Date: 2011-08-17 | Time: 11:31:13

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
25

My Favorite Girl 94

Jag satte på mig min klänning och Christian sin kostym och sen fixade vi  håret och sen fixade dom mitt smink. Jag fick lösögonfransar och en fin ögonskugga, sen bar de iväg till Teen Choice Awards!

 

 

vi åkte inte i limo den här gången, vi åkte våran vanliga bil för de va ingen så där då man kommer i limo, vi gick ur ut bilen och Christian gav någon kille bil nyckeln så han skulle parkera den åt oss. Sen va den några intervjuer och så sen tog vi lite kort och sen gick vi vidare, precis när vi skulle gå in igenom dörren så stannade Christian och  drog tillbaka mig. Jag vände mig om och fick se att han stod och pratade med Emma. Jag stannade och dom pratade om hur nervösa dom va och jag bara stod där. Sen orkade jag inte mer. så jag fake hostade för att Christian skulle märka att jag ens va där.

 

- *host* fake hostade jag och Christian kollade på mig. Jag pekade med ögon mot ingången och stod men armarna i kors

 

- Ja, vi kanske ska börja gå inåt sa han och log mot Emma

 

Jag drog i Christians arm så han hamnade bredvid mig sen släppte han min hand och satte den runt min rumpa istället. vi hittade våra platser och Emma gick med oss eftersom dom va nominerade tillsammans så var dom tvungna att sitta bredvid varan så vi satt - Jag, Christian, Emma-

Christian höll sin hand på mitt lår hela tiden medans han pratade med Emma. De va Emma hit Emma dit..

de började snart släckas i salen och en strålkastare på scenen

De kom en kille i kostym och en tjej i en lång klänning in på scenen, Jag antog att de va dom som höll i de hela

 

- Hej och välkomna till T.C.A! sa hon och log

 

dom började prata och drog lite skämt.. sen va de några priser som delades ut. Christian satt och pratade med Emma så jag satt där.. fast han hade sin hand på mitt lår hela tiden..

 

Jag satt bara och kollade runt och Christian pratade med Emma då en av programledarna kom ut på scenen..

 

- vi kommer ha 3 uppträdanden idag av en mycket talangfull person!

 

Jag hörde hur några tjejer som stod vid scenen började skrika.. men jag brydde mig inte mer om de utan fortsatte kolla runt.

 

- vill ni att han ska sjung!? frågade hon och alla började skrika

 

- okej , här är han JUSTIN BIEBER OCH CHRIS BROWN MED NEXT 2 YOUUU!! skrek hon och jag frös till och vände huvudet fort mot Scenen

 

Jag såg att Christian stelnade till och slutade prata med Emma och vände blicken mot mig.

 

- YAAA!! skrek Justin och sprang in på scenen med Chris.

 

Dom började sjunga och efter ha stirrat på honom i några sekunder så vände jag blicken mot Christian som kollade lte fundersamt på mig men jag bara rynkade ögonbrynen och låtsade inte bry mig och fortsatte att kollar runt men ibland när Christian inte såg låtsades jag rätta till mig på stolen och sträckte på mig så jag kunde se en skymt av Justin. Jag va lite orolig… tänk om vi stöter på Justin… va ska vi göra då?

 

låten tog slut och jag va tvungen att se honom en gång till så jag kunde klara en stund till tills han skulle sjung igen, Jag låtsades rätta till mig på stolen och sträckte på mig och såg när han gick ut.. Han gick ut baklänges och tittade runt utöver publiken.. som om han letade efter någon, precis när han skulle vända sig om så tittade han mig rakt in i ögonen och han släppte inte blicken från mig.. han log inte, han kollade inte sur på mig heller. han tittade bara på mig.. sen vända han sig och gick.. och jag sjönk ihop.

 

- ååå e han inte underbar!! hörde jag den kvinnliga program ledaren säga  och alla i publiken skrek - ta de lugnt.. Haha han ska sjung snart igen så håll ut! fortsatte hon

 

sen fortsatte dom att prata om allt annat.. och några fler priser delats ut.. Christians och Emmas pris hade inte ropats upp  än..

vi vänta och vänta men de kom inget.. jag va uttråkad… jag kände hur de vibrerade i min lilla väska.. jag böjde mig ner och tog upp mobilen, jag hade fått ett meddelande från Justin..

 

Justin:

Den här är till dig..

 

Va?.. jag fattade ingenting.. vad för nått e till mig? jag hörde hur publiken började skrika igen och den här gången gick han in med sakta steg och ställde sig vid mikrofonen och tittade rakt in i mina ögon.. jag satt fortfarande med mobilen uppe helt förstenad och kunde inte sluta titta i hans ögon sen började han sjung. .

 


han släppte inte blicken från mina ögon.. '' den här är till dig.. '' han hade skrivit en låt till mig… ! ingen hade skrivit en låt till mig förut! jag lyssnade på låten och va han sjöng.. jag förstod va han sjöng om.. allt stämde in.. mig och Christian. De skulle inte va Christian.. de skulle va han.. Nu satt jag rak i ryggen hela tiden. Jag såg i ögonvrån hur Christian tittade på mig hela tiden, sen lutade han sig tillbaka.. Han får titta hur mycket han vill.. för nu brydde jag min inte.. Jag kände hur tårarna börjar rinna ner för mina ögon.. och låten tog slut.. Justin tittade på mig sorgset en sista gång innan han gick ut.

 

- Bell.. gå.. hörde jag hur Christian sa.

 

- Va… sa jag och torkade bort tårarna som rann ner för min kind

 

- Jag ser att du älskar honom Bell… och han älskar tydligen dig också sa han och log lite snett men ände sorgset och nickade mot scenen. - och jag vill att du ska vara lycklig.. även om de inte är med me mig.. fortsatte han och kollade sorgset på mig

 

- Tack Christian.. sa jag och började gråta ännu mer och kramade om honom..

 

sen tog jag mina grejer och ställde mig upp.

 

- Ursäkta. ursäkta. förlåt mig. ursäkta. sa jag och gick förbi alla som satt bredvid oss så jag kunde komma ut.

 

När jag äntligen kom ut ur våran rad och jag skyndade mig ut ur salen. När jag kom ut ur salen så fanns de fullt av paparazzis som stod och fotade mig när jag kom men de sket jag i och sprang allt vad jag hade mot ingången till '' backstage '' jag skulle springa in då jag blev stoppad av 2 dörrvakter.

 

- kan jag få se ditt backstage pass tack. sa dörrvakt 1 med bestämd röst

 

- ne men du förstår inte jag måste in och träffa Justin..

 

- Haha skrattde dörrvakt 2 - den kommentaren har vi hör förut! fortsatte han och båda började skratta och kollade på varandra som om jag vore dum i huvudet.

 

- jag känner honom på riktigt! jag heter Bell och dejtade honom förut!! helt seriöst! och jag måste träffa honom! sa jag och försökte springa in

 

- Nehe du lita gumman! här kommer du inte förbi, sa dörrvakt 1

 

- ÄR NI HELT SJUKA ELLER! JAG MÅSTE KOMMA IN! sa jag och började snyft och tårarna började rinna ner igen

 

- NEJ!! skrek dörrvakten 2

 

Jag vände mig om och stampade i marken och tårarna rann som bara den

 

- fan.. de här händer inte..! sa jag för mig själv.. och vände mig om igen

 

då fick jag syn på Scooter och Kenny som gick förbi där inne en bit bort

 

- SCOOOOTER!! KENNY!!! HÄR E JAG!! skrek jag och slängde mig fram och dörrvakterna tog emot mig

 

- gå hem nu.. sa dörrvakt 2 direkt efter såg jag hur  Scooter och Kenny sprang precis bakom dom

 

- BELL!!! skrek dom !

 

- Scooter jag måste få prata med Justin ! sa jag till Scooter medans Kenny började skälla ut dörrvakterna.

 

- VARFÖR SLÄPPTE DU INTE IN HENNE !? halvskrek Kenny, oj, jag tror jag aldrig har sätt honom så arg!

 

- men.. men.. vi trodde att hon va en vanlig belieber..

 

- DÅ TRODDE DU FEL! FATTAR DU! JUSTIN KOMMER INTE VA GLAD PÅ ER NU !!   halvskrek han tillbaka.

 

- Kom! skynda dig Bell. sa Scooter

 

och alla vi tre började springa , de gjorde ont i fötterna men de sket jag i nu. vi sprang i korridorerna och folk tittade konstigt på oss tillslut kom vi fram till på sidan av scenen och jag såg hur Justin kom ut.. han hade precis avslutat Baby.

Jag stannade till och han tittade upp, Jag brast ut i gråt och sprang emot honom och han tog sina händer på min hals och jag på hans bröstkorg. vi började kyssas som vi aldrig gjort förut.. de kände lite konstigt att jag grät och kysste Justin samtidigt men jag va så glad över att få kyssa honom!

folk omkring började jubla och endel tjejer hörde vi sa '' aww ''

han slutade kyssa mig och kollade på mig med ett leende

 

- men älskling gråt inte. sa han och torkade bort mina tårar

 

- förlåt men jag e så glad för att få kyssa dig igen.. sa jag och skrattade lite

___________________________________________________________________________________
Kommentera vad tycker ni? 20+ ? :-D P.S. Jag börjar skolan imorgon så jag funderar på att sluta.. :-/ KRAM//Mii

Comments
Written by: Cloe

AAAAWWW BLEV TÅRÖGD!:'D

2011-08-17 @ 17:45:50 - URL: http://thetruejustinbieber.blogg.se/



Written by: Sandra

VAAAAAAAAA NEJ VADÅ SLUTA?? VAAAAAAAAA NEJ NEJ NEJ SNÄLLA FORTSÄTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT. PS DEN VAR SKIT BRA

2011-08-17 @ 18:11:38 - URL: http://mileyfreak.blogg.se/



Written by: Melina

SÅ JÄÄÄÄVLA BRA!!!!!!!!!

SNÄLLA SLUTA INTE! :(((((

2011-08-17 @ 18:29:47 -



Written by: LINN

DU FÅR INTE SLUTA ISOFALL KOMMER JAG TA LIVET AV MIG JAG VILL HA MER SNÄLLA :D JAG VILL HA MER NU NÄR DET E SÅ BRA OCH DU KAN INTE SLUTA MITT I ALLT DU KAN SKRIVA PÅ KVÄLLARNA ELLER PÅ HELGERNA MEN SNÄLLA SLUTA INTE:( JAG VILL INTE BLI:( JAG VILL BLI :D SNÄLLA<33 DET BETYDER MYCKET ATT LÄSA DETTA OCH JAG E BEROENDE AV HAN OCH VA DIN NOVELL <33 SNÄLLA FORTSÄTT <3 LOVE IT...<3

2011-08-17 @ 18:51:31 -



Written by: Johanna

grymt :D

2011-08-17 @ 18:55:36 - URL: http://johannaviveca.blogg.se/



Written by: Johanna :>>>>>>>>>>>.

Jag blev tårögd ya00 :').

As bra! Och du får inte sluta, då blir jag arg :(.

2011-08-17 @ 19:07:48 - URL: http://justiinbiieberstorys.blogg.se/



Written by: Anonym

aaaww gulligt :D

NEEJ du du får nt sluta fortsätt snälla

2011-08-17 @ 19:14:59 -



Written by: wilma

Gud, i'm in loveeee! Bästa ever! Började gråta jag &så... :$

2011-08-17 @ 19:17:42 - URL: http://wilmasfoton.blogg.se/



Written by: Nova

jag blev tårögd men sluta inte snälla

2011-08-17 @ 20:35:30 -



Written by: ninni

jag hoppas du ändrar dig efter alla kommentarer vi uppskattar det du skriver och att du gör det men vi vill ha mer vi vill inte att du slutar snälla:)<3

2011-08-17 @ 20:46:18 -



Written by: Anonym

DU FÅR INTEEEEEE SLUTA SNÄLLAAAAAAAA SLUTA INTE JAG ÄLSKAR DIN NOVELL OCH JUSTIN !!! <33

2011-08-17 @ 22:28:12 -



Written by: emelie

Jätte bra!! Hoppas du inte slutar, men det är ditt val :) <3

2011-08-17 @ 22:52:57 - URL: http://emelieelven.blogg.se/



Written by: emma

DU FÅR INTE SLUTA!! tårögd

SKRIV PÅ KVÄLLARNA!

DENNA ÄR SKIT BRA!!! ;D <3

2011-08-18 @ 00:04:21 - URL: http://jisforjustinbieberfever.blogg.se/



Written by: Julia

neeeeeeeeeeeej, SLUTA ? du får inte sluta snälla uppdatera mindre istället för att sluta helt sluta helt snälla jag beer dig, älskar den här novellen <3

2011-08-18 @ 01:14:33 -



Written by: Anonym

Men va ihelvete snakar du om?! DU FÅR FÖRFAN INTE SLUTA NÄR DU SKRIVER SKITBRA... VILL DU ATT JAG SKA DÖÖ ELLLEERRRRR ?!?!?!!?!!? Skitbra och meeeeeeeeeeer och du får inte sluta :D:D

2011-08-18 @ 12:03:23 -



Written by: Julie

NEEEJ! sluta inte för att du är grym på att skriva ju !

2011-08-18 @ 15:05:11 -



Written by: my

inte sluta ! inte sluta ! inte sluta jag strejkar du får inte oaxeptabelt NEJ du får inte du är bäst ju sluta inte skriv korta på¨kvällarna och kanske lite längre på helgerna snälla<3:)

2011-08-18 @ 16:46:19 -



Written by: Natta

sluta inte! :o

2011-08-18 @ 18:31:38 -



Written by: Natta

sluta inte! :o

2011-08-18 @ 18:32:23 -



Written by: rebecca

ETT TILL KAPITTEL IKVÄLL SNÄLLA OCH DU FÅR INTE SLUTA!!

2011-08-18 @ 20:57:21 -



Written by: keyana

MER!!!!!!! :) <3 ^^ Snälla jag ber dig! sluta inte!!

2011-08-18 @ 21:59:00 -



Written by: maja

asså sååå bra, sitter typ och hypiventilerar!

jag är beroende av din novell, jag kollar typ om du har lagt upp ett nytt avsnitt 24/7...så sluta INTE!

2011-08-18 @ 22:38:25 -



Written by: danno :)

HOLY. SHIT. this is amazing :o duuude, you're really talented!

2011-08-20 @ 00:18:13 - URL: http://liquorice-lion.tumblr.com



Written by: Anonym

NNNNNNNNEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJ SLUTA INTE FETT BRA

2011-08-20 @ 06:34:57 -



Written by: Mathilda

snälla sluta inte :( älskar din novell den är jätte bra!!!

2011-08-20 @ 14:36:13 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback