Date: 2011-12-31 | Time: 22:39:31

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
9

My Favorite Girl 111

de va inte jättestort men de va jätte mysigt!!

när vi kom in i 'hyddan' så fanns de två väskor där med kläder som dom hade köpt till oss

- nee !! va gulliga dom är!! sa jag och tog upp en bikini som dom hade köpt

- den där vill jag se dig i nu.. sa Justin och kollade sexigt på mig..

- vill du? frågade jag och blinkade

- mhm.. sa han och bet sig i läppen och gick emot mig och började kyssa mig så vi ramlade ner på sängen..

 

 

(Den bebisen han håller i är den ungen som är under på respektive bild, sen den gravida bilen är när Bell va gravid, den i mitt är dom nu och sen är de deras och barnens rum)

 

5 år senare!

 

 

Jag skrev på pappret

 

- då förklarar jag Justin Bieber och Bell Bieber skilda. sa domaren och slog till i bordet med hans klubba.

 

De gjorde ont i mig när jag hörde hur hårt klubban träffade bordet.

Men vi kunde inte klara att vara tillsammans efter vår lilla 3 månader bebis dog i bilolyckan förra året.. vi försökte gå i terapi men de va meningslöst…..

 

Hahah.. ne nu blev ni rädda va?!

Ne såhär va de..

 

 

- Skål för oss.. och 5 fantastiska år.. sa jag och tog mitt champagne glas

 

- skål älskling.. sa Justin och tog sitt champagne glas

 

*skål*

 

tänka att 5 år har gått så fort! tänk för 5 år sen idag , så gifte vi oss. Nu är jag 23 och Justin 24…

 

när vi kom hem från våran bröllops semester så köpte vi en villa i Beverly hills i L.A.. och den 30 April så föddes våran underbara son Jason Born Bieber. Alla var samlade , Min pappa och mamma och Justins föräldrar och Ryan och Molly och Sara och Chaz.. Alla tyckte att han va underbart söt, vem tyckte inte de?

 

Justin's karriär gick lite knackigt dom första månaderna efter att Jason föddes men hans fans Lämnade honom inte en sekund! dom är dom trognaste fansen jag någonsin träffat på + att dom började bli snällare mot mig vilket är positivt, nu förtiden är de mycket sällan jag får hatkommentarer på twitter.

Men efter några månader så kom Justin med ett nytt album som hette ''Dream come true''   som sålde som smör i solsken !

 

så sen så åkte han på turné ! Jason och jag saknade honom men de gick bra! vi hade varandra, sen på 14 februari så va vi ute och åt parmiddag med Molly, Ryan och Chaz och Sara, då Sara och Chaz berättade att dom väntade en liten plutt! och vi blev ju chockade men ändå väldigt glada för deras skull. Och efter 6 månader då jag, Sara och Molly va ute och tog en fika så visade Molly hennes hand men en gigantisk ring på. Vi skrek alla skrek så sen blev de bröllop igen !! och den här gången fick jag vara hennes ''första'' brudtärna. Hon bölade lika mycket som jag gjorde..

 

Sen 2 månader efter Jasons födelse dag så fick han en syster !

Lily Hope Bieber, världens minsta gullunge, hon föddes 5 månader efter Chaz och Saras bebis pojke som fick namnen Chaz Jr. !  Haha äntligen fick Chaz sitt namn!

 

Mitt klädmärke gick sådär.. men Sara ville inte ge upp så hon tog över de och Molly jobbar där fortfarande, jag gör också de ibland men annars är jag hemma fru ! låter kanske trist men om de blir jobbigt någon gång så åker jag och jobbar men Molly och Sara! vilket alltid är roligt!

 

 

på min och Justin's 3 års bröllopsdag så åkte vi med hela familjen tillbaka till där vi hade våran bröllops resa som våra underbara vänner gav oss i bröllops  present! Haha sen när vi kom hem så fick vi reda på att Chaz och Sara hade de lite jobbigt.. tydligen så hade dom börjat bråka lite som bara blev mer och mer så vi gav dom en weekend  i Paris så tog Molly och Ryan hand om Chaz Jr.

 

Ibland så ringde Molly och Ryan och visste inte va dom skulle göra när han grät, då fick dom proffs hjälp av oss , vi visste ju allt om bebisar efter som att vi hade 2 stycken vid 22  och 23 års ålder! Hahah aa va ska man säga?

 

Sen efter ett tag så bjöd vi hem Molly, Ryan och Chaz Jr. så dom kunde få en liten pause och så kunde ju Chaz Jr och Jason och Lily leka. När dom kom så såg dom ut som en familj och Ryan och Molly behandlade honom som deras egen, dom höll alltid koll på om han stoppade i  något i munnen eller ramlade, Molly och Ryan betedde sig som föräldrar och de märkte kanske inte dom men de gjorde jag och Justin på långa vägar!!

 

Så när Chaz och Sara kom tillbaka så sa Molly att de blev lite för tomt och tyst hemma hos dom..

så efter bara en månad så berättade Molly och Ryan att dom ska få en liten bebis. Dom blev så sugna på att ha en egen bebis när Chaz Jr lämnade dom.. så dom körde på .. hahah!

 

Men med Chaz och Sara  så blev de bara bättre och bättre och efter bara några efter att Molly och Ryan sa att dom skulle ha en bebis så berättade dom att dom skulle gifta sig ! så då blev de bröllop igen och dom bestämde sig att ha middagen efter bröllopet på restaurangen där dom träffades, då jag och Justin sa att jag va gravid. De va gulligt gjort tycker jag!


 

 

nu sitter vi här.. 5 år senare! mer förälskade än någonsin .. Jag vet inte va jag skulle göra utan Justin och min underbara familj och vänner..

 

*ring*

 

Justin mobil ringde

 

- de e Ryan.. sa han och kollade konstigt på mobilen

 

- svara du.. sa jag och log

 

-  e de okej? frågade han och tittade ledsamt på mig

 

- Jada! sa jag och puttade på honom lite mjukt..

 

han svarade och fick en förvånad blick..

 

- oj ! seriöst?! fan va kul!! jaja men åk ! hejdå sa han och sen la han på med ett stort leende

 

- vad va de om? frågade jag och kollade nyfiket på honom

 

- De va Ryan.. Molly ska föda nu!

 

Jag blev chockad

 

- Nej va roligt!! ska vi?  frågade ja

 

- vill du åka dit? frågade han och log stort

 

- ja sa jag och tog hans hand - åå kommer du ihåg när vi fick Jason..

 

- aa hur kan jag glömma.. sa han och kysste mig -kom vi åker sa han och tog min hand och så sprang vi till bilen..

 

när vi kom fram så hade hon fött och de blev en flicka som fick hetta Leah.

Justin och jag grattade dom och efter ett tag så åkte vi hem.. Jason och Lily väntade på oss så vi såg en film och jag kunde inte förstå vilken tur jag haft som fick de här livet! jag kunde inte vara mer tacksam..

 

- vad tänker du på älskling.. frågade Justin och jag vaknade till ur mitt dagdrömmande

 

- jag tänker bara på vilken tur jag haft och fått er..

 

han tog sin arm runt mig och kysste mig mjukt..

 

- jag kan inte förstå att jag fick en sån underbar tjej som du.. Jag älskar dig.. My Favorite Girl ..

 

 

The End!


_______________________________________________________________________________________________

buhu.. nu e de slut.. men va de ett bra slut på den här novellen ? kommentera gärna va ni tyckte !

Och jag önskar er alla ett super bra 2012 och ett Gott Nytt År ! Jag vill också tacka er för att ni har läst och kommenterat! de värmer verkligen ! så tack tusen gånger och många KRAMAR!! =D //Mii


Comments
Written by: Emmiie

vilket olyckligt slut:(

2011-12-31 @ 23:26:44 -



Written by: Mathilda

det var super bra lite sorligt att dem inte klarade av att vara gifta :/

men kommer det komma en ny novell för älskar seriöst allt :D

2012-01-01 @ 03:12:57 -



Written by: adnamA

Åhh, de va jätte bra!! =D

Kan du inte skriva 1 till?? Snälla!! =D

2012-01-01 @ 10:40:14 -



Written by: Felizia

Awesome!! :D Hela novellen har varit underbar :D

2012-01-01 @ 15:31:21 - URL: http://onlyfellie.blogg.se/



Written by: Johanna

Jättebra!!! Kommer det en ny novell??? :))

2012-01-01 @ 16:41:00 -



Written by: Amanda

Gud dog typ när du lurade oss :D Novellen har varit Grym!

2012-01-03 @ 14:33:48 -



Written by: danno :)

hej Mii ;) you're awesome! keep up the good work <3<3<3

2012-01-04 @ 17:33:15 - URL: http://liquorice-lion.tumblr.com



Written by: karin

den va as bra lite rörig där ett tag men annars bra :)

2012-01-12 @ 18:02:33 -



Written by: Anonym

OMG DÖÖÖR FÖR DEN HÄR NOVELEN HADE EN NOVELDAG O LÄSTE ALLA 111 NOVELLER:DDDD DOM DÖDAR

2012-02-04 @ 20:45:52 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback