Date: 2011-02-27 | Time: 17:19:58

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
5

My Favorite Girl episode 20

Han kastade det till mig. Jag ställde mig upp och drog av mig min kläning och satte på mig tröjan. Jag såg i ögonvrån att Justin tittade på mig hela tiden. Men vem brydde sig? det var ju som att ha på sig bikini. Sen tog jag på mig mig byxorna...

..efter att vi både var klara bestämde vi oss för att kolla på film.

- Vilken vill du kolla på? frågade han.

Jag gick bort till en hylla där han hade tusentals filmer kändes det som. Jag drog fingret över fodralets "rygg" jag stannade på rember me och tog ut den ifrån hyllan. Jag fortsätt att leta och hittade sedan action komedi, Kick-ass. Jag gick bort till Justin igen som satt i sin säng.

- Någon av dessa! sa jag och visade han filmerna.
- Ta rember me eller nä ta kick-ass.

Jag nickade. Han tog filmen hur min hand och gick bort till tv:n och fixade i ordning allt. Sen kom han tillbaka till mig. Vi la oss till rätta i sängen. Justin hade sin arm runt min axel. Jag tittade på filmen utan att egentligen bry mig om vad den hanlade om. Det var faktiskt ganska så långtråkig. När filmen var slut hade klockan redan blivit 00.23.

- Oj, jag måste hem. Annars ringer mina föräldrar snart polisen.
- Haha, okej. Men det var roligt, trevligt och mysigt att träffa dig. Eller ja något sånt.
- Haha du är ju för söt alltså, sa jag och skrattade.

Vi gick ner till hallen. Jag tog på mig mina skor och min väska.

- Vi ses!
- Absolut, svarade han. Vad ska du göra i morgon?

Jag var tvungen att tänka för att komma ihåg vad jag skulle göra. Jag skulle göra något det visste jag. Men jag kom bara inte på det. Fan vad irriterande!

Shoppa? träna? vad var det? juste det...jag skulle träffa Alex. Så var det ja.

- Jag ska träffa Alex.
- Okej, synd annars kanske vi kunde hittat på något?
- Kanske på kvällen, får se om jag hinner. Vi ses, herrå!
- Vänta lite...

Han tog tag i min arm och drog mig i mot han. Han böjde sig ner och kysste mig mjukt på munnen. Jag rös, log och ville bara ha mer.

- God natt, sa jag och gick sedan ut till bilen med ett stort leende på läpparna.

Justin

Herregud! hur kunde en människa vara så snygg? hon var liksom sjukt snygg. Hennes läppar var underbara. Man ville bara ha mer och mer. Hennes leende gjorde mig knäsvag och hon luktade så gott att jag nästan dog. Men jag drogs ändå tillbaka av allt som hade hänt med Selena. Jag kände mig så dum när jag gjorde så mot henne. Även fast det var hon som hade sårat mig först. Jag älskade ju fortfarande henne. Men Bella tog verkligen bort den känslan. Hon fick mig att tänka i andra banor. Vilket var precis vad jag behövde.

Efter att ha diskat och gjort i ordning gick jag upp och la mig. Jag var dödstrött. Men jag kunde trots det inte sova. Jag såg Selena framför mig varje gång jag blundade. Jag såg bildern när vi bråkade. Det var det sista vi hade gjort - bråkat. Det kändes förjävligt.

När jag hade legat i sängen i säkert en 45 minuter och försökt sova så tog jag min Macbook och startade den. jag loggade in på twitter. Hade fått en massa tweets av fans som var uppspelat inför Never Say Never. Det var jag med. Hur skulle jag göra med min dejt? jag hade ju frågat Selena och det visste redan hela världen i stort sätt. Men jag var ju inte tillsammans med henne längre. Hur skulle jag lösa detta?

Someone more than me, that can't sleep?

Tweet

Jag fick flera tusen tweets på en gång. Jag följde några och gick sedan in på Isabella's twitter. Jag tryckte upp hennes profilbild. Jag kunde inte slita blicken ifrån hennes ögon. Dem var hasselbruna, lite mörkare än mina. Fan vad vackra dem var alltså.

Love my fans

Tweet

Sen la jag ner datan och försökte somna. När jag hade tänkt ett tag på Isabella lyckades jag äntligen somna...

Kort episode jag vet. Men om ni kommenterar mycket kanske det blir ett till i kväll? vem vet? så kommentera!

Comments
Written by: Anonym

Jätte bra!!!:DDDD

Och ja vill ha meeeeeeeer:)

2011-02-27 @ 18:06:49 -



Written by: Hanna

superbra! (Y) jag hade gärna velat ha en till att läsa ikväll :) happyface :)

2011-02-27 @ 18:31:49 -



Written by: Johanna

mer mer :D

2011-02-27 @ 18:58:19 - URL: http://johannaviveca.blogg.se/



Written by: Anonym

assså shhiiiiiiet! du skrivar så himla bra! kan bara inte sluta läsa den här bloggen, är helt galen i den (y' meeer nu! :D happyface här också! :)

2011-02-27 @ 21:07:41 -



Written by: Anonym

Meeeeeeeeer !!!

2011-02-27 @ 21:18:26 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback