Date: 2011-02-24 | Time: 18:45:40

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
4

My Favorite Girl episode 15


Jag reste mig upp och tårarna bara rann ner för mina kinder. Min älskade syster. Varför var inte hon här?

Justin la sina armar om mig.

- Men herregud Bell, hur är de?

Tårarna forsade. Jag kunde inte få fram ett ord. Även fadt jag ville det så gärna.

- Ta det lugnt, sa han. Berätta vad det är som har hänt nu, sa han.

Jag tog några djupa andetag och tittade sedan på Justin.

- Det är min stora syster och hon har varit försvunnen i snart ett år. Alla tror att hon är död, utom jag.

Tårarna rann ner för mina kinder ännu mer nu. Jag tråkade bort dem med min tröja jag hade på mig. Men det kom bara mer och mer. Det var lönlöst.

- Det kommer att ordna sig jag lovar. Du kan inte göra något åt det eller hur?
- Du har rätt, sa jag.

Jag lutade mitt huvud mot Justin's axel.

- Vad ska jag göra för att du blir på bra humör igen då? frågade han och log i mot mig.

Bara hans leende fick en på bra humör igen. Det var så charmigt så det var galet. Hela han var charmig, från top till tå. Han tårkade bort en tår från min kind och tittade ledset på mig.

- Kan vi inte ringa till Ryan och Chaz? vi kan dra till en park lite längre bort och spela basket eller något? jag vill komma här ifrån, sa jag.
- Låter nice, sa Justin. Jag går och ringer dem med en gång.

Jag gick in i min garderob och tog fram en på tjocktröja. Jag tog även en svart väska och la ner min mobil plånbok och lite sånt.

- Vill skulle ses där om en kvart, sa Justin och kom in till mig i garderoben.
- Okej det låter bra, svarade jag.
- Ska vi dra då då?
- Sure!

Vi gick ut till Justin's bil och körde iväg till parken. Ryan och Chaz kom fem minuter senare. Justin hälsade på Ryan och Chaz sådär som killar gör ni vet.
- Hej Bella! sa Ryan.
Hur kunde han mitt namn? vi hade väl aldrig träffats. Inte vad jag mindes i allfall.
- Hej Ryan! sa jag.
Ryan kramade mig. Jag blev nästan lite förvånad. Sen hälsade jag på Chaz. Han var väldigt trevlig, lika så Ryan. Justin tog bollen som Ryan hade med sig. Han sköt och satte den riktigt snygg. Jag var inte förvånad det minsta. Jag var jätte dålig på basket så jag satt mest och kolla. Justin lämnade Ryan och Chaz ett tag som körde straff tävling och kom till mig. Jag satt på ett bord jämte planen. Precis som i One tree hill. Han satte sig tätt intill mig.
- Haha varför är du inte med? sa han flåsande.
- Jag suger på basket, du anar inte. Jag är sämre än vad en hund skulle vara.
- Haha, det tror jag inte. Det måste du bevisa kom igen nu.
- Nee.
- Jo men det är mycket roligare om du är med, sa han och gjorde en hundvalpsmin som jag bara inte kunde motstå.
- Okej då, sa jag.
Han gick av bordet som vi satte på och togg min hand så att jag inte skulle ramla när jag gick ner. Klantig som jag är. Vi gick bort till Chaz och Ryan.
- Okej får se vad du går för nu då, sa Justin och gav mig bollen.
- Assp jag SUGER verkligen på basket, jag lovar er. Ni kommer att börja gapflabba.
- Nejdå, kom igen nu! sa Chaz.
Jag tog bollen av Justin och gick bort till trepoängsträcket. Jag siktade mot korgen och sköt. Jag satte den, hur fan gjorde jag det där, sjukt?
- Haha, var det inte du som sög på basket.
- Det där var bara tur jag lovar er. Jag får försöka igen.
Jag tog i mot bollen och sköt igen. Den här gången missade jag grovt och alla tre skrattade.
- Nöjda? vad var det jag sa?
- Haha du hade rätt, sa Justin och gick fram till mig. Kom här jag ska vissa hur man gör.
Vi gick fram till straffpunkten. Jag ställde mig där med bollen i handen och Justin ställde sig bakom mig. Han visade mig hur man skulle göra. Han höll i bollen han med och sen sköt vi. Vi satte den. Haha, förvånad?
- Du är grym ju! sa Justin och blinkade med ena ögat.
- Det var tack vare dig jag satte den, sa jag.
- Nej det var du.
Efter att ha varit i parken i över en timme stack jag och Justin hem till mig.
Justin

När vi kom in i Bella's rum byte båda om till sovkläder. Jag drog bara på mig en vit stor tröja. Och kalingar då såklart.
- Ska vi kolla på en film? frågade jag.
- Kan vi inte bara prata?
- Visst.
Vi satte oss i Bella's säng. Den var hur skön som helst. Skulle lätt kunna sova i den. Utan tvenkan. Undra vad jag skulle sova i natt. Dem kanske hade ett gästrum, eller så skulle jag få sova på en madrass eller något kanske.
- Så Jusitn..vad vill du prata om?
- Jag vet inte, du?
- Om oss själv.
- Hur menar du?
- Vi gör så här. Jag säger något jag gillar så säger du något du gillar okej?
- Sure, svarade jag.
Bella tog några andetag och tittade sedan på mig.
- Okej, jag gillar att spela gitarr.
- Jag gillar att uppträda för min fans.
- Skryt lagom va?
- Vad då? det är ju sant, jag kan inte hjläpa det.
Hon slog till mig lite lätt på armen och log sedan. Hennes leende gjorde mig alldelse varm i hela kroppen. Hon var verkligen super söt.
- Justin? hallå?
- Oj förlåt, jag tänkte bara lite.
- Vad tänkte du på då?
- Dig, svarade jag generat.
Bella log i mot mig igen.
- Jag gillar att shoppa, sa hon.
- Jag gillar dig...

Ojojoj, vad kommer att hända nu? Vem vet det får ni väl se. Men om ni vill se det så får ni kommentera!!!

Comments
Written by: Anonym

<MER NU !!!!

2011-02-24 @ 19:54:00 -



Written by: mirja och sanna

more ;)

2011-02-24 @ 20:25:02 - URL: http://biieberstory.blogg.se/



Written by: Anonym

Shiit jag dör! Måste bara läsa meeeeer! Så skriv meeer!!! :D

2011-02-24 @ 20:26:24 -



Written by: Anonym

klarttttt vill ha mer:DDDD

Skit bra btw:D

2011-02-24 @ 21:53:40 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback