Date: 2011-02-22 | Time: 19:10:49

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
7

My Favorite girl episode 12

Han sträckte fram en marshmallows  till mig. Den satt på en pinne. Jag satte mig jämte Justin och stack in marshmallowsen i brasan. Vi satt där och åt. Vi snackade om lite allt möjligt och sen kom vi in på våran, kyss...
Justin tittade konstigt på mig och jag visste inte riktigt hur jag skulle agera.
- Jaha, sa jag.
- Jaa?
- Varför gjorde du så egentligen Justin?
- Jag vet inte. Det bara flög in i mig. Jag är ledsen. Det var inte meningen. Jag vet att du är tillsammans med Liam.
Jag vände bort min blick ifrån han och tittade ut på havet istället.
- Eller?
- Inte längre, svarade jag efter en stund.
- Nähä och varför inte det då?
Jag berättade hela historian och han blev nästan lite förbanad på Liam. Jag förstog han i och för sig, eftersom han hade gjort Selena gravid och allt.
- Nä jag tror jag måste dra hem nu, sa jag och reste mig upp.
- Okej, men det var trevligt att träffas, sa Justin och reste sig upp han med.
- Aa..
Justin

Jag gick fram till Bella och kramade om henne lite försiktigt.
- Hejdå! sa hon och gick sin väg.
- Vänta! sa jag och sprang efter henne.
Hon vände sig om och tittade på mig.
- Vill du ses i morgon också?
- Har inte du Selena?
- Jag vet inte riktigt var vi är just nu. Jag vet inte om jag känner likadant för henne längre. Hon sårad ju mig verkligen liksom.
- Ja jag vet Justin, men innan du börjar få för dig att det är något mellan oss så måste du för ditt eget bästa reda ut allt med Selena.
- Tack Bell, du hjälper verkligen mig.
Jag gav henne en lätt kram och en puss på kinden. Hon bara log i mot mig och gick sedan iväg till sin bil. Jag gick tillbaka till brasan och satt mig där en stund. Jag tog fram en penna och ett block som jag hade i jack fickan. Jag skrev några rader. Men det blev inte bra så jag rev av den sidan och slängde in den i elden.
I'dont know what to say I just want you to know...

Hela mitt huvud sprutade ut idéer men jag fick inte ihop det. Det gick liksom bara inte. Jag reste mig sedan upp och släckte elden. Det blev kolsvart. Jag tog upp min Iphone ur fickan och öppnade en app som var en ficklampa. Det blev genast ljusare och jag hittade till min bil. Jag satt mig i den och lutade huvudet emot rattan. Jag satt där i säkert en kvart och bara tänkte och tänkte. Jag vill bara få allt som vanligt igen. Men det gick liksom inte. Allt var förstört. Selena var gravid - antagligen. Och Bella verkade inte inse att jag var "intreserad" av henne. Eller jag tror jag är det. Hon är söt, rolig, snäll och jordnära. Allt jag vill ha hos en tjej. Men ja. Vad ska jag göra liksom? Det är så svårt.
När jag kom hem igen så satt Selena upp i soffan och tittade på tv.
- Var fan har du varit? sa hon reste sig upp ifrån soffan och gick  i mot mig.
- Jag var bara iväg en stund, hurså?
- Du KANSKE skulle säga till när du åker någonstans?
- Ja och du kanske borade säga att du har legat med en annan kille innan du ligger med mig. Fy fan för dig Selena! Varför gjorde du så? du visste att jag ÄLSKADE dig.
- Älskade? älskar dig mig inte längre.
- Nä jag tror inte det. Det du gjorde sårade verkligen mig.
- Så det är slut.
- Jag....

En liten kortis men jag ska snart ut och äta och måste nämligen göra mig iordning.

Men vad tyckte ni? bra/dåligt?

Vill ni ha mer drama, eller vad vill ni ha?? Vill veta!

Comments
Written by: Sanna

mer mer mer! :) <3

2011-02-22 @ 19:27:55 -



Written by: Anonym

meer drama, tack !

2011-02-22 @ 19:34:40 -



Written by: Anonym

meer drama, tack !

2011-02-22 @ 19:34:55 -



Written by: Anonym

asbra

2011-02-22 @ 20:07:05 -



Written by: Anonym

intee mer dramaa !!

Meeer :D

2011-02-22 @ 20:29:04 -



Written by: alicia

mer

2011-02-22 @ 21:13:45 -



Written by: Stella

Mer drama :D jättebra (y)

2011-02-23 @ 07:40:14 - URL: http://baouden.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback