Date: 2011-12-30 | Time: 13:56:24

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
6

My Favorite Girl 110 (Del 1)

Molly verkade inte märka nått för hon skrek lika högt och va lika glad,

sen kom Justin emot mig.. han såg allvarlig ut..

Han tog mina händer..

 

- Bell.. jag har pratat med prästen …

 

- okej.. sa jag och kollade bekymrat på honom

 

- den ända tiden han har är om en och en halv vecka.. ! va ska vi göra? … sa och kollade ledsamt på mig

 

 

 

 

 

Molly kom och sprang så fort så hon stötte ihop med mig i sidan så jag flyttade på mig lite, hon tog tag i min arm.

 

- lugn , båda två! Bell vi klarar de här, kom vi åker direkt!! sa hon med ett stort leende och nu var hon riktigt exalterad,

 

de kändes skönt att ha henne som brudtärna.. hon va lixom ''push-ig'' men inte för mycket..

 

jag kollade på henne och log och sen vände jag blicken mot Justin igen

..

 

- tror du ni klarar de? sa han och kollade på mig med en blick som hoppades på att jag skulle säga ja.

 

- ja… sa jag och vände blicken mot Molly och sen till Justin igen - Jag vet att vi klarar de .. sa jag och blinkade till honom

 

Han log stort.. och höll upp bilnyckeln så jag såg den i ögonvrån..

 

- här.. åk nu! sa han och jag tog nyckeln, jag tog mina händer runt hans nacken och han tog sina händer runt min midja.. och vi gav varnadra en passionerad kyss..

 

-  get a rom… hörde jag hur Molly sa lite tyst och vi kollade på henne men hon bara log och skrattade lite.. då började vi också skratta lite..

 

sen kollade vi på varandra igen i ögonen.. vi bara log mot varandra.. de va bara ett leende men.. de kändes så underbart.. sen gav vi varandra en snabb kyss sen bar de iväg till bröllops butikerna!!

 

 

vi tog bilen och åkte iväg.. först åkte vi till en som hjälper oss att fixa ihop allt typ en fest fixare.. Jag och Justin hade valt att ha ett rätt enkelt bröllop så vi bestämde oss att ha de på stranden !

 

sen åkte vi och valde klänning..

 

va var där säkert 2- 3 timmar!! och jag provade säkert upp till 20 klänningar tills jag hittade den perfekta! den e helt underbar!! enkel men helt ur gullig!!

de tycket Molly också !

 

sen åkte vi till tårtorna..

ojojOJ! kan jag bara säga! gud jag trodde jag skulle spricka! men men vi hittade den bästa och absolut godaste tårtan..

 

sen hann vi inte med så mycket mer idag… så vi åkte hem och jag började bli jätte trött.. Molly skjutsade hem mig till hotellet,

Justin va där med Ryan som skulle vara hans '' Best man''  han gav mig en stor kram och viskade i mitt öra att Justin inte kunde ha valt någon bättre att gifta sig med.. sen blinkade han åt mig .. Ryan va så söt !

 

- Ryan , e de okej om jag skäl Justin ett tag ? frågade jag och tog mina händer på Justins arm

 

- Självklart men kom gärna tillbaka med honom hel och ren.. sa han och blinkade

 

- aha ofc! sa jag och drog med mig Justin till sovrummet

 

Justin tog sin ena hand på min hals och började kyssa mig och jag glömde totalt bort vad jag skulle prata med honom om.. men sen tog han en hand på min mage..

 

- Juste Justin.. du glömmer väll inte att vi ska till barnmorskan idag vid 5?

 

- ne.. juste!! men du.. jag sa till Ryan och Chaz att vi skulle äta middag med dom på en resutrange ikväll, de kan vi va? och du kan ju ta med dig Molly och Sara! kom han på och log stolt

 

- ja ! de kan vi sa jag med ett leende på läpparna

 

- okej men då säger jag att vi behöver vila och så möter vi dom där sa han och tog sina händer på min midja

 

- låter perfekt ! sa jag och log..

 

han kysste mig på pannan sen gick han ut och sa till Ryan.. Jag hörde hur  Ryan frågade om vi skulle ha sex, men Justin bara skrattade ! hahah Ryan och hans sex-skämt! jag la mig på sängen och vilade och la ena handen på magen..

 

tänk.. att där inne ligger en liten mix mellan mig och Justin.. den här ungen kommer bli den sötaste och gulligast ungen på jorden…

 

Efter ett tag kom Justin och la sin hand på min mage..

 

- Gumman.. vi måste åka nu.. sa han lugnt och jag öppnade ögonen

 

- somnade jag? frågade jag yrvaket..

 

- aa.. du har sovit en en timme! sa han lite förvånat..

 

klockan va halv 5 så de va verkligen dax att åka! Justin hjälpte mig upp och så åkte vi .. när vi satt i bilen så frågade Justin om min dag och jag berättade om alla tårtor jag hade smakat på och att jag hade hittat den perfekt klänningen.

 

- men hur ser den ut då? frågade Justin nyfiket

 

- de kan jag ju inte säga!! om du vet hur den ser ut så betyder de ju otur! sa jag och skrattade

 

- Tor du verkligen på de där? sa hon och skrattade

 

- man vet inte… men jag vill inte riskera något sånt här bra.. sa jag och tog min hand och la den på hans ben och log.. han log tillbaka.. sen va vi framme och vi fick parkera bakom sjukhuset för att inte paparazzisarna skulle tro att vi skulle in till barnmorskan.. vi hade ju inte berättat för någon .. vi gick in bakvägen och satte oss i väntrummet, Justin tog nervöst min hand och höll  i den stadigt.

 

- har du berättat för Ryan och Chaz om vår bebis? frågade jag Justin

 

- ne.. jag visste inte om vi skulle berätta för någon sa han och såg fortfarande nervös ut .. de kanske inte va så bra att ta med honom ..

 

- har du berättat för Molly och Sara ? frågade han efter ett tag..

 

- ne.. sa jag lite tyst

 

- kan vi inte berätta för dom kväll ? frågade han och lätt glad

 

- mm.. sa jag och log lite

 

- hörru.. sa han och tog sin hand på min kind och jag tittade ner

 

- Isabella? hörde vi en kvinnas röst säga så vi tittade upp

 

Hon va lång, lockigt hår och glasögon, hon såg jätte snäll ut.

vilken tur ! tänkte jag för mig själv

 

vi gick in och jag fick lägga mig på någon säng och så tog hon upp min tröja..

Jag tog tag i Justins hand och höll i den hårt.

hon tog någon kall gelé på magen och sen satt hon på något konstigt grej och rök den försiktigt på magen.. sen kom de upp på skärmen en liten liten sak som låg i ett svart hål..

 

- där.. sa sköterskan och pekade på den lilla saken - där e ert barn.. sa hon och log mot oss

 

Jag kände hur Justin klämde hårdare i min hand , Jag kollad på honom och såg att han hade tårar i ögonen, när han såg att jag tittade på honom lutade han sig fram och kysste mig på pannan.

 

efter ett tag åkte vi därifrån mot restaurangen för att träffa allesammans. Dom va redan där..

Vi hade fått ett privatrum där så de va skönt, vi beställde va vi skulle ha och jag åt ju som bara den pågrund av graviditeten, dom tittade lite konstigt på mig ibland, alla utan Justin.. för han förstod ju varför.. så tillslut så kollade Justin på mig med en blick, då förstod jag att han ville berätta..

 

- vi har en sak vi skulle vilja säga till er.. sa han och ställde sig upp och sträckte ut sin hand mot mig och hjälpte mig att ställa mig upp..

 

- jo.. såhär e de.. sa han och tittade på mig och log .. sen vände han blicken mot Molly , Chaz, Sara och Ryan - .. vi ska få en lite bebis.. sa han och log stort!  som om han va stolt .

 

______________________________________________________________________________________________

OOOOJ 10 KOMMENTARER!! TACK SÅÅÅ MCYKET! =D va tycker ni om det här kapitlet? bra? dåligt? kommentera! Jag kommer börja skriva på Del 2 nu så de kommer nog ikväll så håll utkik! =) KRAM!! =D //Mii


Comments
Written by: Felizia

Jäääättebra!! :D

2011-12-30 @ 16:27:21 - URL: http://onlyfellie.blogg.se/



Written by: Lisa

Awesome :)

2011-12-30 @ 16:29:56 -



Written by: Johanna

mer :)

2011-12-30 @ 16:36:39 - URL: http://johannaviveca.blogg.se/



Written by: fanny

skiiiit braaaa !!!

MEEEER!!!! :D

2011-12-30 @ 19:19:07 - URL: http://fannygunnarsson.devote.se



Written by: fanny

skiiiit braaaa !!!

MEEEER!!!! :D

2011-12-30 @ 19:19:41 - URL: http://fannygunnarsson.devote.se



Written by: adnamA

OMG!! Jääääääääääääätte bra!! :D

2011-12-31 @ 10:01:28 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback