Date: 2011-02-21 | Time: 21:28:37

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
3

My Favorite girl episode 11

Två sekunder senare stod det på skärmen att Justin ringde.

- Ja hallå? svarade jag glatt.
- Det är Selena. Håll dig bort från min pojkvän, jävla hora!

Sen la hon på...

Jag la ifrån mig mobil och tittade bara rakt fram. Vad skulle jag göra enligt liksom. Det fanns inte så mycket att göra åt saken. Eller?

Jag gick bort till min bil, startade den och åkte iväg hem. När jag kom hem la jag ifrån mig det jag hade köpt i min säng och satt mig i min soffa och satte på tv:n. Det var Top Model. Jag älskad det!  Jag tittade en stund och sen blev jag uttråkad. Fan vad mitt liv sög - förtillfället. För det mesta var det toppen. Jag hade värdens bästa föräldrar och fick i stort sätt allt jag vill. Jag var inte bortskämd, men jag var liksom en sån...nä jag vet inte riktigt vad man ska kalla det.

Grenade...min mobil ringde.

- Hallå? svarade jag - det var doltnumer.
- Hej Bella, det är Justin, viskade han.
- Varför viskar du? frågade jag.
- Selena får inte vakna.
- Klockan är...

Oj jag tittade ner på klockan som satt runt min handled. Den var redan 10 på kvällen.

- Sover ni redan?
- Mmm....
- Vad är det Justin? frågade jag.
- Du ville att vi skulle träffas, sa han.
- Ja, men det var innan din flickvän kallade mig för - hora.
- Förlåt, hon överregagerar lite ibland. Jag kan inte göra något åt. Jag har sagt till henne, men hon vägrar att lyssna. Jag är verkligen ledsen.
- Det är lugnt Justin. Som du sa, du kan inte göra någoting åt det. Men ja jag vill träffa dig.
- Ska vi ses nere vid stranden, du vet där vi var när jag....ja du vet?
- Ja jag vet vad du menar, om en kvart?
- Blir bra!

Vi la på. Ingen av mina föräldrar var hemma än så jag skrev en lapp.

Hej mamma och pappa!
Jag är ute med en kompis, men jag kommer inte hem så sent. Om jag sover över där så ringer jag. Eller sms:ar.
Älskar er, puss! / Bell

Jag la lappen jämte spisen och gick sedan ut till min bil och körde iväg till stranden. När jag kom fram så såg jag en brasa och en kille. Det var Justin.

- Äter du godis? frågade han.
- Ja hurså? frågade jag.
- HÄR!

Han sträckte fram en marshmallows  till mig. Den satt på en pinne. Jag satte mig jämte Justin och stack in marshmallowsen i brasan. Vi satt där och åt. Vi snackade om lite allt möjligt och sen kom vi in på våran, kyss....

Kort jag vet, men jag orkar inte skriva mer. Är ganska trött. Några om av er frågade om jag var på semester och JA, det är jag. I Stockholm. Någon av er läsare som bor i Stockholm?

Vad tyckte ni annars om denna episoden? bra/dåligt?

KOMMENTERA!

Comments
Written by: Astrid

Jag bor i Stockholm, men stannar inte så länge till :P :D

2011-02-22 @ 06:25:35 -



Written by: Anonym

Super bra!

Japp, stockholm är mitt hem ;)

Hoppas du har det bra i huvudstaden :P lite kallt är det heheh

2011-02-22 @ 14:50:07 -



Written by: Mimmi

MER MER MER MER MER MER!

Jah dör jue?

2011-03-11 @ 12:37:30 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback