - vad då nej? fortsatte han

- Du.. du kan inte bara komma in hit och kyssa mig bara sådär! sa jag och låtsade som om jag va sur

- varför inte? sa han och flirtade mot mig

- För jag är ihop med Christian.. sa jag och tittade ner

- VA? e du fortfarande ihop med Christian ? sa han och kollade på mig med sitt *puppy-face*

Jag gick förbi honom och ställde mig vid diskbänken, Jag kände hans händer på min midja och han vände mig om och ställde sig så nära mig så våra kroppar möttes

- betydde de som hände igår inget för dig.. ? sa han och började fläta in våra fingra med varandra..

- jo.. sa jag och blev tårögd

- men följ med mig då.. sa han och satte våra pannor mot varan

- jag har lovat Christian att inte träffa dig igen.. sa jag och tittade upp mot honom

- Bell, vi e menade för varandra.. sa Justin och kollade djupare in i mina ögon så jag fastnade

 

Han tog sina händer på mina lår och lyfte upp mig på diskbänken och vi började strula

Jag glömde bort allt! De kändes som om de va jag och Justin igen,

Efter 2 minuter bara jag och Justin

så öppnades dörren och Jag hörde ett skrik typ

- AAH!

Jag tittade bakom Justin och jag hann se en skymt av Molly innan hon försvann och stängde dörren, Justin tittade på mig förvirrat och jag hoppade ner från diskbänken och drog ner min klänning och halv sprang till dörren, gick ut till Molly som såg förskräckt ut och stängde dörren till fika rummet

 

- Jag sa ju att ingen skulle komma in!! sa jag hysteriskt

- Ja vet förlåt men Christian e här!! sa hon också hysteriskt! jag tittade ut mot affären och såg att Christian stod och väntade. Jag slängde mig åt sidan innan han hann se mig och drog med mig Molly

 

- omg.. sa jag och blev nervös

- okej , Bell vad är de som händer här?!?! sa Molly  och kollade på mig och så snart kom Sara också.

- Okeeej! Bell asså hur många killar har du ?? sa Sara och kollade glatt på mig

- jag ska berätta allt! men då måste ni lova och hjälpa mig nu.. Sara och Molly kan  ni gå ut till Christian och distraherar honom medans  jag får ut Justin bakvägen , okej? sa jag och nu va jag jätte nervös!

- okej, sa båda och Molly och Sara gick ut och jag hörde hur dom skrek '' HEEEJ CHRISTIAN!!! ''

 

Jag kikade ut och nu stod Christian med ryggen mot mig. jag pustade ut lite och gick in till fikarummet igen, Jag såg hur Justin stod lugnt lutade mot diskbänken och tittade upp flitigt mot mig när jag kom in

 

- Justin du måste gå NU! sa jag och gick emot honom och tog hans arm och drog honom mot dörren, men han drog mig mot honom

- Ne.. kan vi inte fortsätta… sa han och tog sina händer på min hals och började kyssa mig på halsen upp mot min kind

Jag gick på de ett tag tills jag vaknade upp

 

- ne..NEJ! Justin du förstår inte! Christian e här!! Jag såg att han blev besviken

- kom.. sa han och tog min hand

- va? vart ska vi? sa jag och stannade honom

- vi ska berätta att vi e tillsammans.

- NEJ! halv skrek jag till Justin - Justin.. om du tycker om mig följ bara med mig ut NU! sa jag och kollade allvarligt på honom

 

Jag drog med mig honom ut och vi gick bakvägen vi stog på trappen utanför och jag stängde dörren för att vara på den säkra sidan. Justin stannade framför mig och tog tag i mina händer men jag drog bort dom och fick en förtvivlad blick.

 

- Justin.. jag tror att vi ska sluta träffas nu.. sa jag och mina ögon blev tårfyllda.

- Bell, säg inte så.. sa han och jag såg att han också blev förtvivlad.

- Jag e ledsen.. men jag tror de e bäst ..

 

Jag gick ner några trappsteg och sen så vände han sig om

- Jag kommer aldrig sluta älska dig Bell.. bara så du vet..

 

Jag kände hur en tår rann ner.. Jag såg när han hoppade in i sin bil och körde iväg, sen gick jag in och såg hur Molly och Sara försökte så gott dom kunde att distrahera Christian.. dom kunde man verkligen lite på.. jag log för mig själv och sen så gick jag in..

 

- Hej Christian.. sa jag och log mot honom

- Hej sötnos.. sa han och kysste mig på kinden

 

vi kollade upp och så att Molly och Sara bara stod och tittade på oss, Jag höjde ögonbrynen och när dom såg de så vaknade dom till

- oj! sa Sara och började titta runt sig

- Ja, ehhh.. sa Molly

- Titta Molly en kund!! skrek Sara och drog med sig Molly en bit bort, Jag log för mig själv och vände mig sen mot Christian

 

- Hur mår du ? frågade Christian och tittade på mig

- Bra , sa jag och log medans mina ögon brändes för att jag höll på att börja gråta när som helst!

- okej men jag va bara påväg till studion så jag tänkte bara titta förbi.. sa han och tog min hand

- okej, sa jag - men du, jag och Molly och Sara ska ut och äta i kväll e de okej? sa jag och tittade honom i ögonen

- Självklart gumman!  men jag måste gå nu.. sa han och gav mig en kyss

- okej.. sa jag och besvarade kyssen och sen så gick han

 

Jag gick till Molly och Sara och tog tag i deras händer,

- Tjej middag i kväll! sa jag och log

- okej men glöm inte att du ska berätta vad som händer här då! sa Sara

- nej jag lovar! sa jag och log

 

dagen gick fort och jag kunde inte sluta tänka på Justin..

Vi stängde affären vid

5 och så tog vi min eller aa Caitlins bil om man ska vara exakt.. åkte till Hard Rock Cafe!

Vi satte oss i ett bås och började snacka om affären och allt sen kom servitören.. alla tre beställde varsin hamburgare och varsin cola, när vi hade ätit ett tag så sa Molly

 

- Berätta nu vad som händer!

- Jaaa! Christian OCH Justin!? frågade Sara

- okej..   sa jag och berättade hela historien om hur Justin inte hade berättat om filmen och hur jag hade åkt till Christian och att Justin hade kommit och hur nu jag hade kysst Justin i studion och att Christian sa att jag inte fick träffa honom och så nu hade han kommit och kysst mig och sakt att han aldrig kommer sluta älska mig.. Jag blev tårögd igen

 

- Men gumman… sa dom  och tittade ledsamt på mig

- Men.. tycker inte du om Justin då.. sa Molly och tittade på mig och då tittade Sara upp med mat fullt i munnen och tittade på Molly och sen på mig.. och jag tittade på dom..de blev helt tyst runt bordet...


OJ! nästan 30 IGEN!! tack såååå mycket ! va tycker ni om de här kapitlet då? :-D Kommentera! 20+ ? KRAM //Mii

Comments
Written by: alicia

mer snälla den är bara för bra haha :D

2011-08-11 @ 23:03:55 -



Written by: Anonym

OMB! så grymt bra dom måste ju bli tillsammans igen! :/

2011-08-11 @ 23:04:38 -



Written by: Anonym

mera, mera, mera, mera ;)

2011-08-11 @ 23:07:48 -



Written by: jagälskarjustinbieber

den verkar bra, men dom måste bli ihop xD

2011-08-11 @ 23:11:34 -



Written by: mia

ååh, de måste bli tillsammans

2011-08-12 @ 00:13:33 -



Written by: Mathilda

meeer :D dem måste bli tsm igen ju

2011-08-12 @ 00:44:53 -



Written by: Johanna :>>>>>>>>>>>.

ETT TILL IKVÄLL!!!!

2011-08-12 @ 00:48:05 - URL: http://justiinbiieberstorys.blogg.se/



Written by: Sandra

OMB MER! snälllllllllaaaaaaaaaa. kan inte christian vara otrogen mot bell med selena och bell får veta om det? och går tillbaks ill justin eller aa du förstår. snällllllaaaaaaaaaaaaaaaa

2011-08-12 @ 00:52:35 - URL: http://mileyfreak.blogg.se/



Written by: Emelie

Jätte bra! :D

2011-08-12 @ 01:16:56 - URL: http://emelieelven.blogg.se/



Written by: linn

mmeerr helt fantastiskt jag hoppas det blir bra mellan justin och bell

2011-08-12 @ 07:03:30 -



Written by: Melina

Omb, grymt! :O <3

2011-08-12 @ 10:14:05 -



Written by: linn

love that mmeerr jag e beroende nu

2011-08-12 @ 14:41:17 -



Written by: ellen

mer bara måste ha mer den e så grymmt bra!!

2011-08-12 @ 14:42:34 -



Written by: lina

f'n vad bra asså den äger<33

2011-08-12 @ 14:43:44 -



Written by: my

omb!!! älskar detta så jäkla mycket<33 mer ikväll ett longt snälla

2011-08-12 @ 14:46:22 -



Written by: JONNA

OMG OMB JAG MENAR DETTA ÄR JU JÄTTEBRA MEN JAG VILL VÄRKLIGEN ATT JUSTIN OCH BELL BLIR TSM IGEN <33

2011-08-12 @ 14:47:58 -



Written by: Anonym

meeerrr snällaa ;)

2011-08-12 @ 15:12:05 -



Written by: nour

MER"

2011-08-12 @ 17:15:37 - URL: http://juztawesome.blogg.se/



Written by: wilma

grymmt brta asså fortsätt mer ikväll snälla

2011-08-12 @ 18:28:34 -



Written by: daniella

mmmmmmmmmmmmmmmeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrr<<<<<<<<<<<<33333333

2011-08-12 @ 18:30:05 -



Written by: SANNA

MER ÄLSKAR DETTA ÄLSKAR DRAMAT OCH ALLT2<3;)

2011-08-12 @ 18:31:30 -



Written by: SOFIE

MEER MEER MEER MEER MEER MEER <33 MÅSTE HA MER DET E SPÄNNANDE

2011-08-12 @ 18:34:27 -



Written by: Nova

HEJ ÄLSKAR DENNA NOVELLEN FORTSÄTT SNÄLLA ETT LÅNGT AVSNITT IKVÄLL:))

2011-08-12 @ 18:36:01 -



Written by: alexx

meeeeer

2011-08-12 @ 19:37:36 -



Written by: alidia

du måste faan skriva mer haha ;)

2011-08-12 @ 19:37:56 -



Written by: Anonym

moorrrr

2011-08-12 @ 19:39:04 -



Written by: Anonym

snälla skriv mer hihi, och besök gärna min tumblr biebergazzn.tumblr.com ;)

2011-08-12 @ 19:40:23 -



Written by: Amme

mera, mera, mera ;););)::DD:DD

2011-08-12 @ 19:41:16 -



Written by: amina

OMB! så bra låt dom bli ihop igen :DDD

2011-08-12 @ 19:41:57 - URL: http://ccutegirl.blogg.se/



Written by: ebba

åh.. dom måste bli ihoooooooooooooooooooooooooooooop kan inte vänta mer, haha !!<3

2011-08-12 @ 21:34:24 -



Written by: rebecca♥

kan inte sluta läsa :DDD hon måste dumpa christian! :D

2011-08-13 @ 01:09:20 -



Written by: ilovejustiiiin <33

en till! :o <3 ;)

2011-08-13 @ 02:17:19 -



Written by: Natta

Du skriver otroligt bra, en till vill jag ha inom kort ;)<3

2011-08-13 @ 03:06:21 -



Written by: Anonym

GRYYYYMT !!!! det blir bara bättre och bättre för varje kapitel, wow du e verkligen skit duktig på att skriva noveller :D :D ! FORTSÄTT SKRIV !<3

2011-08-14 @ 13:02:05 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback