Date: 2011-08-12 | Time: 21:03:35

Filed under: Annat
1

Svar på lite saker!

Hejsan!


ikväll blir de nog inte ett kapitel... jag har inte hunnit skriva nått idag tyvär.. men de kommer ett imorgon,

Men jag tänkte svara på lite grejer som endel har frågat/sakt! :-)

 

1.

okeej.. så jag ser att de e många som oroar sig för att de inte kommer blir Justin och Bell.. Men de behöver ni inte göra! :-) jag lovade mig själv att inte avslöja nått men om jag säger såhär 'de är en Justin Bieber novell' :-D

 





2.



Tack för att du tycker om de jag skriver! :-D och ja, jag e gästbloggare här och om jag ska vara ärlig vet jag inte va hon är som har bloggen har tagit vägen, jag har bara kontakt med henne via mejl och har mejlat henne och sakt att ni har frågat efter henne så hon kommer nog tillbaka när skolorna börjar och allt sånt! :-)





3.



 

Jag har läst den och tycker den e bra! fortsätt så ! de kommer bli en jätte bra novell! :-D ( Jag kunde inte kommentera på din blogg.. så de blev såhär istället hoppas de inte gör nått! :-) )

 





** Fråga!! **


Jag en fråga till er! :-D


Är de någon av er som vet Justin Biebers Riktigta Tumblr?


Jag vet att han har en men jag vet inte va han heter.. :-(


Svara gärna om ni vet och om ni inte vill skriva den bland kommentarerna så skriv gärna till min mail-adress :  [email protected] :-)


 

___________________________________________________________________________________

KRAM :-D //Mii

 



Comments
Written by: amina

OMBBBBB!!! Jag vill snälla skriv den <3<3<3love love love<3<3<3

2011-08-12 @ 22:49:20 - URL: http://ccutegirl.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback