Date: 2011-02-17 | Time: 22:20:34

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
5

My Favorite Girl episode 7

- En kille.
- Jo Selena du förstår det förstod jag med, för det är lite svårt annars. Vem är det?
- Han heter Liam....

Jag kom inte på någon som hette Liam. Men jag kände ändå så igen det. Vem var Liam?

- Vem är det?
- Jag träffade han på en fest och var skit packad och det var ju liksom inte tänkt att det skulle bli så, jag är verkligen ledsen.
- När var det ni träffades? frågade jag oroligt.

Selena satt och tänkte ett tag och tittade sedan upp på mig. Hennes ögon var svullna av gråt och tårarna bara rann och rann.

- För en månad sen ungefär.
- VA!?
- Jag är ledsen, Justin det var inte meningen.
- Nä okej, så det var inte menningen att ha sex med en kille. Du sa ju att du aldrig hade gjort det när vi gjorde det?! Hur fan kan du göra så här i mot mig?
- Justin snälla, grät hon.
- Jag bryr mig inte längre!

Jag reste mig upp och sprang ner till lobbyn och åkte hem. Jag la mig i soffan satte på MTV och bara kollade. Jag kollade utan att tänka och fattade ingeting. Jag orkade inte. Hur fan kunde Selena göra såhär mot mig? Betydde jag ingeting för henne. Jag som trodde att vi hade något speciellt.

Jag tog upp min mobil. Tre missade samtal från Selena och fem sms från Selena. Jag läste inte ens dem utan raderade dem. Jag ringde inte tillbaka heller.

Pling

Jag tittade vem sms:et var ifrån. Det var från Ryan.

Hey dude! hänger du med och kör till basket med mig och Chaz?
- R

Jag tänkte efter en stund. Dem skulle märka att jag var nere. Men dem skulle förstå. Dem var ju mina bästakompisar, trots allt.

Sure, när?
- J

Isabella

Jag och Liam gick sedan en promenad på strand. Han höll mig i handen. Allt var så himla mysigt.

- Liam?
- Ja?
- Detta kanske är en liten udda fråga men jag bara måste veta, okej?
- Sure!

Jag tänkte på hur jag skulle fråga han frågan.

- Jo alltså har du....eller har du liksom haft. Okej har du haft många flickvänner?

Han tittade djupt in i mina ögon.

- Varför undrar du? naaa några kanske. Inte något jätte seriöst mer typ one night stand. Du vet?
- Nej jag bara undra. Ja jag hajar.

Även fast jag inte fattade något alls typ. Jag hade ju inte ens gjort det. Jag ville ju göra det med den rätta första gången. Inte one night stand, liksom.

- Okej, men jag har basket träning om en timme, ska du med och kolla?
- OKej!

Vi gick bort till min bil och han körde. Jag var för trött. Vi åkte först hem till han för att han skulle packa. Men eftersom träningen inte började för ens om en 45 minuter så stannade vi här och spelade lite tv spel.

Justin

- Åh han skjuter och han.....missar! haha du suger Ryan! ropade jag.

Han pekade finger åt mig och små log. Chaz satt jämte mig. Vi var på någon skola och spelade lite basket. ´

- Ey du, vad är det med dig egentligen? frågade Chaz och "petade" på mig.
- Va? ingenting, svarade jag oroligt.

Chaz märkte att något var fel och tittade konstigt på mig.

- Nej asså det är ingenting.
- Seriöst Justin, säg!

Jag tog ett djup andetag och nu hade även Ryan kommit till oss.

- Jo jag har bråkat med Selena. Ett rejält bråk den här gången och jag tror inte att det kommer bli bra igen.

Både Ryan och Chaz satt med vidöppna munnar. Både två vissste hur mycket jag verkligen gillade Selena.

Helt plöstsligt öppnades dörren in till hallen. In kom Isabella med någon kille. Hon log när hon såg mig. Hon var jätte söt.

- Hej! ropade hon till mig och gick fram till mig.
- Tja!

Jag gav henne en snabb kram och tittade sedan på killen jämte henne.

- Justin, sa jag till han.
- Liam, trevligt att träffas. Men vänta är inte du Bieber. Justin Bieber?

Jag kunde inte prata. Sa han verkligen att han hette Liam. Var det den Liam? Den Liam som hade legat med min flickvän. MIN flickvän!

- Eh jo det är han, sa Isbella och räddade mig från en pinsam situation.

Jag log lite snabbt imot dem. Bella kollade konstigt på mig.

- Bella, kan jag få snacka lite med dig? frågade jag.
- Visst!

Jag lämnade Chaz, Ryan och Liam själva. Dem började att snacka så det skulle nog inte bli några problem. Jag och Isabella gick bort till ett omklädningsrum. Jag låste dörren.

- Är det något allvarligt? frågade hon.
- Ganska. Vem är han där Liam?
- Min pojk...eller jag vet inte rikigt antar att vi typ är på "G", hurså?
- Vet du om han håller på med många tjejer?
- När jag snackade med han innan sa han att han hade haft några one night stand, så jag antar det? Hurså?

Jag kände hur argheten bara steg inom mig.

- Men herregud Justin hur är det?

Jag svarade inte utan gick bara ut i hallen igen. Liam vände sig om och log mot oss. Men när han såg min blick försvann det ganska så fort. Jag gick fram till han och...

Comments
Written by: Kajsa

omg så bra :D meeeer !!

2011-02-18 @ 15:31:15 -



Written by: evelina

åh meer, spännande nu ju:D

2011-02-18 @ 17:46:15 - URL: http://entjejelina.blogg.se/



Written by: Linneah

Meer! Asbra ju;)

Ps. Läs min novell blogg:D

2011-02-19 @ 10:31:11 - URL: http://Http://www.abieblovestory.blogg.se



Written by: esme

MEEEEEEEER!MEEEEEEEER!MEEEEEEEER!MEEEEEEEER!

2011-02-19 @ 17:57:22 - URL: http://alicejbesme.blogg.se/?tmp=17150118



Written by: Sandra

Men ojj, lite överdrivet, jag menar både Selena och Justin är ju väldigt kristna, och ofta de håller på och svär, dricker och har sex...?

Selena har ju till och med en purity ring, alltså hon har lovat att inte ha sex förrän hon gifter sig, haha asså förstår att det är är liksom bara fantasi men det är ändå lite konstigt om du förstår? :)

Annars så är den skitbra, hahahaha helt awesome! ;)

2011-04-19 @ 00:16:54 - URL: http://livenlovefearless.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback