Date: 2011-02-15 | Time: 22:12:55

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
5

My Favorite Girl episode 5

Jag gick ut i taxin och började gå uppför trappan till mitt hus när jag hör hur någon ropar mitt namn. Jag vänder mig om och där ser jag.....

Liam. Killen jag var på fest hos tidigare. Han kom springade upp för trappan anfådd och tittade på mig som attt jag var en idot.

- Vad gör du här? frågade jag förvånat.
- Vi hälsade aldrig riktigt på festen.
- Och därför springer du hit, det är ju fan skit långt från dig till mig. Seriöst.
- Nej men asså jag vill träffa dig, ska vi gå en promenad.
- Klockan är 2 på natten, men visst.

Han tog min hand och vi gick ner i mot stranden. Vi små snackade lite om allt möjligt. Han var rikigt snygg och mycket trevligare än vad jag innan trott. Jag har alltid uppfattat han som värsta idioten som låg med varje tjej han träffade och som söp sig full varje helg. Men sån var han inte alls. Jag säger bara en sak: rykten. Dem förstör ju typ helt och hållet vad man tror om en människ. Sjukt!

- Så vad tyckte du om festen då? frågade han när vi kommit fram till vattnet.
- Jo den var nice.
- Bra, du...

Jag vände lite på mig så att jag såg han rakt in i ögonen. Innan jag hann säga 'ja' så snuddade jag hans mjuka läppar i en perfekt kyss. Jag blundade och tog ett lätt tag om hans nacke. Jag drog han intill mig. Han hade sin hand på mig rygg.

Jag avslutade kyssen efter någon minut och tittade sedan på han.

- WOW! jag visste inte att du kände så för mig, sa jag.
- Inte jag heller, sa han och skrattade lite lätt.

HAn tog min hand igen och vi fortsatte att promenera längs strandkanten och prata om lite allt möjligt. Han var en riktigt trevlig person som man verkligen kunde prata med. Inte dirket som en tjej som där man snackar om alla sina problem men man kunde liksom ändå så snacka.

Pling

Jag fick sms. Jag tog upp min mobil. Det var ifrån ett nytt nummer och jag antog att det var ifrån Justin.

Hej Bella, nu harru mitt numer. Vi ses!
- J

Jag sparade numret och tittade sedan rakt fram. Det var kolsvart.

Liam följde mig enda hem. När jag stog vid dörren så kollade vi varandra rakt in i ögonen. Han log och tog bort en slinga hår som hängde fram i mitt ansikte. Han böjde sig fram och kysste mig lätt på munnen.

Jag log och sedan gick jag in. Jag smög upp på mitt rum. Tog ut en pyjamas ur garderoben och gick in på toan. Jag tvättade bort sminket och borstade tänder och tog sedan på mig min pyjamas och gick och la mig.

Jag somnade med än gång.

Jag vaknade nästan morgon av att jag fick ett sms av, Liam.

Hej, tack för igår. Lust att ses idag? puss

Jag läste igenom det snabbt igen. Det knakade på min dörr i samma sekund som jag började att skriva. In kom mamma.

- Hej gumman! Visste inte att du kom hem igår kväll.
- Nej det blev lite ändrade planer.
- Jaha okej. Det finns frukost i köket om du vill ha det.
- Okej tack mamma!

Hon gick ut och stängde dörren efter sig. Jag tog upp min mobil som jag hade lagt ner på sängen.

Ja gärna. Vad ska vi hitta på? puss

Skicka

Justin

Jag vaknade av att Selena ringde mig. Hon ville att jag skule träffa henne på flygplatsen. Klart jag gjorde det. Jag duschade lite snabbt och tog sedan på mig. Jag tittade i min låda där jag hade alla min hörlurar och tog ett par som passade till det jag hade på mig.

Jag gick ut till min bil som stod parkerad och körde iväg till flygplatsen. Selena stod där. Jag gick fram till henne och gav henne en kram. En lång kram. Hon luktade lika gott som hon alltid gjorde.

- Hej älskling! sa hon och pussade mig på kinden.
- Vi måste dra här ifrån. Det är för mycket paparzzi här. Alla kommer skriva, jag orkar inte med det.

Hon nickade och tog min hand. Vi gick bort till min bil och körde iväg hem till mig. Vi gjorde frukost tillsammans och åt sedan den ute i trädgården. Efter det badade vi i min pool och bara hade trevligt.

- Justin, jag har en sak att berätta....


Oh no, vad tror ni det är Selena vill berätta.

KOMMENTERA!

Comments
Written by: kajsa

super bra meer :D

2011-02-15 @ 22:32:24 -



Written by: Anonym

Hon är gravid men det är Liams bebbe o då blir Justin o hon kära istället :) <3

2011-02-16 @ 07:53:51 -



Written by: Anonym

läser den här bloggen varje dag, den är grym!

lust att göra länkbyte? :D jdbnovell.blogg.se

2011-02-16 @ 13:23:26 - URL: http://jdbnovell.blogg.se/



Written by: lovisa

säger sammma som den ovan, och då ska dom till sjukhuset och då smsar justin och bella och kommer på att de är de är de som dom håller på med som ska dit och på så sätt träffas dom. fast vänta med att dom ska träffas så bella och liam kommer varandra närmre!<3

2011-02-16 @ 15:32:04 -



Written by: Anonym

ja du får välja själv om du vill länka i inlägg eller i menyn :D Men jag länkar dig då så länkar du tbx ? :D

2011-02-16 @ 17:50:09 - URL: http://jdbnovell.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback