Date: 2011-08-10 | Time: 21:04:08

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
29

My Favorite Girl 90

- Jag förlåter dig på ett villkor..

- Vad ? jag gör vad som helst bara du förlåter mig!! sa jag och tårarna rann fortfarande

- lova mig.. att du aldrig ska träffa Justin igen. sa han och tittade djupt i mina ögon. Jag slutade gråta för en sekund och Jag såg att han menade allvar.

 

 

men.. han kan väll in bara inte säga?  ska jag bara sluta träffa Justin , sådär!

Jag såg hur han blev mer och mer otålig och surare..  nu va jag tvungen att svara..

 

- Jag.. sa jag och tvekade - jag.. sa jag och skärpte mig.. - okej. sa jag med gråten i halsen

- allvarligt? sa och lät chockad

- mhm. mumlade jag fram och kollade på honom, han gick emot  mig och gav mig en kram..

- kom, så går vi ni och äter pizzan. sa han och tog sin arm runt mig och vi gick in..

jag fattade inte vad som precis hade hänt.

 

Justin

 

vi va klara med allt vi skulle fixa och jag höll på att ta på mig min  tjocktröja

- så hur ska du gör med Bell? ska ni träffas igen eller? frågade Scooter

- Jag vet inte, Christian kom ju så vi hann inte prata så mycket om de.. sa jag och tog på mig tjocktröjan

- okej men hur ska du gör med Selena nudå?

Jag suckade

- ja.. jag får väll åka tillbaka till hotellet och berätta allt.. sen så kommer jag nog ringa Bell. sa jag , Scooter lutade sig fram mot mig

- de tycker jag du gör rätt i sa han och tog fram sin knytnäve och så gjorde vi en sån där knytnäve-mot-knytnäve-hälsning

 

Jag log och sen så gick jag till bilen och åkte tillbaka till hotellet.. när jag satt i bilen tänkte jag på hur jag skulle säga de.. skulle jag säga '' Hej Selena jag har precis hånglat med Bell bara så du vet! '' eller om jag skulle bara säga att jag gör slut och sen så om hon frågar varför så säger jag de som har hänt.. äsch! Jag kommer prata ur hjärtat..

Jag kom fram till hotellet och åkte upp i hissen , jag blev lite nervös..

Jag öppnade dörren till hotell rummet och Selena stod i köket,

 

- Hej! sa hon tittade på mig och sen fortsatte hon med de hon gjorde.

- hej. sa jag och gick emot henne.. - Selena.. sa jag och tog tag i hennes arm försiktigt

- mm va e de sa hon men tittade inte upp

- jag måste snacka med dig..

- okej, sa hon och fortsatte

- kan du titta på mig? frågade jag och lutade mig ner för att få ögonkontakt med henne

- ne, jag e lite upptagen sa hon och skrattade lite - men du kan säga iallafall sa hon och log och fortsatte

- okej.. sa jag och visste inte hur jag skulle säga de - Jag har kysst Bell.. sa jag och höll fortfarande i hennes arm

 

Jag såg hur hon stannade upp och släppte de hon höll på med.

Hon tittade argt upp på mig

- VAA?!

- förlåt.. sa jag och tittade i hennes ögnon

- Du e ju helt dum i huvet! skrek hon och slog sin arm ur min hand och gick mot sängen

- Selena.. sa jag och la huvet på sne och gick efter henne - snälla lyssna på mig

- ne de tänker jag inte göra!! skrek hon

- Selena.. de va inte meningen att de skulle hända.. de hände bara.. sa jag med lugn röst och gick emot henne, hon vände sig om och tittade mig i ögonen

- ångrar du dig?.. sa hon surt, jag tittade henne djupt i ögonen och sa inget - nå? sa hon och ryckte på axlarna, Jag tittade ner och sen upp på henne

- ne de gör jag inte.. sa jag och såg sorgset på henne och hennes arga blick blev mer besviken på mitt svar.

- gör du inte.. ? sa hon

- ne, jag älskar dig och de sista jag vill e att såra dig.. men jag älskar henne mer.. jag e ledsen… sa jag och jag såg hur hon började bli ledsen.. jag gick fram till henne och gav henne  en kram.. - du kommer hitta någon annan som tycker om bara dig viskade jag i hennes öra..

- mm.. mumlade hon fram och så släppte jag taget om henne och hon tittade på mig -tack för att du berättade iallafall..

- självklart! sa jag och kollade henne djupt in i ögonen,

- okej, men då går jag och packar.. sa hon och gav mig ett litet leende..

 

Jag såg att hon va ledsen men hon tog de ändå bra.. hon kanske hade börjat tappa lite känslor för mig med..

 

hon packade klart och hon kom fram till mig igen

- Justin.. jag vill bara säga att jag har anat att de här skulle hända.. sa hon och jag lutade mig mot soffan och tog hennes händer och drog henne emot mig - jag såg hur du inte kunde sluta titta på henne på '' Golden Music Awards '' ..

Jag tittade henne djupt i ögonen

- Selena.. jag ville inte att de skulle sluta såhär men snälla vi kan väll ändå va vänner? sa jag och tittade på henne ledsamt

- visst sa hon och log lite snett

jag tog tag i hennes huvud och kysste henne på pannan och ställde mig upp och kramade henne och jag kände att hon kramade tillbaka..

 

sen släppte jag taget

 

- Vi hörs i morgon.. sa jag och kollade på henne

- japp.. sa hon och tog sin väska och gick ut ur dörren..

 

nu ska jag ringa Bell. Jag måste få reda på om de som hände betydde nått? eller inte..

Jag tog min mobil och ringde.. signalerna gick och gick och jag fick inget svar.. Varför svarade hon inte??

Jag gav inte upp utan ringde och ringde.. efter att ha ringt 5 gånger typ så gav jag upp..

 

Bell

 

Jag och Christian satt och åt pizza i soffan och kollade på tv:n sen efter de tänkte jag gå och lägga mig. Jag skulle upp till affären morgon. jag hade ätit upp min sista pizza bit..

 

- Jag går nog och lägger mig nu.. sa jag och ställde mig upp och gick mot trappen

- okej. hörde jag hur han ropade efter mig

 

Jag ville inte titta på honom just nu.. Jag gick upp för trappen och in till Christians sovrum.. Jag valde ut en klädsel jag skulle ha på mig i morgon sen gick jag och gjorde i ordning mig sen satte jag mig bredvid sängen och tog upp min mobil som jag hade haft i min väska och sätta den på laddning då jag fick syn va som stod på displayen.

 

5 missade samtal från Justin.

Jag började nästan gråta när jag kom på vad jag hade lovat Christian.. att jag aldrig skulle se honom igen. Jag kände hur en tår rann ner för min kind , jag hörde hur dörren bakom mig öppnades så jag torkade fört bort tåren och satte mobilen på laddning och la mig ner.

 

- sover du inte än.. hörde jag Christian säga..

- ne, jag valde vad jag skulle ha på mig i morgon så de tog lite längre tid.. sa jag och låg emot väggen så jag inte tittade på honom..

- okej.. sa han och satte sig på sidan bakom mig..

 

Jag blundade.. och några sekunder efter så kände jag en till tår ramla ner från min kind, hur kunde den komma ut ur mitt öga? jag blundade ju..  tänkte jag för mig själv och efter ett tag somnade jag…

 

Jag vaknade tidigt! klockan  ringde halv 6 , egentligen hade jag inte behövt gå upp så tidigt eftersom att jag ska vara i affären 9 men jag vill inte vara kvar  här.. jag behövde komma bort, jag gick upp och satte på mig en klänning och några armband och så lockade jag håret, sminkade mig och borstade tänderna och allt de. jag va klar halv 7. Jag smög ut ur badrummet och började packa ner allt i min väska, Christian sov fortfarande.. Jag tog mina klackskor och gick ner för trappan och låste dörren. Jag gick barfota in till bilen där jag satt på mig klackskorna och startade bilen och körde iväg, Jag åkte till Starbucks och köpte frukost och sen så åkte jag till affären, Jag parkerade bilen och låste upp affären och gick in i personalrummet och satte mig och åt min frukost i lugn och ro.. jag tror aldrig de har varit så skönt att sitta i total tystnat och äta sin frukost. Jag tittade på min mobil och jag hade fått ett sms från Justin

 

Justin

'' Bell svara jag måste få prata med dig.. ''

 

Jag låste mobilen och la den på bordet och lutade mig tillbaka och kände hur mina ögon började fyllas med tårar..

 

Men snart hörde jag hur en dörr öppnades och klackskor mot golvet kom närmare och närmare.. de va Sara och Molly som jobbade med mig.

 

- Men sitter du här! hörde jag Molly säga med förvånad röst.

- aa.. sa jag och suckade.

- klockan är snart 10.. vill du att vi ska öppna eller ska vi vänta ett tag?.. sa Sara, hon såg nog att jag inte va så ätt glad som jag brukar vara..

- öppna så kommer jag snart.. sa jag och fick fram ett litet leende

- okej sa dom och gav mig en lite ledsen minn och gick ut till affären och öppnade

 

Jag tog ett djupt andetag och ställde mig upp och kollade mig i spegeln och gick sen ut till affären.. de va rätt lugnt idag, men efter 11 så började mer och mer folk komma in..

Jag stod längs in i affären och satte upp saker på galgar då Molly kommer springande..

 

- Bell Bell! skrek/viskade hon hysteriskt och kom halv sprintade i hennes klackskor.. Jag vände mig om och Hon såg faktiskt rätt rolig ut  så jag små skrattade lite, - Bell, de e nån här som söker dig sa hon och spärrade upp ögonen nickade huvudet bakom sig och jag fick syn på..



TACK för över 30 kommentare!!!! de e helt sjukt!! tack så mycket ! kan jag få över 20 igen?? :-DD så va tyckte ni om de här kapitlet då? :-D Skrivet en kommentar och låt mig veta va ni tyckte! :-D KRAM //Mii

Comments
Written by: emelie

Jätte bra! Fortsätt så!:)

2011-08-10 @ 21:35:53 - URL: http://emelieelven.blogg.se/



Written by: Anonym

jätte bra, men snälla skriv ett kapitel imorgon och Justin & bell måste bli ihop juuu pleaseee

2011-08-10 @ 21:42:31 -



Written by: Amina

OMG!!!! asss braaa, men snälla dom måste bli ihop igen :DDDDDD <3<3<3

2011-08-10 @ 21:43:13 -



Written by: Cloe

MER

2011-08-10 @ 22:03:58 - URL: http://thetruejustinbieber.b logg.se



Written by: Sandra

omg mer mer

2011-08-10 @ 22:07:01 - URL: http://mileyfreak.blogg.se/



Written by: Hanna:)

Awsoommee cheyen;p!!!!!!!!!!! Meeeer!!!!!!!!:D

2011-08-10 @ 22:37:37 -



Written by: Anonym

Jättebra att det kommer inlägg så ofta :D

2011-08-10 @ 22:47:45 -



Written by: maja

snälla skriv mer , längre , oftare snällasnällasnälla du är grym! jag är helt beroende av din novell!!!

2011-08-10 @ 22:52:07 -



Written by: Belma!!!!

OMG mer mer mer

2011-08-10 @ 23:10:05 -



Written by: Adde

fuck så bra, dom måste bli ihop igen mer anälla du :DDDDD

2011-08-10 @ 23:10:49 -



Written by: teamofbieber

shit så bra, mer :D

2011-08-10 @ 23:11:05 - URL: http://teamofbieber.blogg.se/



Written by: Johanna :>>>>>>>>>>>.

kapitlet var jätte bra och så!

Men kan ni inte göra lite längre kapitel, och uppdatera oftare? :).

2011-08-10 @ 23:21:32 - URL: http://justiinbiieberstorys.blogg.se/



Written by: mia

Åh vad bra

2011-08-10 @ 23:22:16 -



Written by: Mathilda

det var grymt bra :D meer :D

2011-08-10 @ 23:28:04 -



Written by: Anonym

Meeeer :)<33

2011-08-11 @ 09:30:24 -



Written by: Anonym

om jag ska vara helt ärlig så...... ÄGER DU PÅ ATT SRIVA!!! :D

2011-08-11 @ 09:40:51 -



Written by: Anonym

meeer snälla duuu :DDDD

2011-08-11 @ 10:44:29 -



Written by: Alina

OMG så bra, as bra ju dom måste bli ihop ;) <33

2011-08-11 @ 10:44:53 -



Written by: arijana

grymt bra skriv mer helt enkelt ;)

2011-08-11 @ 10:46:22 -



Written by: zarahh ibrahim

meeeeeeeeerrrrrrrr

2011-08-11 @ 12:49:08 -



Written by: alexandraa

more, more, more ;) you know!

2011-08-11 @ 12:51:49 -



Written by: Anonym

du äger på att skriva mer please girl? <3<3

2011-08-11 @ 12:53:33 -



Written by: ebba

assååååååååååååå meeeeeeeeeer du äger helt seriöst du ägeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer !!

2011-08-11 @ 13:15:46 -



Written by: Melina

Grunt <3

2011-08-11 @ 14:08:11 -



Written by: Anonym

OMgashsbwqdn du måste skiva idag annars dööööör jag :)

2011-08-11 @ 18:06:39 -



Written by: Anonym

meeeeeeer

2011-08-11 @ 19:09:18 -



Written by: Alicia!!!! bieberfan

good så bra, dom måste bli ihop igen ;) <3

2011-08-11 @ 19:09:48 -



Written by: Carro ;)))

mor, more, more, more

2011-08-11 @ 19:10:16 -



Written by: Anonym

meeeeer ;)

2011-08-11 @ 22:47:35 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback